סקרבר רוחץ רטוב – ניקיון רציני לעבודות רציניות

סקרבר רוחץ רטוב – ניקיון רציני לעבודות רציניות

יש הרבה מאוד כלים וטכנולוגיות לניקיון תעשייתי מתקדם. לא כל הכלים הללו נולדו שווים. חלק מהכלים הללו יודעים לעשות עבודה שכלים אחרים פשוט לא יודעים לעשות. סקרבר רוחץ רטוב הוא כלי רב עוצמה במיוחד, כלי עבודה לניקיון יסודי של האוויר תוך הסרה של חלקיקים רעילים ומסוכנים, חלקיקים המצטברים בסביבות עבודה שונות, ומהוות סיכון בריאותי של ממש לעובדים כמו גם לעוברי אורח במקרים מסוימים.

אחד הדברים הדורשים סינון אוויר קיצוני ללא תקלות הוא הצטברות של אבק נפיץ באוויר, אבק הכולל אלומיניום וטיטניום. בנוסף הסקרבר מתמחה באיסוף של אבק בטמפרטורה גבוהה או עם לחות גבוהה, ואפילו חומרים דביקים שניתכים לאוויר.

הפרטים הטכניים של הסקרבר:

  • עמידות גבוהה – כשעובדים עם חומרים מסוג זה ובעבודה אינטנסיבית, לעיתים רציפה לאורך שעות ארוכות, המכשור חייב להיות עמיד. שלא כמו שואבי אבק ומכשירי ניקיון מוסדיים שגם כן נדרשים בתפוקה רבה ועמידות גבוהה, הרי שכאן מדובר בכלים ששומרים על הבריאות של העובדים שלכם ולביטחון בסביבת העבודה. לכן אין מקום לשגיאות ולתקלות רציניות, והעמידות חייבת להיות גבוהה בצורה יוצאת דופן.
  • מק"ש גבוה – סקרבר יודע לעבוד עם מק"ש בתפוקה שונה, שבין 2,000-12,000 מק”ש. בעבודה במק"ש (מטר קילוגרים שניה) גבוהים מצריכה עמידות מופלאה שאינה מאפשרת תקלות, והסקרבר יודע את העבודה.

התקנים השונים והחמורים בישראל יכתיבו האם אתם צריכים את הסקרבר או לא, והאחראים על הבטיחות ועל סביבת העבודה צריכים להכיר את הפיתרון שמציע כלי זה, לצד כלים נוספים שחשוב להכיר:

  • שואבי עשן – סביבות עבודה רבות כוללות פליטות עשן לחלל האוויר, עשן בו יש לטפל בצורה אגרסיבית כמעט, ולהעלים באופן מיידי מהמרחב. שואבי עשן שונים מאפשרים פתרונות לסביבות עבודה שונות, ויש להתאים אותן לנוחות ולרמת היעילות (כמות העשן ומיקום השואב) באופן פרטני לפי סביבת העבודה ואופי העבודה. כיום ישנם מסננים ניידים וקטנים יותר שמאפשרים בכל זאת תפוקת עבודה מרשימה, והם הבחירה הראשונה בסביבות עבודה משתנות, עמדות עבודה זמניות וכיו"ב.
  • מפרידי חומרים – שוב עניין של סטנדרט וסביבת עבודה, שהרי ישנם חומרים הדורשים לא רק סילוק אלא גם הפרדה. למקרים אלו יש לכם מכשירים חזקים שנועדו לשאוב בעוצמה את חלקיקי האבק הגס והבינוני מהאוויר, ולהפריד בין חלקיקי אבק שאינם דביקים. חלק מהמסננים הללו יודעים למשל להפריד חומרים אברזיביים. מערכות אלו דורשות תכנון מדויק של מהירות תנועת האוויר ובקרה על הטמפרטורה, שלא תעלה על זו המומלצת. המוצרים השונים מגיעים בעיצוב רובוטי מובנה ולרוב מודולרי, שכן רק כך ניתן להבטיח התאמה של המכשיר לסביבת העבודה הספציפית.

התחום העשיר של ניקיון האוויר ושמירה על סביבת העבודה נקייה מלא בפתרונות. סקרבר רוחץ רטוב הוא רק אחד ברשימה מרשימה הכוללת, בין היתר, מסננים נייחים וניידים, ציוד בקרה, יניקות פליטות גזים מכלי רכב, ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf