כי גם לרכב שלכם מגיע – סוככים לחנייה

כי גם לרכב שלכם מגיע – סוככים לחנייה

היום כבר אין צורך להיכנס לרכב לוהט שעמד כל הבוקר בשמש של אוגוסט, או להגיע אליו ספוגים אחרי 3 שניות של גשם שוטף מהכניסה לבית עד דלת הרכב. בעזרת סוכך לרכב תוכלו לחסוך לעצמכם את כל הצרות הללו ולהיכנס רעננים לרכב בכל פעם מחדש. הסוכך יכול להתאים להתקנה בסוגי חנייה שונים ומגוונים, וקיים במגוון וריאציות כך שכל אחד יוכל לבחור את האחד הנכון עבורו. הסוכך הוא מוצר עמיד ויציב שישמש אתכם לאורך זמן וישמור על הרכב שלכם מפני מפגעים שונים כמו מזג האוויר.

סוגי סוככים

כאשר תבחרו להתקין סוכך לחנייה, תוכלו לבחור האם אתם מעוניינים בסוכך קבוע או מתקפל. סוכך קבוע יותקן על גבי הקיר הצמוד לחנייה, ואם אין כזה, יותקן מבנה יציב שיחזיק אותו במקום. כל עוד שטח החנייה משמש רק לצורך החנייה, תוכלו לבחור בסוכך קבוע. במידה שאתם מעוניינים להשתמש בשטח לצרכים נוספים, תוכלו לבחור בסוכך מתקפל, כך שתוכלו ליהנות מאור השמש או הכוכבים מתי שרק תרצו. גם אותו ניתן להתקין באופן יציב, וכן תוכלו לבחור גם בסוכך מתקפל ונייד אותו תוכלו להעביר גם לדירה הבאה.

סוגי קירוי

גם תקרת הסוכך מגיעה בסוגים שונים ומגוונים אותם תוכלו להתאים לצרכים האישיים שלכם. תוכלו לבחור קירוי קשיח שיכלול התקנת חומר נוסף שיאפשר הגנה מפני השמש והגשם, אך אינו מאפשר קיפול. ניתן לבחור גם בקירוי בד שכן מאפשר קיפול אך מגן בצורה פחותה מפני גשם, ואם תרצו תוכלו לבחור גם ברשת צל שהיא פחות אטומה, אך מגיעה בדרגות שונות של סינון קרינה לבחירתכם. חשבו על הצרכים האישיים שלכם ובחרו עבורכם את הסוכך והקירוי הנכון יותר.

כיצד מתבצעת התקנת סוכך

בעת התקנת סוככים לחנייה יש לעקוב אחר מספר שלבים פשוטים. כמו בכל דבר, חשוב לבצע תכנון מקדים ומדידה, שיכללו חשיבה על צרכי הסוכך והתנאים בשטח. לאחר מכן מגיע שלב הייצור בו יתחשבו בכלל הדרישות המקדימות, ובסופו של דבר תתבצע ההתקנה בצורה אמינה ואיכותית שתבטיח לכם שימוש בטוח בסוכך.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf