איך לבשם משרדים קטנים באמצעות מפיץ ריח

איך לבשם משרדים קטנים באמצעות מפיץ ריח

משרד קטן יכול להפוך במהרה לחנוק ולא נעים כאשר מספר עובדים נמצאים בו במשך שעות ארוכות. בעיה זו מחמירה במיוחד כאשר המשרד חסר חלונות לאוורור טבעי. בנוסף לאוורור, הצבת מפיצי ריח במקומות אסטרטגיים יכולה לשדרג משמעותית את איכות האוויר והאווירה במשרד קטן.

אך כיצד בוחרים נכון מפיצי ריח עבור המשרד? היכן ממקמים אותם? ואילו ריחות מתאימים לסביבת עבודה? מדריך זה יענה על השאלות הללו וייתן עצות שימושיות כיצד לבחור ולמקם נכון מפיצי ריח במשרד קטן תוך התחשבות בשטחו, בתקציב ובהעדפות העובדים והאורחים.

בחירת גודל וסוג מפיץ הריח המתאים

המפתח להצלחה הוא בחירה נבונה של מפיץ הריח עצמו. מפיץ ריח חשמלי מומלץ לשימוש במשרדים בזכות הפעלה שקטה, אפשרות שליטה מדויקת בעוצמה ואחידות לאורך זמן.

חשוב לבחור מפיץ בעל הספק מספיק חזק ביחס לגודל המשרד – כלל אצבע הוא לבחור מפיץ ריח חשמלי שמתאים לחלל גדול יותר ב20 אחוז מהחלל המיועד. ולבחור מפיץ ריח חזק ממותג מוכר שנותן אחריות על המכשיר ועם מוניטין טוב.

בנוסף, כדאי לבחור מפיץ התומך במגוון רחב ככל האפשר של שמני ריח, כך שנוכל להחליף בקלות בין ריחות שונים. עם בחירה נבונה של גודל וסוג מפיץ הריח, נוכל ליהנות מפיזור מיטבי בכל רחבי המשרד הקטן שלנו.

מיקום נכון של מפיצי הריח במשרד

לאחר בחירת הדגם המתאים של מפיץ ריח למשרד, השלב הבא הוא קביעת המיקום האופטימלי בתוך החלל עצמו. מומלץ למקם את מפיץ הריח בפינה מרוחקת מהדלת, חלונות ומערכת המיזוג – שם זרימת האוויר תהיה מינימלית והריח יישאר חזק יותר.

כדאי להמנע מלמקם את מפיץ הריח ממש בקו הראייה הישיר של הנכנסים, אלא בצד או מאחורי רהיט כמו ארון או כנף דלת. מיקום זה יאפשר פיזור ריח אחיד בחלל מבלי שהמפיץ עצמו יהיה בולט או מפריע. גובה אופטימלי הוא כ-1.5 מטר מעל הרצפה.

שילוב נכון של ריחות ועוצמות במשרד הקטן

אחר שמצאנו את המיקום האופטימלי עבור מפיץ הריח במשרד, הגיע הזמן לבחור בקפידה תמצית ריח אותו נמלא במפיץ. מומלץ להימנע מריחות כבדים מדי לסביבת עבודה ולבחור בניחוחות קלילים ומרעננים כמו לימון, פרחים או עשבי תיבול.

כמו כן חשוב לכוונן נכון את עוצמת וקצב פיזור הריח מהמפיץ.  בתחילה כדאי להפעיל ברמה נמוכה ולאט לאט להגביר אם נדרש. מומלץ גם לקבוע טיימר שמכבה את מפיץ הריח בשעות הלילה והבוקר המוקדם כשאין צורך.

עם מעט ניסוי וטעיה נמצא את השילוב האידאלי של ריח ועוצמה שיתאים הן לעובדים והן ללקוחות ואורחים פוטנציאליים במשרד הקטן שלנו. המטרה היא ליצור אווירה נעימה לאורך כל שעות היום.

עצות לניקיון ותחזוקה של מפיצי ריח במשרד

לאחר מיקום נכון של מפיץ הריח ובחירת הריח המתאים, חשוב גם לדאוג לניקיון ותחזוקה שוטפים של מפיץ הריח במשרד. כמו כל מכשיר חשמלי, מפיץ ריח חשמלי לבית או למשרד דורש ניקוי מבחוץ להסרת אבק ולכלוך.

מומלץ לנקות את המפיץ מבפנים כל חודשיים-שלושה עם מטלית יבשה להסרת שיירי שמן. כמו כן חשוב למלא מחדש בזמן את מיכל תמצית הריח במפיץ על פי הוראות היצרן. אי מלוי המיכל עלול לגרום נזק לחלקים פנימיים.

תשומת לב לנושא הניקיון והתחזוקה תבטיח פעולה תקינה ואמינה של מפיץ הריח לאורך זמן, ותמנע תקלות וכשלים העלולים לקלקל את אווירת המשרד. מפיץ מתוחזק היטב יפיץ ריח נעים במשך שנים רבות!

לסיכום, הצבת מפיצי ריח במשרד קטן יכולה לשפר משמעותית את איכות הסביבה והאווירה לעובדים ולאורחים כאחד. עם זאת, כדי להפיק את המיטב מהם חשוב לבחור נכון את סוג וגודל מפיץ הריח, למקמו בצורה אסטרטגית בחלל, לכוונן היטב את בחירת הריחות והעוצמות ולדאוג לתחזוקה שוטפת.

מפיץ ריח מתוחזק היטב יכול להפוך לאביזר נוי מרכזי במשרד, ליצור אווירה נעימה ורגועה ואף לשפר את הפרודוקטיביות והיצירתיות של העובדים. אנו מאחלים לכם הצלחה בבחירת הפתרון המושלם שישדרג כל יום במשרד!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf