תיאטרון פלייבק ואימפרוביזציה לימי גיבוש

תיאטרון פלייבק ואימפרוביזציה לימי גיבוש

ימי גיבוש הם אותם ימים קסומים שלהם מחכים העובדים מדי שנה בשנה. ליום אחד, אפשר להניח בצד את הניירת, לנתק את העיניים ממסך המחשב ולצאת לפעילות ענפה בכל מקום בארץ. זוהי הזדמנות נהדרת להכיר לעומק את המנהל ולהיפגש עם עובדים שאינכם רואים בכל יום. ואם אתם מחפשים לעשות משהו מיוחד ביום זה, תיאטרון פלייבק ואימפרוביזציה לימי גיבוש הוא התשובה בשבילכם.

מדוע דווקא פלייבק ואימפרוביזציה ליום גיבוש?

תיאטרון פלייבק ואימפרוביזציה אינו תיאטרון "רגיל". כלומר, במקום לראות הצגה כתובה מראש של שייקספיר או ארתור מילר, אתם הולכים לראות אלתורים בצורה החיה שלהם. הצגת פלייבק מבוססת על אלתורים של שחקנים ועל סיפורים מהקהל. ובגדול, מדובר בחוויה חד פעמית, מופע חי, תוסס וערני. אז למה דווקא סדנאות אימפרוביזציה לגיבוש העובדים? בואו נראה:

  • שוברים את הקרח – ימי גיבוש עשויים להתגלות כמתוחים עבור עובדים מסוימים שאינם אוהבים תשומת לב רבה, או פשוט עבור עובדים חדשים המנסים להשתלב בחברה. מופע של צחוק ואלתור יכול להקל על הלחץ ו"לשבור את הקרח" בין עובדים ותיקים וחדשים, מנהלים וסמנכ"לים ועוד.
  • יוצאים מהקופסה – אם יש משהו שתיאטרון פלייבק יכול ללמד כל אחד הוא לחשוב מעבר למה שנדמה לנו. שחקני הפלייבק יודעים לאלתר במהירות ולחשוב על דרכים יצירתיות ומקוריות כדי להציג קטע מסוים מהחיים. וזהו שיעור חשוב לכלל העובדים באשר הם.
  • הפלייבק כתחביב – תיאטרון הפלייבק יכול להיות רעיון מצוין לתחביב עבור עובדים מסוימים. אחרי הכול, כל מעסיק מעודד את העובדים לעסוק בפעילות האהובה עליהם בשעות הפנאי, במטרה לשמור על היצירתיות. עובד שיהיה נוכח בהצגת פלייבק, יכול לגלות תחביב חדש בחייו שלא חשב עליו מקודם.
  • חומר למחשבה – המיוחד בהצגות פלייבק ואימפרוביזציה הוא שהן אינן נגמרות בסיום ערב הגיבוש. העובדים לוקחים את הדברים שנאמרו בהצגה איתם הלאה. מופע מרגש, מסעיר ומצחיק מותיר רושם רב ימים רבים לאחר יום הגיבוש.
  • זה משחרר – ולסיום, הסיבה העיקרית להזמנת כרטיסים לתיאטרון פלייבק ליום הגיבוש הוא ההזדמנות להשתחרר מכל הלחץ שמסביב. בין אם אתם עובדי הייטק, עובדי ציבור או מורים, אתם נתונים בלחץ מתמיד במשך כל השנה. אם כך, הרשו לעצמכם להירגע ליום אחד מכל הלחץ וליהנות מהצגה מרהיבה שכמותה עוד לא ראיתם.

מחפשים תיאטרון פלייבק ואימפרוביזציה כדי להפתיע את העובדים? הכירו את תיאטרון פלייגו, הפועל משנת 2008 ומנוהל על ידי שחקנים אנרגטיים, מקצועיים ואיכותיים שיודעים לתת הופעה על רמה.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf