תחנות טעינה כמרכזים חברתיים, מפגשים ונטוורקינג

תחנות טעינה כמרכזים חברתיים, מפגשים ונטוורקינג

ידוע היטב לכולם שהאדם הוא יצור חברתי. אנו נעזרים וצומחים בעזרת האנשים שסביבנו, ופורחים בזכות האנשים שאנו אוהבים ואוהבים אותנו. לכן, אין זה מפתיע שאנו מחפשים בכל פעילות הזדמנות למפגש חברתי או נטוורקינג. תאמינו או לא, אבל תחנות הטעינה של הרכבים החשמליים, הנמצאות במתחמים מסחריים או בתחנות הדלק, יכולות להיות הזדמנות יוצאת דופן למפגש. במאמר זה נבחן כיצד הפכו תחנות הטעינה לרכבים חשמליים למרכזים חברתיים של ממש.

עליית הפופולריות של עמדות טעינה ציבוריות

כאשר הרכבים החשמליים רק החלו להגיח בקרב הציבור הישראלי, לא היו כמעט עמדות טעינה ציבוריות כלל. ברוב המקרים, אנשים היו מתקינים עמדת טעינה לרכב חשמלי בביתם. הבעיה הייתה שכאשר אנשים יצאו לטייל בדרכים, היה עולה חשש גדול שמא הסוללה תיגמר ולא יהיה היכן להטעין אותה במהלך הדרך. כיום, התמונה שונה לגמרי. ניתן למצוא עמדות ציבוריות בתחנות דלק רבות, בבנייני משרדים וגם במתחמים מסחריים. כעת, אנשים יכולים להטעין את המכונית החשמלית שלהם כמעט בכל מקום, כך שאין עוד צורך לחשוש שהסוללה תיגמר, גם אם נוסעים הרחק מהבית.

כיצד הפכו עמדות הטעינה מפונקציה שימושית להזדמנות חברתית?

כדי להבין מדוע הפכו העמדות להזדמנות חברתית, יש להבין מספר מאפיינים שלהן קודם כל. ראשית, חשוב להבין כי גם בעמדות טעינה מהירות, הממתנה הנדרשת עד שהסוללה תיטען ברמת הטעינה הרצויה היא איטית אל מול תדלוק הרכב. כמובן שהקצב משתנה מעט מעמדה לעמדה ומרכב לרכב, אך עדיין יש צורך לחכות עד אשר הפעולה תסתיים ובזמן זה ניתן לעשות דברים מהנים יותר מלעמוד ולחכות.

במתחמים שבהם ישנן מספר עמדות, עומדים זה לצד בעלים של רכבים חשמליים אשר חווים חוויות משתמש משותפות. כך, לא פעם עשויות להתעורר שיחות ספונטניות בין אנשים שמעולם לא דיברו ואף עשויות להתעורר הזדמנויות מפתיעות לנטוורקינג. פעמים רבות, אנשים אשר רוכשים את הרכבים החשמליים עושים זאת מתוך מניעים דומים וכך יש ביניהם כבר מכנים משותפים שעליהם ניתן לשוחח.

אילו פעילויות חברתיות ניתן לעשות בזמן שמחכים בעמדת ההטענה?

הפעילויות האפשריות שאותן תוכלו לעשות תלויות כמובן במתחם שבו נמצאות העמדות. לדוגמה, אם העמדות נמצאות במתחמי קניות, ניתן לבלות מספר שעות בקרב חברים או חברות ולרענן את המלתחה או לשתות משקה מרענן. אפשרות נוספת היא לקבוע פגישות חשובות בבית קפה או מסעדה ולהטעין את הרכב, כדי ליהנות מיעילות זמן מוגברת.

כאשר מדובר בעמדות טעינה הנמצאות בתחנות דלק, זו הזדמנות מושלמת לקבוע עצירה להתרעננות בזמן טיולים. אם אתם מבלים אם חברים או משפחה בדרכים, תוכלו לבחור בקלות את התחנה הקרובה אליכם באמצעות מפה וירטואלית ולעצור להפסקת שירותים וקפה. זו הזדמנות מצוינת להשתחרר רגע מהנסיעה ולחלוק חוויות מרגשות עם האנשים שאתם אוהבים לטייל אתם.

גם במתחמי משרדים עמדות טעינה יכולות להציע הזדמנויות מסקרנות. אין לדעת אילו אנשים מעניינים תפגשו בעמדת הטעינה לצדכם. אולי תגלו הזדמנות עסקית חדשה או שתלמדו על תחום חדש שלא היכרתם. בסופו של דבר, עמדות אלה הן דרך נפלאה להעשיר את המעגל החברתי שלכם גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית.

מספר מילים על בטיחות במתחמי טעינה

כפי שאתם יכולים לראות ממאמר זה, לעמדות הטעינה ישנם יתרונות שהם לא רק פונקציונליים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כאשר אתם נמצאים בעמדות הטעינה, חשוב להקפיד על כללי הבטיחות בכביש, שכן זהו מתחם שבו נוסעות מכוניות רבות. לכן, בכל עת הקפידו להיות ערניים וחצו את המתחם בבטחה, כדי שתוכלו ליהנות ולבלות בשקט עם האנשים שבחברתם אתם נמצאים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf