שניצלונים או שניצל? מה ילדים מעדיפים?

שניצלונים או שניצל? מה ילדים מעדיפים?

אז אתם עומדים בסופר מול מדף הבשרים, ולא יודעים מה עדיף לקנות לילדים – שניצל או שניצלונים. לשאלה זו אין תשובה אחת ויש להתייחס אליה בשני מישורים, של גודל השניצל ושל טעם השניצל האהוב על הילד. זאת כמובן לצד איכות המוצר המוצע על המדף.

הרוב מעדיפים שניצלונים

מרבית הילדים מעדיפים שניצלונים על פני שניצלים. ההעדפה נובעת קודם כל מכך שמרבית הילדים מוצאים מנות מזון קטנות יותר מגרות. כמו כן השניצל הקטן יותר נוח לאכילה עבור הילד והוא גם יותר אסטטי בצלחת בעיניו מאשר שניצל גדול חתוך לפרוסות. בנוסף, עבור מרבית הילדים החלק האהוב בשניצל הינו הציפוי הקריספי המשתלב בביס עם הבשר, ובשניצלונים יש יותר ממנו.

אבל יש גם ילדים שרוצים שניצל

בדרך כלל ילדים מעדיפים שניצלונים אולם יש גם כאלו שיותר אוהבים שניצל. ההעדפה ניכרת בדרך כלל אצל ילדים יותר גדולים או בקרב ילדים שמאוד אוהבים שניצל ורוצים מנה גדולה על הצלחת, ממש כמו המבוגרים. לכן, אל תיקחו כמובן מאליו את ההעדפה של שניצלונים על פני שניצלים וכדאי לברר מראש עם הילד שלכם מה הוא אוהב.

וזה עוד לא הכול

מעבר לכך, לכל ילד יש את סוג השניצל או השניצלון האהוב עליו. למשל, יש כאלו שאוהבים שניצל דק ואחרים מעדיפים אותו יותר עבה, ובימינו ניתן למצוא שניצלים ושניצלונים במגוון סוגים, טעמים וציפויים. יש ילדים שאוהבים שניצל חזה עוף ואחרים יעדיפו שניצל בשר הודו, ויש כאלו שיאכלו רק שניצל צ'ונגו עסיסי וקריפסי במיוחד. כמו כן, יש ילדים שאוהבים שניצל עם ציפוי שומשום, אחרים מעדיפים טעם יותר פיקנטי או חריף מתוק, בתיבול של ברביקיו או גריל, ציפוי צ'יפס ועוד.

ומכיוון שילדים אוכלים עם העיניים יש גם צורות שונות של שניצלונים שהם אוהבים ומעוררות את תאבונם, כמו שניצלונים בצורת דינוזאורים, דובונים וכדומה. לכן, אם יש לכם כמה ילדים בבית כדאי שיהיו במקפיא מספר סוגים של שניצלים בטעמים, גדלים וצורות המועדפים על כל אחד מהם.

העיקר הבריאות

לא משנה איזה סוג של שניצל או שניצלון הילד שלהם אוהב, מה שחשוב בסופו של דבר הוא שמדובר במוצר איכותי ובריא כפי שמציעים לכם מותגים מובילים ומומלצים. איכות ובריאות ניכרות קודם כל בטיב העופות המשמשים בשניצלים, והיותם גדלים בתנאים מפוקחים עם תזונה נאותה וללא הורמונים ואנטיביוטיקה. בנוסף, איכות השניצל ניכרת בהיותו מוצר טרי וטבעי נטול חומרי מזיקים, שמוכן בשיטות מתקדמות המעניקות לו תו ירוק, עם כמה שפחות מלח, שומן וטיגון, ועם הליכי הקפאה ואחסון נכונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf