שמעתם נכון! הדפסה איכותית על עץ

שמעתם נכון! הדפסה איכותית על עץ

בעוד שהעץ מלווה אותנו משחר ההיסטוריה, עוד הרבה לפני ההיסטוריה הכתובה, החומר הזה, שבני האדם כה אוהבים, לא מפסיק להפתיע. לא רק חומר בניה או חומר בעירה, בסיס לאומנות או בניית רהיטים, היום אפשר ליהנות מהדפסה איכותית על עץ, הדפסה של כל תמונה שתרצו, כל גראפיקה שרק תחלמו עליה, אפשר להדפיס.

אם אתם מתלבטים על איזה חומר להדפיס את האומנות שלכם, את הטקסטים שלכם, את התמונות שלכם מהחתונה, מהטיול, מהחיים, הרי שהדפסי עץ איכותיים הם בהחלט פיתרון אלגנטי וייחודי שיפיח רוח חיים בתמונות שלכם. בשונה מהדפסים על קנבס או על פרספקס, ובטח שעל נייר, העץ מביא איכויות אחרות להדפסה, משהו שייחודי רק לו.

הדפסה איכותית על עץ – כנראה שזו המתנה המושלמת

החומר המיוחד הזה, שקרוב כל כך לליבו של האדם, הוא הבסיס האולטימטיבי למתנות מרגשות ויוצאות מהנורמה. השילוב של עץ והדפסים הוא חדש, ומרגש, בעיקר משתי סיבות:

  1. אנחנו אוהבים עץ – כצמח חי ומלא אצילות, וכחומר עבודה לאמן היוצר, בני אדם אוהבים עץ, כך שכל מה שמגיע מהחומר הזה מיד מקבל כמה נקודות בונוס, מתת-המודע שלנו, עוד לפני שעצרנו לחשוב במה מדובר. אנשים בוחנים מוצרי עץ כשהם רואים אותם, עוצרים להתבונן, וגם אם זה לא הטעם שלהם, הם שמים לב למוצר. אז כבר מראש עוד לפני שבחרתם איזו גראפיקה איכותית להדפיס על העץ, הרי שיש לכם כמה נקודות פתיחה כיתרון.
  2. אנחנו אוהבים דפוס – העין שלנו נמשכת לעולם הצורות והצבע, והראייה היא החוש החזק ביותר של בני האדם. אנו משתמשים בראיה באופן מודע רוב שעות היום, ואפילו בלילה, בשינה, כשהעיניים עצומות, אנחנו חווים עולם וויזואלי מרשים ורווי בפרטים. תמונות עם הקשר ישיר לנו, ואפילו תמונות של נוף שאנו מכירים או נוף זר, משהו בעולם הוויזואלי מפעיל אותנו מבפנים, כך שכל מתנה המבוססת משהו וויזואלי מגיעה עם יתרון משמעותי על מתנות אחרות.

הופכים כל תמונה לאומנות

עם הדפסי עץ איכותיים אתם הופכים את התמונות שלכם לאומנות. ההדפסה מעבירה את הידע הגראפי מהמחשב לחומר, אך היא לא משנה את אופיו של החומר, שמשפיע על התמונה בדרכו הקסומה. הקווים, הפיתולים, התחושה הזו שעץ מעניק לכל דבר, נשמרת בהדפסה, כך שאתם נהנים גם מהאיכויות הקטנות של החומר, ולא רק כבסיס מכאני לתמונה.

הדפסה איכותית על עץ משלבת את שני הגורמים הנ"ל בכדי לברוא לעולם את המתנה המושלמת, כזו שתיגע בליבו של האדם המקבל אותה, אך לא רק באקט רגעי. תמונה תולים, או מניחים לתצוגה. במילים אחרות, המתנה שלכם תמשיך לתת ולהעניק הרבה אחרי הרגע המרגש של מתן השי לאדם האהוב ובר המזל. בר מזל שכן חשבתם עליו וטרחתם מספיק בכדי לתת לו את המתנה המקורית והיפה הזו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf