שירותים ניידים מפוארים לאירועים

שירותים ניידים מפוארים לאירועים

אם אתם מתכננים להפיק אירוע בטבע או במקום ציבורי, בין אם זה חתונת קורונה, מסיבת טבע, או בר מצווה בחיק הטבע – שימו לב שאתם לא שוכחים פרט מאד חשוב, שלפעמים אנו נוטים לשכוח.

תארו לכם שאתם הולכים לאירוע בטבע, האווירה שמחה ומשוחררת להפליא, והכל זורם מצוין עד לרגע שבו אתם צריכים להתפנות. שם תיאלצו להתמודד עם ריחות לא נעימים, מראה לא אסתטי, ונראה כאילו השירותים הללו יותר מזכירים ושייכים למחנה של תנועת נוער מאשר לאירוע הנפלא והמעוצב שהייתם בו עד לאותו רגע.

זו הסיבה שאם אתם מארגנים אירוע בטבע, אסור לכם לשכוח את השירותים. ואם בעבר הפתרון היחיד היה שירותים כימיים, כאלו מפלסטיק פשוט, בגודל מטר מרובע, ועם חומר כימי שקשה (וגם מסוכן) לנשום אותו. הרי שיש היום פתרון טוב ומעוצב ומפואר להפליא.

נא להכיר: שירותים ניידים

השירותים הניידים הינם נמצאים על קרוואן נייד על גלגלים. החידוש של שירותים אלו ומעלתם על שירותים כימיים הוא בכמה פרמטרים:

1) אין ריח רע, אפילו לא של חומר כימי מנטרל ריחות. השיטה של פינוי הפסולת מהשירותים הניידים היא כמו של שירותים במטוס, על ידי שאיבה חזקה. כמובן שצריך לשמור על תחזוקה ועל ניקיון במהלך האירוע השוטף, אך זה כבר עניין אחר.

2) לא מסוכן – החומר הכימי של השירותים הכימיים הוא מסוכן לנשימה, ומסוכן עוד יותר למגע. בשירותים ניידים אין בעיה כזו כלל.

3) יש אפשרות להביא שירותים ניידים לבעלי מוגבלויות (שירותי נכים), זה חשוב בכל אירוע, בוודאי באירוע שנעשה בטבע, והתנועה בה לפעמים מאתגרת את בעלי המוגבלויות כידוע.

4) העיצוב המפואר – זה דורש התייחסות נפרדת

שירותים ניידים מעוצבים? אכן כן

השירותים הניידים מגיעים בכמה דגמים, ויש ביניהם שירותים מפוארים הנראים כמו שירותים של מלון חמישה כוכבים: חדר המתנה, מראות וכיור שיש, שירותים נקיים וחרסינות על הקירות, ועוד ועוד, כל דגם מפואר והייחודיות שלו.

כדי להשלים את החוויה החיובית מהשירותים באירוע יש לשים לב שהשכרת התאים כוללת גם תחזוקה שוטפת למהלך האירוע.

כמה שירותים יש להזמין לאירוע?

באופן פשוט החישוב הוא שיש להזמין תא אחד לכל 100 אנשים. אולם, במקומות בהם יש שתייה מרובה או שצפויים תורות לשירותים – כדאי להביא עוד תא שירותים.

לסיכום: אין צורך להתפשר

כיום אפשר לעשות אירוע מפואר ומושלם, עד רמת השירותים גם כן. השירותים הניידים המפוארים שיש היום בשוק הינם משביעי רצון, ונותנים חוויה חיובית למשתמש. מה שבטוח שבצד הזה של האירוע יש לכם ראש שקט, בלי בעיות, ותוכלו להתמסר ליהנות מהאירוע עצמו שלכם. אז כל מה שנשאר לכם זה להתקשר, לבחור את הדגם של השירותים הניידים המפוארים שאתם רוצים, ואנחנו כבר נגיע בזמן למקום.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf