שחזור מידע – האם זה מה שאתם צריכים?

שחזור מידע – האם זה מה שאתם צריכים?

אבדן מידע זה דבר שקורה לא מעט. אורח חיים ממוחשב ודיגיטלי: מוביל לכך שכל התוכן, ההקלטות, ההודעות, הסרטונים, וגם תמונות – כולם תכנים אשר נשמרים באופן אוטומטי או מכוון במכשירים שונים. אבל אליה וקוץ בה: שמירה של חומרים קבצים ותכנים באופן דיגיטלי , אינה מבטיחה שהתכנים והמידע תמיד יהיו שמורים ובטוחים.

יש לא מעט מקרים בהם תוכן ומידע יכול להיעלם, כמו למשל במקרים של מכשיר תקול עד מחיקה בשוגג של קבצים ותמונות. יש מקרים בהם צריך מלכתחילה לשחזר קבצים שנמחקו בכוונה או באופן לא מודע, ויש מקרים שצריך לעשות שחזור מידע  על מנת לגלות דברים כמו למשל בחקירה משטרתית או בראיות שצריך להביא לבית המשפט.

גם ארגונים גדולים יכולים פעמים רבות לאבד מידע כמו מסמכים ותוכניות של משרדים, ארגונים לוגיסטיים, עסקים, כמו גם מידע של אומנים, סופרים, כותבים, מהנדסים וכל בעלי המקצוע אשר עוסקים ביצירת תכנים לצורך עבודה.

האם תמיד תצטרכו לפנות למעבדה לשחזור מידע?

אנשי מקצוע שעוסקים בשחזור דיסק קשיח ממליצים תמיד לנסות להתייעץ עם המומחים כדי להבין האם אפשר להוציא את המידע שאבד אונליין או בטלפון. המידע שיכול להינתן בצורה טלפונית יכול לחסוך לכם זמן, כסף ומשאבים. מעבדות טובות לשחזור מידע יכולות לעזור לכם לבצע ניסיונות אונליין כדי להבין האם אפשר למצוא את התכנים או הנתונים שאבדו.

במידה ולא תצליחו, תוכלו להיעזר במומחים בשחזור מידע. המומחים יוכלו לעזור לכם בעזרת מגוון רחב של כלים, כמו למשל עם ידע וניסיון בזמן ששחזור מידע אפשר לבצע בצורה טובה אם תפנו אל מעבדה מומלצת שיכולה לספק לכם את השירות.

אז אם אתם סטודנטים, בעלי מקצוע, חוקרי משטרה, בעלי עסקים ומשרדים. אם אתם שוטרים, עורכי דין ואפילו אומנים או סבא וסבתא שרוצים לשחזר תמונות של הנכדים – כדאי תמיד לפנות למומחים על מנת לבצע שחזור מידע בצורה אופטימלית ובכך להתקדם בעבודה או בלימודים או פשוט למצוא תכנים וחומרים אבודים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf