שבירת המיתוסים על שמלות כלה זולות

שבירת המיתוסים על שמלות כלה זולות

שמלות כלה זולות הן דבר שקשה למצוא. המחיר הממוצע של שמלת כלה יכול לנוע בין 7,000-15,000 ש"ח ולא נדיר שהעלות גבוהה עוד יותר. בעידן שבו אנשים נאבקים ביוקר המחיה, זה לא משהו שאנשים רבים יכולים להרשות לעצמם.

מיתוסים על שמלות כלה זולות

כולנו יודעים שחתונות יכולות להיות יקרות, אבל זה לא חייב להיות. יש הרבה מיתוסים על שמלות כלה זולות שכדאי לדעת עליהם.

  1. שמלות כלה זולות הן לא יפות:

המיתוס כי שמלות כלה זולות לעתים קרובות לא נראות טוב כמו המקבילות היקרות יותר. זה אומר שאת צריכה לבחור בין איך שאת רוצה שהשמלה שלך תיראה לבין איך שאת רוצה שהתקציב שלך ייראה. אם את מוכנה להוציא יותר כסף על השמלה שלך אז יש הרבה אפשרויות זמינות עבורך מבחינת

  1. שמלות כלה זולות לא מחזיקות מעמד:

הבעיה עם שמלות כלה לא יקרות היא שבדרך כלל הן מיוצרות בזול. הבד לרוב דק והעיצוב אינו אלגנטי כמו שמלה יקרה יותר. קשה גם למצוא שמלה שמתאימה, במיוחד אם אתה בצד הגדול יותר של המידות.

  1. שמלות כלה זולות לא נראות אלגנטיות
  2. שמלות כלה זולות אינן עשויות מחומרים איכותיים:

המיתוס כי בגדים זולים מיוצרים מחומרים זולים יותר, מה שאומר שהם יהיו זולים יותר לקנייה אבל גם יישחקו מהר יותר. ייתכן שהם לא יחזיקו מעמד זמן רב כמו שמלה יקרה יותר, המיוצרת מחומרים טובים יותר שיחזיקו מעמד זמן רב יותר ויראו טוב יותר לאורך זמן.

  1. האיכות אינה זהה לשמלות מעצבים

אז הרשו לנו לשבור לכם את המיתוסים:

שמלת כלה זולה יכולה להיות קשה למצוא אבל לא בלתי אפשרי.בקלייר שמלות כלה ניתן למצוא שמלות כלה במחיר שאינו עולה על 4,900 ש"ח, ללא התפשרות על האיכות והעיצוב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf