שאלות שמומלץ לשאול לפני שמעצבים ובוחרים שלט לעסק

שאלות שמומלץ לשאול לפני שמעצבים ובוחרים שלט לעסק

יש לייחס חשיבות גבוהה לכל הקשר לבחירת השילוט המתאים. הדבר יכול להשפיע באופן משמעותי וישיר על תפיסת המותג וכמו כן בעקבות כך, יכול לגרום ללקוחות הנכונים להיכנס לבית העסק או החנות שלכם.

אנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה ולקבל כלים לבחירת השלט המתאים ביותר עבורכם. מוכנים? אנחנו מתחילים!

השאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם לגבי השלט המתאים

ענו על השאלות הללו בכנות וכך תוכלו לבחור את השלט המושלם עבורכם:

מהי המטרה הראשית של השלט?

על מנת שיהיה אפשר לתכנן ולעצב שלט מתאים, עליכם להבין מהי המטרה שלו. האם מדובר על שלט שישמש עבור שיווק בית העסק או החנות שלכם, האם מדובר על שלט שיש לו משמעות אינפורמטיבית וכו'.

מהי המטרה המשנית של השלט?

חשוב לנצל את השלט לא רק עבור הגשמת המטרה הראשית אלא גם עבור מטרה משנית. לדוגמה, נניח שעובר אורח ראה את בית העסק שלכם והוא היה סגור, אם תבחרו לשים על השלט גם את שעות הפתיחה שלכם, אתם תוכלו להרוויח לקוח או לקוחות שיגיעו אליכם כאשר אתם פתוחים. לכן, תמיד מומלץ לחשוב האם השלט עשוי למלא עוד מטרות מלבד שיווק ופרסום ובהתאם לכך לפרסם בו את המידע הרלוונטי.

לאיזה קהל יעד אתם מכוונים?
אם קהל היעד הוא גילאים מבוגרים, אז מומלץ לבחור בשלט פורמלי ואם מדובר על קהל צעיר, אז אפשר לבחור שלט שיהיו בו צבעים רועשים וגם אותיות תלת מימד. על כן, לפני הזמנת השלט, מומלץ לבדוק את פרופיל הלקוחות שלכם.

מאיזה החומרים השלט יהיה מיוצר?
כיום, יש המון סוגים של חומרים מהם ניתן לייצר שלטים כמו, אלומיניום, זכוכית, ברזל, פלסטיק ועוד. אם השלט יוצב בחוץ, בדקו שהחומר שאתם בוחרים אכן עמיד בפני תנאי מזג האוויר וכמו כן שהחומר לא יחליד. אצל תדהר שילוט לעסקים, תוכלו לקבל מידע רלוונטי לגבי היתרונות והחסרונות שיש לכל אחד מחומרי הגלם, מהם ניתן לייצר את השלטים.

עוד כמה טיפים מאיתנו שיעזרו לכם בבחירת השלט לעסק

אם סיימתם להשיב על כל השאלות שהוזכרו לעיל, נמליץ לכם להתייחס לעוד כמה עניינים שרצוי לקחת בחשבון:

-זכרו יש לכם סך הכל 3 שניות למשוך את עיני הקהל ולגרום לו להיכנס לבית העסק או לחנות שלכם. זאת בדיוק הסיבה שהשלט צריך להיות מושלם וגם אטרקטיבי עבור קהל היעד אליו הוא פונה.

-המסר שמופיע על השלט צריך להיות ממוקד. אל תדחסו יותר מדי מידע בשלט אחד.

-תהיו כמה שיותר ברורים עם המלל שמופיע על השלט. כתבו גם את תחום העיסוק לצד הלוגו והטלפון. כמו כן, אפשר גם לבצע חריטה של אייקון כלשהו על השלט וכך לרמוז על ההתמחות של העסק. לדוגמה, אם מדובר על בית קפה, אייקון של כוס קפה יעשה את העבודה בהצלחה.

-אל תגזימו עם אפקטים בשלט. המטרה היא שהשלט יהיה נעים לקריאה. בחרתם להשתמש באפקטים? עשו זאת באופן מאוזן ובצורה מרשימה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf