רעיונות מקוריים להפתיע את בת הזוג

רעיונות מקוריים להפתיע את בת הזוג

אם יש סיבה מיוחדת להפתיע ולפנק את בת הזוג או שפשוט רוצים לעשות לה טוב על הלב – תמיד טוב למצוא רעיונות מקוריים לעשות את זה. במקום ללכת על הברור מאליו, הכנו לכם כמה רעיונות מקוריים להפתיע ולשמח את האישה שאתם אוהבים.

פיקניק או קמפינג

אם העונה מתאימה – למה שלא תבלו ביחד מתחת לכיפת השמיים? פיקניק של כמה שעות מהווה הפוגה מצוינת, טעימה ורומנטית מהשגרה. למי שרוצה להשקיע במיוחד ולקחת את החוויה כמה צעדים קדימה, במקום ללכת לבית מלון, ניתן לצאת ביחד לקמפינג ולהקים אוהל באחד המיקומים הרלוונטיים בארץ.

טיסה בשמי הארץ

קיימות מספר חברות שדרכן תוכלו לקחת טיסה זוגית ורומנטית במיקומים נבחרים בארץ – בהחלט אופציה מפתיעה ומרגשת. אפשר לטוס במטוס, בהליקופטר או אף בכדור פורח. אם טרם מיסדתם את הקשר – ניתן לנצל את ההזדמנות לצורך הצעת נישואין. רק אומרים. אפשרות מעולה נוספת שכוללת את השחקים, אך באופן אחר, היא לבצע צניחה חופשית.

זיכרון ילדות

מתנה רומנטית, מיוחדת ומקורית יכולה להיות קשורה לזיכרון ילדות מסוים של בת זוגתך. ניתן לרכוש לה ספר שהיא אהבה בילדותה או בצעירותה, לבקר במקום שהיא גדלה בו, למסגר תמונה בעלת ערך רגשי, ללכת לאכול במקום שהיא אהבה או לעשות כל פעילות שמתקשרת עם הילדות שלה. זה המקום להיות יצירתיים.

סדנת שוקולד

אנחנו לא יודעים אם אתה כבר מודע לכך או שטרם, אך נגלה לך סוד – נשים רבות אוהבות שוקולד. שוקולד הוא גם טעים וגם רומנטי. רעיון מקורי לפעילות משותפת הוא לקחת חלק בסדנת שוקולד יומית שתספק לכם טעמים טובים ותעניק לכם את הידע להמשיך ליצור גם במסגרת הביתית. היא תאהב את זה.

מגשי פירות

ניתן לקנות לה מגשי פירות טריים או מגשי פירות יבשים ולהביא לה אותם בהפתעה למקום העבודה שלה, במידה והיא בעבודה, או הביתה – במידה והיא לא. הפתעה טעימה, כיפית ומרעננת, שהולכת טוב גם עם הפיקניק שהזכרנו בהתחלה. דרך חברת פרי גנך תוכלו להזמין מגשי פירות מפנקים. בנוסף למגשי פירות, ניתן להזמין גם מגשי פחזניות קצפת ותותים, מגש כדורי שוקולד, מגשי סושי שוקולד, מגשי פרלינים – ועוד!

להזמנה של מגשי פירות חתוכים ונפלאים צלצלו עכשיו: 1700-500-414 ונדע לשמח אתכם ואת בת הזוג שלכם. פרי גנך מספקת משלוח סלסלת פירות בירושלים וברחבי הארץ.

צילום: פרי גנך

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf