רעיונות למתנות מקוריות למסיבת רווקות

רעיונות למתנות מקוריות למסיבת רווקות

איזה כיף לארגן מסיבת רווקות איכותית. ורצוי לשלב הפתעות או מתנות לכולן. מסיבת רווקות מוצלחת היא עניין מרגש, של פעם בחיים, אז כדאי להיות מקוריים. מחפשות רעיונות מלהיבים, למתנות מקוריות לקראת מסיבת רווקות? בשורות הבאות אספנו מגוון רחב של רעיונות טובים. את המתנות אפשר לחלק לכל המשתתפות, מטעם המארגנות או על ידי מלכת המסיבה בכבודה ובעצמה.

לתת את הכבוד למלכת האירוע

הרעיון הראשון להפעם, של מתנה מקורית למסיבת רווקות נועד לתת את הכבוד למלכת האירוע. כך עושים את זה: בוחרים פריט כלשהי, למשל חולצה, חלוק או צעיף יפהפה. מזמינים הדפסה על בגדים, באופן הרצוי תוך הזכרת שמה של מלכת המסיבה. אפשר לציין את שמה של הכלה לעתיד, ולשלב אותו עם משפט ברכה. ניתן להזמין הדפסה של ביטוי מתוך סרט או שיר שנערצים על ידי הכלה לעתיד. למשקיעות – אפשר להדפיס שיר שנכתב במיוחד, עם שמה של מלכת המסיבה. אפשר כמובן להזמין כובע מצחייה או כובעה קש, חולצה צבעונית או מגבת רכה, שפשוט יישאו את השם הרצוי, בצורה מקושטת ונאה. כולן תקבלנה את מלכת המסיבה כשהן לובשות את הפריט שנושא את  שמה.

בקבוקוני אלכוהול ממותגים

מסיבת הרווקות בסגנון קרנבל, נחגגת בשמחה ובכיף ועם מוזיקה טובה. באווירה מסוג זה, מאוד מתבקש להזמין אלכוהול. אבל במקום להזמין בקבוקי שתיה מהסוג הרגיל, אפשר להזמין פתרון מקורי יותר. בקבוקוני אלכוהול ממותגים, אישיים ומלהיבים. לא צריך למזוג לכוסות. משיקים לחיים, בקבוק אל בקבוק, ושותים.

פריטי קרנבל לצילומים מלהיבים

אפשר לשלב בין מתנות מקוריות לבין שדרוג נוסף של אווירת הקרנבל במסיבה. מכינים סטוק של פריטי קרנבל, מסכות, כפפות מעוצבות, כובעים, משרוקיות, משקפי פלסטיק ענקיים ואקססוריז נוספים. במסיבה, כולן מקבלות אביזרים כיד המלך, ונהנים מצילומים גדולים מהחיים. אם רוצים יותר, אפשר לאחר המסיבה להפוך את התמונות ליצירות אומנות שמתאימות לתלייה בבית. כל אחת תקבל תמונה מושקעת על קנבס, למזכרת.

עוד כמה מתנות מקוריות

  1. בונבוניירות אישיות – מסיבת רווקות יכולה להיות מתוקה במיוחד, אם דואגים שכל אחת תקבל כמתנה אישית, בונבוניירה איכותית. ניתן להזמין שוקולדים איכותיים, תוצרת יד.
  2. קלפים מודפסים – חפיסת קלפים שבהן במקום דמויות של מלך, מלכה ומספרים, תופיעה הכלה לעתיד וחברותיה.
  3. מניפות מודפסות – אם המסיבה נערכת בקיץ, אפשר לחלק לכולן מניפות מודפסות בסגנון אוריינטלי.
  4. תיקים אישיים מודפסים – ניתן לחלק תיקים אישיים מבד או מאל בד. מדובר בתיקים רב פעמיים ומדליקים, שניתן לעצב בכל אופן שרוצים.
  5. תליונים למזל טוב – אפשר לחלק לכל המזומנות תליונים למזל טוב, בסגנון חמסות, דגים וכיוצא בזה. התליונים יכולים להיות גדולים ודרמטיים, או מלוטשים ומעודנים.
  6. חתולים מדליקים – אם הכלה לעתיד אוהבת חתולים, זה יהיה רעיון מדליק, לחלק לכולן בובות חתולים חמודות.
  7. קריסטלים של אנרגיה טובה – כדי להביא אנרגיה טובה למסיבת הרווקות, אפשר לחלק קריסטלים שידועים בתור מקור לפיזור אנרגיה טובה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf