רכישת דירה להשקעה בחו"ל והאם זה בכלל משתלם

רכישת דירה להשקעה בחו"ל והאם זה בכלל משתלם

אז שוק הנדל"ן בצמיחה מתמדת ותמיד כדאי לרוץ לרכוש נכסים? ובכן, לא מדויק. לאחר העובדה כי לא מעט ישראלים החלו להבין כי במידה והם רוצים להשיג תשואה אטרקטיבית, הרי שעליהם להשקיע את מיטב כספם בנדל"ן, בעוד כי שוק הנדל"ן במדינת ישראל הוצף מביקוש. למעשה, כיום אנו נתונים לבועה נדלנ"ית שאינה מציגה עתיד ברור לחלוטין, בועה כזו שהחלה להעלות את מחירי הדירות במדינת ישראל לסכומים כמעט בדיוניים וכיום, מדובר על אפיק השקעה שאינו מתאפשר למרבית הציבור. משכך, יותר ויותר אזרחים במדינת ישראל מתחילים להתעניין בשאלה – איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בחו"ל?    שאלה הנובעת בעיקר מההבנה כי מדובר על השקעות המתלוות אל תשואה פוטנציאלית גבוהה יותר, ובעלויות נמוכות הרבה יותר.

על כן, במידה וגם אתם מעוניינים להתחיל להשקיע ולרכוש נכסים בחו"ל, אך מתבלבלים לאור היצע האפשריות הרחב, אל דאגה, כי במאמר הבא החלטנו להציג בפניכם חלק מהאפשרויות האטרקטיביות ביותר שתוכלו לפגוש היום.

אז איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בחו"ל?

המדינה הראשונה שאפשר להמליץ עליה היא, איך לא, מוקד החלומות והאפשרויות הבלתי נגמרות – ארצות הברית. למעשה, נדל"ן מניב בארה"ב הפך לטרנד של ממש בחלוף השנים האחרונות, אך בשונה משאר הטרנדים, כאן לא תפגשו במגמת ירידה בעתיד הקרוב. על כן, ארה"ב מציעה למשקיעים השונים היצע רחב של אפשרויות השקעה שונות, בעוד כי מחירי הנדל"ן בארצות הברית נמוכים באופן משמעותית בהשוואה לנכסים דומים במדינת ישראל ולכן, מדובר על אחד מהיעדים המומלצים ביותר עבור משקיעים ישראלים. עם זאת, כאשר מדובר על ענייני המיסוי בארצות הברית, הרי שעליכם לקחת בחשבון את העובדה כי הדבר משתנה בין מדינה למדינה, מה שיצריך מכם סקר שוק מקדים שיאפשר לכם לבחון יעדי השקעה פוטנציאליים.

מדינה נוספת ששווה לשים עליה עין תהיה פולין שכן, מדובר על מדינה שחוותה ירידת מחירים משמעותית בעקבות המשבר העולמי האחרון וכעת, נמצאת במשבר כלכלי של ממש. אולם, המדינה הפכה יחד עם חלוף השנים האחרונות ליעד נדל"ני אטרקטיבי במיוחד עבור המשקיעים השונים ברחבי העולם, בעיקר לאור השילוב המנצח של מחירים נמוכים, כלכלה צומחת ומיסוי ידידותי במיוחד.

המדינה השלישית והאחרונה ברשימה שלנו תהיה פורטוגל – אחד מהיעדים החביבים ביותר על המשקיעים הישראלים, במיוחד בעקבות היותה מדינה אטרקטיבית במיוחד לרילוקיישן, לרבות כאשר מדובר על ערים כמו פורטו וליסבון, בהם מחירי הנדל"ן בקרב משקיעים ישראלים הוא נמוך במיוחד, לצד אפשרויות מינוף שלעיתים גם יכולות להגיע לגובה של כ-80% מערך הנכס. במילים אחרות, פורטוגל מציעה שורה רחבה של השקעות נדל"ן בסכומים אטרקטיביים במיוחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf