ריהוט משרדי ככלי להצלחה עסקית

ריהוט משרדי ככלי להצלחה עסקית

להצלחה עסקית יש הרבה מרכיבים בתוכה. בשורה התחתונה, הצלחה עסקית היא הגדלה של כמות ההכנסות של העסק, הגדלת כמות הלקוחות והגעה לרמת חשיפה גבוהה של המוצר או המותג. אך כדי להגיע למצב הזה יש לעבוד קשה מאוד. לפעמים לא מספיק שיש לחברה מסוימת מוצר מצוין. היא צריכה לדעת לשווק אותו נכון ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. גם אם שלב השיווק מוכתר בהצלחה, העסק צריך לדעת להמיר את הלקוחות שמגיעים אליו ולהצליח להפוך אותם ללקוחות משלמים.

אחד מהחלקים החשובים ביצירת הצלחה עסקית הוא המחשבה על הפרטים הקטנים. למשל, הצוות שעובד במשרד הוא חלק חשוב מכל הצלחה אפשרית. אחד האמצעים החשובים בהחזקה של צוות שנעים לו להגיע לעבודה מדי יום, הוא השקעה בריהוט משרדי נוח ואיכותי. נושא זה יכול להישמע אולי קטן ושולי, אך למעשה עובדים מרוצים הם אחד מהכלים החשובים ביותר בארסנל של כל בעל עסק. אחד מהאמצעים לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה הוא השקעה בריהוט המשרדי – הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הנוחות.

חשיבות העיצוב של הריהוט

לריהוט משרדי מוצלח ואיכותי יש שני פרמטרים מרכזיים מבחינת המשתמשים בו – עיצוב ונוחות. העיצוב של הריהוט שאותו בוחרים צריך להתאים לשפה העיצובית של המשרד כולו. ריהוט משרדי שמתאים למשרד הוא כזה שהושקעה מחשבה בהתאמה העיצובית שלו, בנוסף למחשבה על הפונקציונליות שבו. יש גם חשיבות רבה לכך שהוא יהיה חדש ויוחלף אחת לכמה זמן. העובדים שמגיעים למשרד מדי יום רוצים לשבת במשרד יפה לעין, שהריהוט בו הוא חדיש ושניכרת בו השקעה.

חשיבות הנוחות של ריהוט

בנוסף לכך שהעיצוב של הריהוט צריך להיות אטרקטיבי ומותאם, הוא מוכרח להיות נוח. העובדים במשרד מבלים שעות ארוכות בישיבה על כיסאות משרדיים. כיסאות אלה צריכים להיות נוחים מאוד. בעל העסק לא חייב לקנות כיסאות ארגונומיים מושקעים באלפי שקלים לכל עובד, אך לפחות לדאוג לכך שהכיסא שעליו יושב העובד הוא נוח ומעניק תמיכה מספקת לגב.

עובדים, למשל, שנמצאים מול מסך המחשב שעות ארוכות ויישבו על כסאות פלסטיק או על כסאות ללא גלגלים יהיו ממורמרים בסופו של דבר. הדבר ישפיע גם על צורת העבודה שלהם ועל רמת המחויבות למקום העבודה. לכן, חשוב מאוד להשקיע בבחירת ריהוט משרדי שיהיה נוח ושייתן לעובדים תחושה שמשקיעים בהם.

מה יחשוב הלקוח שמגיע למשרד?

בנוסף לעובדים, במקומות עבודה רבים מתקיימות ישיבות עם לקוחות החברה. לכן, כאשר בוחרים ריהוט משרדי כדאי לחשוב גם על השאלה מה יחשוב הלקוח שמגיע למשרד. האם הוא ייתקל במשרד עם ריהוט מיושן ומתפרק, או שהוא יגיע למשרד מתוחזק היטב שניכרת בו ההשקעה בכל הפרטים.

רושם זה יכול להשפיע לא פעם על רמת המוכנות של הלקוח לחתום על עסקה עם החברה. גם אם נושא זה לא יהווה את השיקול המרכזי, קרוב לוודאי שתהיה לו השפעה ברמה כלשהי.

לסיכום

הצלחה עסקית היא תולדה של דברים רבים. היא קשורה ביכולת השיווק של החברה, באיכות המוצר או השירות שהיא מציעה, וגם בנושאים שיכולים להיראות פחות משמעותיים – כמו איכות הריהוט המשרדי שלה. ריהוט משרדי איכותי, נוח ומעוצב היטב יכול להשפיע על העובדים שמגיעים מדי יום למשרד וגם על לקוחות חדשים שמגיעים לחתום על עסקה. כדי ליצור סביבת עבודה אופטימלית, שמעלה את רמת המחויבות של העובדים ועושה רושם טוב על הלקוחות – חשוב להשקיע בבחירת ריהוט משרדי יפה לעין וגם נוח ופונקציונלי.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf