רוצים להוציא את העובדים ליום כיף? כך בוחרים יום כיף לחברות

רוצים להוציא את העובדים ליום כיף? כך בוחרים יום כיף לחברות

ימי גיבוש לחברות וארגונים היו מאז ומתמיד לעניין קריטי מאוד להצלחה העסקית. כאשר מעסיק מוציא את העובדים ליום כיף הוא יכול להרוויח מכך לא מעט. זוהי הסיבה שבגללה כמעט כל חברה דואגת להוציא את העובדים שלה לימי כיף בתדירות קבועה. ישנם מעסיקים שחושבים כי יום כיף לחברות הוא פריבילגיה, אך מדובר על עניין שהוא בגדר חובה. בדיוק כמו שאתם דואגים לצפות מהעובדים לעשות דברים, כך הם ככל יצפו מכם לקבל דברים בחזרה. אף חברה לא תרצה לאבד את העובדים החשובים שלה רק בגלל שהיא לא דאגה לימי כיף.

מהי החשיבות של ימי גיבוש לחברות וארגונים?

מעבר לכך שימי גיבוש לעובדים בחברות וארגונים עושים לכולם כיף – הם מביאים איתם תרומה נוספת. תרומה שאתם בתור מעסיקים מוכרחים להיות מודעים אליה כאשר אתם עושים את הבחירה. מאוד יכול להיות כי אחרי שתכירו את התרומה של הימים הללו תהפכו אותם לימי חובה מבחינתכם. יום כיף לחברות נועד על מנת לגבש את העובדים ולגרום לכך שהם יעבדו כיחידה אחת. בנוסף היום הזה נועד על מנת לרענן את השורות, ולאפשר לעובדים להתנתק מכל העניינים האחרים. אם כל זה לא מספיק, העובדים יתפסו את העסק בצורה שונה כאשר המעסיק ידאג לימי גיבוש וימי כיף באופן קבוע.

 

איך בוחרים יום כיף לחברות שיעשה את העבודה?

אחרי שהבנתם עד כמה הוא חשוב, עכשיו תצטרכו לעשות את הבחירה הנכונה. קיימות לא מעט אפשרויות כאשר מדובר על ימי כיף לעסק או לחברה שלכם. המטרה היא שתוכלו לבחור את המקום המושלם לקחת אליו את העובדים.

  • על מנת שתוכלו לבחור ימי גיבוש לחברות וארגונים יהיה עליכם להבין מהי המטרה שלכם. הרי חייבת להיות לכם מטרה שאותה תרצו להשיג מהיום שאותו אתם מארגנים. ברגע שתבינו מהי המטרה שלכם תהיה לכם אפשרות לבחור את הפעילות המתאימה.
  • יום כיף לחברות צריך להיות כזה שמתאים לתקופה בשנה שבה אתם יוצאים אליו. בקיץ יכולות להיות אפשרויות מסוימות שמתאימות לתקופה הזאת. בחורף יהיה עליכם לבצע את ההתאמות הדרושות על מנת לצאת לפעילות מתאימה. כמובן שהתקופה בשנה לא אמורה למנוע מכם לצאת לפעילות גיבוש עם צוות העובדים.
  • העניין האחרון שתצטרכו לשים אליו לב הוא הרצון של העובדים. הרי ימי גיבוש לחברות וארגונים נועדו על מנת לרצות את העובדים. לכן תוכלו לבחור בפעילות כזאת שתהיה האידיאלית גם עבורם. כל עובד יכול להגיד איזה אפשרות תהיה הכי טובה עבורו. מה שטוב לכם זה לא בהכרח מה שטוב עבור העובדים. לכן תיתנו להם לקחת חלק פעיל בבחירה.

 

כל כמה זמן רצוי לקיים יום כיף בחברה?

אל תצאו מנקודת הנחה כי ישנה הגדרה ספציפית לכל מה שקשור ליום כיף לחברות. כל בעל חברה יכול לבחור את הזמן הספציפי שבו הוא רוצה לצ'פר את העובדים עם יום כיף. יש כאלה שעושים יום כיף אחת לחודש על מנת לרענן את השורות. אחרים עושים זאת אחת לכמה שנים על מנת למנוע מצב שבו העובדים יהיו מאוכזבים. ימי גיבוש לחברות וארגונים צריכים להתקיים לרוב אחת לחצי שנה או שנה. אם תהיה לכם אפשרות לקיים אותם בתדירות גבוהה יותר הרי זה משובח. אך ברגע שהם מתקיימים באופן קבוע זה עלול להרוס את הייחודיות שלהם. יום כיף לחברות צריך להיות יום שמחכים לו כל העובדים. לכן תשתדלו לקיים אותו אחת לכמה חודשים, אך לא אחת לכמה שנים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf