רואה חשבון מבקר ומדוע כל עסק זקוק לאחד

  רואה חשבון מבקר ומדוע כל עסק זקוק לאחד

בעת בה אנו מדברים על הנהלת חשבונות לחברות, הרי שרואה החשבון הוא למעשה איש המקצוע שמסייע בניהול של אותו היבט פיננסי בארגונים השונים. הכללים, בין היתר, כוללים עריכה של דוחות כספיים, הגשת חוות דעת וביצוע ביקורת עליהם. יחד עם זאת, רואה חשבון מבקר מחזיק בכל הידע הנדרש בעולם החשבונאות, מיסוי, מימון וכיוצא בכך. בשורה התחתונה, הנהלת חשבונות לחברות היא דבר הכרחי בקרב כל ארגון, ובמידה ואתם מחפשים רואה חשבון שלא יערוך רק דוחות, יתקשר אל רשויות המיסים ויספור חשבוניות, אלא כזה שיגלם את תפקידו על הצד הטוב ביותר, וכזה שיעניק לכם את המעטפת הפיננסית המלאה, כזו שתאפשר לכם להיות בבקרה מוחלטת על עניין הכספים בעסק שלכם. במילים אחרות – מדובר על דמות בעלת תפקיד מרכזי בעסק שלכם. מדוע אתם שואלים? ובכן, ישנן מספר סיבות לכך, ביניהן:

  • חיסכון בכסף – רואה חשבון מבקר מומלץ הוא כזה שיעניק לכם את האפשרות לחסוך לא מעט כסף ולמעשה, הוא יסייע לכם במיקסום הרווחים שלכם, בתשלום מיסים מופחת, בקביעה מדויקת של שכר העובדה, באופן כזה שיתאים לצרכים של העסק, ביצוע אופטימיזציה בין חבויות המס ולנהל בצורה אפקטיבית, יעילה ושוטפת, את ענייני הכספים בארגון, כך שיתרום באופן ישיר לרמת החוסן הכלכלי וכן גם לתפקודו התקין של המחזור החודשי בעסק.
  • הקלה – רואה חשבון יחסוך לכם בירוקרטיה מתמשכת עם שורה רחבה של טפסים מורכבים, מספרים וספרים שלא באמת יעניינו אתכם. כמו כן, יחסוך לכם רואה החשבון בריצות במשרדים הממשלתיים השונים ובמילים אחרות – מעניק לכם הקלה משמעותית שבאה לידי ביטוי בכל ההיבט המפחיד של ניהול כספים בעסק.
  • ומה לגבי החוק? – דבר נוסף וחשוב לא פחות שעליכם לזכור יהיה כי התנהלות נכונה של רואה חשבון מבקר מחזיקה בתפקיד חשוב במיוחד מבחינת החוק. למעשה, רואה חשבון חייב להכיר מקרוב את כל חוקי החשבונאות השונים, במטרה לוודא את הפעילות התקינה שלכם בעסק. למעשה, בעלי חברות שמוותרים על שירות הנהלת חשבונות לחברות , גם אם מדובר על חברה קטנה במיוחד, עלול שלא רק להפסיד כסף, אלא גם להסתבך מבחינת החוק. מיותר לציין כי החוקיות המשפטית הסובבת סביב כלכלת העסק היא עניין לא פשוט בלשון המעטה, עניין שרק מי שמכיר בו מקרוב יכול להבטיח פעילות תקינה שאוכפת את החוק.

בשורה התחתונה, תחומי אחריותו של רואה החשבון הם חשובים במיוחד. זאת בעוד כי תפקידו העיקרי הוא לנסות ולפשר בין בעלי העסקים השונים, אשר מעוניינים לשלם כמה שפחות ולהגיד את הרווחים שלהם, לבין רשויות המס שכידוע לכולנו, מעוניינות בחלק לא קטן מהרווחים של בעלי העסקים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf