קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל

אומרים שיש גן הישרדותי ליהודים, ושזה ההסבר מדוע המדינה מתנהלת בצורה זו. מהכנסת והממשלה, דרך הארגונים הגדולים, העסקים הגדולים והקטנים כאחד, כולם באיזה מצב חירום מתמיד, הישרדות בלתי פוסקת, במקום לנוח על מי מנוחות. נראה שלא משנה כמה עובדים בעל העסק הישראלי ייקח תחתיו, עומס העבודה המוטל על כתפיו רק ילך ויגדל. משונה מעט, בהתחשב בזה שעובדים אמורים לקחת מן המעמסה. בכל אופן, ההישרדות לא מאפשרת לנו להסתכל לטווח הארוך, ומי שמצליח, מבין את החשיבות של קידום אתרים אורגני בגוגל.

הקידום האורגני הוא הנחת היסודות לביסוס עסק מניב גם בלי לחצים מיותרים. כשאתם מצליחים בגוגל, בעיקר כשאתם מצליחים בצורה אורגנית, אתם על הגל, וכדי להוריד מן המתח והמצב ההישרדותי של העסק, אתם רק תצטרכו לבחור בכך. זרם הלקוחות יגיע מאליו, ואתם רק צריכים לתת שירות. ככה עסק צריך להתנהל!

איך קידום אתרים אורגני בגוגל עובד?

ישנם מספר מהלכים בסיסים בכל תהליך קידום אתרים אורגני בגוגל, שקצרה היריעה מלהסביר אותם לעומק, אך מספיקה היריעה בכדי שתכירו אותם, ותדעו לנהל שיחה הגיונית ומובנת עם מקדם האתרים שלכם.

  1. 1. התאמת האתר לדרישות של גוגל – יש סטנדרט, תו תקן אינטרנטי, והאתר שלכם מאבד הרבה נקודות אם הוא לא בנוי ומתפקד לפי הסטנדרט. רמז – אם הוא לא נבנה בליווי ובייעוץ מומחה לקידום אתרים אורגני, או אם הוא לא עודכן בחודש האחרון, סביר להניח שהוא ממש לא בסטנדרט.
  2. 2. יצירת מערך קישורים – כששואלים אתכם על מסעדה טובה, אתם אומרים מה שלדעתכם היא מסעדה טובה. אתם הקישור, אתם מצביעים לעבר המסעדה ואומרים – “פה שווה לכם לאכול!”. אתם רוצים שגוגל יצביע עליכם כשמישהו שואל את השאלה שקשורה למוצר או לשירות שלכם, וכדי שזה יקרה – אנשים, ובעצם אתרים צריכים לקשר אליכם לאתר.
  3. 3. תוכן איכותי – לא סתם גבב מילים, תוכן איכותי הוא תוכן שנותן ערך מוסף ללקוח הפוטנציאלי שלכם, תוכן שמדבר אליו באמת, תוכן שהוא יקרא, יבין, וירגיש שהוא קיבל משהו. גוגל יודעים לזהות כזה תוכן, ומה איתכם?

כמה זמן זה לוקח?

קידום אתרים אורגני בגוגל עובד ככה שאתם בונים את השם שלכם במהלך הזמן, ובונים אמינות מול גוגל, ומול הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כולם סומכים על גוגל, בין אם הם מסתכלים על זה ככה או לא. הם בודקים ומחפשים דרך שורת החיפוש של מנוע החיפוש הגדול, שנראה שהשתלט על האינטרנט כולו (כיום לא אומרים תחפש באינטרנט, אלא תחפש בגוגל!). התוצאות שגוגל נותן ללקוחות הפוטנציאלים שלך – אלו העסקים שהם יפנו אליהם, אלו ולא אחרים.

אם הצלחת לקבל את האמון של גוגל, מספיק כדי שישימו את האתר שלך והעסק שלך בעמוד התוצאות הראשון, הרי שאתה על הגל. האמון של גוגל שווה האמון של הלקוחות, והאמון של הלקוחות שווה הכנסות לעסק שלך, רווחים, והצלחה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf