קורס האקרים – האם אתם מוכנים לאתגר הבא?

קורס האקרים – האם אתם מוכנים לאתגר הבא?

האקינג, או בעברית, "פריצה", מתייחסת לפעילות המנצלת את פרצות האבטחה של מכשירים דיגיטליים כגון מחשבים, סמארטפונים, טאבלטים ואפילו רשתות אינטרנט שלמות. אנו בדרך כלל מכירים את פעולות האקרים בתור פעולות זדוניות שכל מטרתם זה לפרוץ לחשבונות של אנשים אחרים ולגנוב מידע חיוני או לחולל נזק כזה או אחר, אך למעשה היום פעילות של האקרים חיונית ביותר בחברות, ארגונים ואפילו ממשלות לצורכי הגנה, ריגול אחרי מדינות אויב, מניעה של פריצות מגורמים עוינים שונים ועוד.

מעוניינים להיות האקרים של המחר? הרשמו עכשיו!

אם ברצונכם להיכנס לאחת התחומים הנועזים, המרתקים והמבוקשים ביותר בעידן החדש, הרי שאתם מוזמנים ליצור קשר עם מכללת קרנליוס, המציעה לכם מגוון קורסים שווים במיוחד בתחום התכנות ואבטחת המידע. המכללה ממוקמת במרכז הארץ והיא מעבירה קורס האקרים יוקרתי ושווה במיוחד בסניפיה השונים בערים מרכזיות כמו ראשון לציון, כפר סבא, נתניה והרצליה.

למה כדאי לכם להירשם לקורס האקרים של מכללת קרנליוס?

מכללת קרנסליוס הינה מכללה יוקרתית המעבירה תכנים עדכניים שנמצאים בקדמת הטכנולוגיה העכשווית. מי שלומד דרך המכללה לומד דרך המורים, המנטורים והמדריכים השפיצים ביותר בתחום הסייבר והטכנולוגיה. חשוב לא רק ללמד את החומר אלא גם להתחבר לנושא ולתחומים השונים שבוערים היום בשוק ולכך צריך מנטליות טובה שרק למרצים של מכללת קרנליוס יש אותה.

היום להיות האקר זה אומר להיות אדם שחושב, מתכנן, פותר בעיות ויודע להתעסק במקביל עם כמה מערכות. הוא שם לנגד עיניו את המטרה אליה הוא אמור לפרוץ ולהגן והוא יעשה את זה בכל מחיר. היום חברות וארגונים רבים מגייסים אנשי אבטחת מידע וסייבר ומוכנים לשלם להם המון כסף ולהעניק להם תנאים מעולים ורק שישמרו על הארגון שלהם מתפקד כשורה. היום בעולם בו כל כמה שניות מתבצע ניסיון תקיפה דרך הרשת, כולם כבר מבינים שאנשי סייבר, הגנה ואבטחת מידע הינם נחוצים ביותר לצורך תפקוד תקני של העסק. מדובר בתחום יוקרתי שמעניק לכל מי שעוסק בו פתח לעולם שלם של פתרון בעיות, אתגרים וסקרנות אין קץ.

אילו מיומנויות נדרשות מהאקר מקצועי על מנת להצליח בתחום?

למרות שהתחום נחשב נוצץ ומבוקש במיוחד כיום, חשוב לדעת שזה לא בהכרח מתאים לכל אחד. אם יש לכם את המיומנויות הבאות, סביר להניח שאתם תצליחו בתחום אם תתמידו ותנסו. חשוב שיהיו לכם כישורי רשת מחשבים. מדובר בחיבור שבין רשתות המחשבים השונות בארגון סגור או פתוח, כלומר רשת האינטרנט. כמו כן, חשוב מאוד שיהיו לכם מיומנויות מחשב, כמו הבנה של ניהול מסדי נתונים, שפות תכנות, יכולת כתיבת קוד טובה, ידע באלגוריתמיקה ועוד. אם יש לכם את הכישורים הבסיסיים הללו, תוכלו בקלות להצליח בתחומי אבטחת המידע השונים.

להיות האקר זה לא פשוט – למי הקורסים מיועדים?

אם אתם אנשים צעירים שמתחברים לתחום הטכנולוגיה המתקדם והנוצץ של המחר. אם אתם חיילים משוחררים שלא מהססים לפרוץ לדרך חדשה, אם אתם אנשים צעירים שלא יודעים או לא חושבים שתואר יכול לעזור לכם בעולם שבחוץ או אם אתם בני שלושים ומעלה ומחפשים להחליף מקצוע וכיוון קריירה- אתם מוזמנים לבוא ולשמוע על קורס האקרים IT דרך מכללת קרנליוס.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf