קונה רכבים לפירוק בתל אביב – חבל להשאיר בחנייה רכב שעולה לכם כסף

קונה רכבים לפירוק בתל אביב – חבל להשאיר בחנייה רכב שעולה לכם כסף

יש לא מעט סיבות למכירת רכב לפירוק, והנפוצות ביותר הן רכב שעבר תאונה, רכב ישן שהחזקתו עולה הרבה כסף ואינה משתלמת או רכב שהגיע תאריך הורדתו מהכביש. במקרים כאלה, אין אופציה טובה יותר מאשר למכור את הרכב לפירוק אצל גורמים מוסמכים שידאגו שחלקי הרכב יועברו למקום הנכון.

אז לאן חלקי הרכב הללו עוברים? ראשית, החלקים התקניים והעובדים יוצאו מהרכב וישמשו כחלקי חילוף למכוניות נוספות, בדגם זהה או עם חלקים דומים. לצד זאת, בשנים האחרונות עולה המודעות לצריכה ירוקה ולשמירה על הסביבה, ולכן עולה יותר ויותר תדירות מחזור החלקים.

החומרים שאינם ברי שימוש ימוחזרו וישתמשו בהם שנית בצורות שונות ומגוונות: צמיגים ישנים הופכים למשטחים לגני שעשועים של ילדים, חלקים מהשלדה ישומשו ויהפכו לברזל, ושמשות וחלונות יהפכו לזכוכית לשימושים שונים.

קונה רכבים לפירוק בתל אביב – הגעה עד לבית הלקוח

ברגע שהרכב שלנו אינו מורשה עוד לנסוע, אין אפשרות לנהוג בו, גם לא עד מגרש הפירוק הקרוב. ולכן מגשרים רבים לפירוק מכוניות מציעים את האופציה לאיסוף וגרירת הרכב המפונה מבית הלקוח, או מהנקודה בה הוא עומד, ועד למגרש הרלוונטי. לכן, ניוד הרכב אינו אמור להוות בעיה וניתן לדאוג לגרירת הרכב תוך זמן קצר.

ברמה הבירוקרטית, בטח תשמחו לדעת שפינוי רכב אכן מצריך דיווח למשרד הרישוי, אך כיום אין מדובר בתהליך מסובך, וניתן לעשות את רובו או את כולו אונליין, דרך האינטרנט. התהליך נקרא ביטול רישום הרכב במשרד הרישוי והוא דורש את בעל הרכב.

אז מה יצא לכם מזה? מחיר רכב לפירוק

מחיר רכב שנמכר לפירוק משתנה והוא תלוי בהרבה גורמים. ברוב הפעמים, יהיה משתלם יותר למכור את הרכב לפירוק מאשר להשאירו עומד בחנייה בכל מקרה. אז במה תלוי מחיר הרכב? ראשית כל, בביקוש לחלקי חילוף: רכבים בעלי חלקים מבוקשים בתחום הרכב יהיו שווים יותר כסף מרכבים שפחות מבוקשים, או מכאלה שיעברו לפירוק לטובת המתכת והברזל בלבד.

מעבר לכך, המחיר תלוי במצב ותקינות הרכב, בשנה בו יוצר ובדגמו. על מנת להיות בטוחים שקיבלתם את הסכום הראוי והמגיע לכם, וודאו מול בעל המגרש אליו אתם שולחים את הרכב שיערוך בדיקה. בדיקות אלה יתנו לכם מידע וודאי ואמין אודות שווי הרכב לפירוק, ואודות השימושים השונים אליו הוא יילקח.

לסיכום, במקרים מסוימים כאשר עומד בחנייה שלכם רכב שאיננו בשימוש, הדבר הכלכלי והנכון לעשות הוא מכירתו לפירוק. טרם המכירה, שימו לב שבעל המגרש עורך בדיקה מקיפה אודות תקינות הרכב, והתעקשו לקבל את המחיר שמגיע לכם.

מדובר במעשה הנכון לעשות מבחינה כלכלית, ולא פחות חשוב מכך גם מבחינה סביבתית – מחזור הוא חשוב והמודעות לכך עולה ועולה ככל שעוברות השנים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf