צילומי בוק הריון – בבית, בסטודיו או בטבע?

צילומי בוק הריון – בבית, בסטודיו או בטבע?

צלמת לבוק הריון? יש! תאריך לצילומים? גם יש! כעת, עליך לקבל החלטה נוספת (ולא, לא מדובר על בחירת פריטי הלבוש לצילומים): היכן להצטלם – בבית שלך, בסטודיו מקצועי או אולי בטבע? רגע לפני שגם את מקבלת החלטה, הכירי את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות.

צילומים בבית הפרטי שלך – הנוחות הלוגיסטית

האפשרות הראשונה העומדת לרשותך היא צילומים בביתך הפרטי. הצילומים בבית מקדשים את האווירה המשפחתית, את הביתיות ואת המקום אליו עתיד להגיע הרך הנולד. כמו כן, אופציה זו מומלצת מאד לנשים שבוחרות להצטלם סמוך מאד ללידה.

  • היתרון: הנוחות. את לא צריכה להתנייד במיוחד לסטודיו או ללוקיישן חיצוני, ארון הבגדים שלך צמוד אליך ותוכלי להחליף מספר בלתי מוגבל של פריטים, לחדש את האיפור בפינה המוכרת שלך וגם לשכב לרגע על הספה אם צריכה מנוחה.
  • החיסרון: לא בכל יום את מצלמת בוק הריון. גם אם ביתך מעוצב ומסוגנן, עדיין מדובר על הבית שלך – החלל השגרתי והמוכר. צילומי הבוק מעניקים לך הזדמנות לצילומים מקוריים ומיוחדים יותר, כך שכדאי בהחלט לשקול זאת.

צילומים בסטודיו של הצלמת – הרגשה של יום צילום מקצועי

האפשרות הבאה ובמידה רבה זו הפופולארית ביותר, היא צילום הריון בסטודיו מקצועי. אם טרם יצא לך להתנסות בצילומי סטודיו, חבקי את ההזדמנות הזו בשתי ידיים! התאורה המקצועית, פינת האיפור וההלבשה, הפלאשים והאווירה הייחודית שאפשר אמנם לתאר אותה בפניך, אך ראוי שתחושי אותה לפחות פעם אחת. בסטודיו ממתין לך מגוון רחב של אביזרים שיכולים לצבוע כל פריים.

  • היתרון: יש לך את כל מה שאת צריכה סביבך – מפינת קפה ועד מקום לשבת ולנוח בו. בנוסף, צילומים בסטודיו מתאימים לכל עונות השנה, כך שלא משנה מתי את עתידה ללדת (בחורף או בקיץ), זהו פתרון נפלא.
  • החיסרון: בסטודיו, "התפאורה" שלך היא רקעים קלאסיים בצבעים שונים. חשוב להדגיש כי זהו רק חיסרון יחסי, ומעבר לכך – עבור נשים רבות זהו לגמרי יתרון. לא מעטות אלו שמעדיפות רקע נקי, קלאסי וניטרלי שמדגיש את נוכחותן.

צילומי בוק הריון בטבע – כי אין דבר טבעי יותר מאהבתכם

צילומים בפארק עירוני, בשמורת טבע, ביערות או בחוות סוסים – רק תגידי היכן תרצי להצטלם! התאורה הטבעית, הסביבה הטבעית והאהבה הטבעית – שלך ושל בן זוגך, כל אלו מתלכדים לכדי פריים אחד מנצח שיישאר כמזכרת בליבכם ובבוק ההיריון.

  • היתרון: מגוון עצום של לוקיישנים מרהיבים מהם תוכלי לבחור. ישנו קסם סימבולי לתעד את הדבר הטבעי ביותר – אהבה והריון, בטבע.
  • החיסרון: התלות במזג האוויר. במידה ואת צפויה ללדת בחורף, יש להתחשב בתחזית מזג האוויר ולתאם את הצילומים בימים ללא גשם / ימים שאינם סוערים. במקרים מסוימים, תיתנן לך המלצה להעתיק את הצילומים מהטבע אל חלל סגור (סטודיו או בית).
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf