ציוד מגן נשימתי והגנה על המשתמשים מפני בעיות וכשלים בנשימה

ציוד מגן נשימתי והגנה על המשתמשים מפני בעיות וכשלים בנשימה

ציוד מגן נשימתי הוא הכינוי הכולל למגוון רחב של פריטים וציוד המיועד מצד אחד להגנה על המשתמש מפני בעיות חיצוניות או חומרים חיצוניים שעלולים לחדור לגוף האדם באמצעות דרכי הנשימה, ומצד שני לאפשר למשתמש בו לנשום בצורה הטובה ביותר האפשרית, תוך יצירת מצב שבו המשתמש נהנה מהתנאים הקרובים ביותר לנשימה בתנאים טבעיים. ככל שציוד הנשימה הוא איכותי יותר, כך תופעות הלוואי ואי הנוחות הנגרמת למשתמשים בעת השימוש בו יהיו נמוכות יותר. מה זה ציוד מגן נשימתי ואילו פריטים ניתן למנות איתו? מתי ובאילו נסיבות הופך השימוש בציוד מגן נשימתי להכרחי? היכן ניתן להשיג ציוד מגן נשימתי איכותי, שיסייע למשתמשים בו למלא את התפקידים שלהם על הצד הטוב ביותר תוך הפחתה מרבית של הסיכונים?

מהו ציוד מגן נשימתי

מגוון רחב של עיסוקים ועבודות, כמו גם מגוון רחב של מצבים המתעוררים ביום יום, בעיקר לאחר שנגיף הקורונה הפך לחלק אינטגראלי מהחיים של כל אחד מאיתנו, מחייבים לעשות שימוש במגוון סוגים של ציוד מגן נשימתי. מדובר כאמור בקשת רחבה של מוצרים, שבאופן כללי נועדו להגן על מערכת הנשימה של המשתמש, ובאמצעות ההגנה הזאת לשמור על הבריאות והחיים של המשתמשים בו. עם העיסוקים והעבודות שבעת העיסוק בהן צריך ואפילו חובה לעשות שימוש בציוד מגן נשימתי, ניתן למנות עבודות בסביבת כימיקלים או בסביבה שבה יש כמות גדולה של אבק. במקרים הללו, אפשר להבחין גם בעין בלתי מזוינת כי יש צורך להסתייע בציוד מגגן נשימתי. אבל יש מקרים שבהם הסכנה איננה כה מוחשית. יש מקרים שבהם האדם החשוף לסיכונים נחשף לחלקיקי צבע או עץ, כאשר הדוגמה הטובה ביותר לכך הם הנגרים. גם חשיפה לחלקיקי אבק קטנים וריסוס, עלולה להזיק למשתמש ולגרום לו לבעיות לא פשוטות שבאות לידי ביטוי רק עם השנים ורק אחרי הצטברות משמעותית של זיהום בדרכי הנשימה. ציוד המגן הנשימתי בא למנוע בדיוק את הסיכונים הללו, או לכל הפחות להפחית אותם בצורה משמעותית.

סוגים של ציוד מגן נשימתי

ציוד מגן נשימתי כאמור לעיל כולל מגוון רחב של פריטים. עם הפריטים החשובים ביותר בו, ניתן למנות מסכות פנים, או מסכות חצי פנים המספקות הגנה חלקית אבל יעילה לפנים של המשתמש ומיועדות למנוע חדירה של חומרים מסוכנים לדרכי הנשימה כפי שכבר הוסבר לעיל. פילטרים למסכות ניתנים לחיבור לחלק ניכר מהמסכות ומסננים בצורה טובה ואיכותית חלקיקי אבק, חלקיקי צבע וחומרים מסוכנים אחרים שעלולים להימצא בסביבת העבודה. מפוחים איכותיים נמנים גם הם עם פריטי ציוד המגן הנשימתי הנדרשים, על מנת לשפר את ההגנה על העובד ולספק לו אוויר נקי ואיכותי לנשימה. אחד המאפיינים הבולטים של ציוד מגן נשימתי מבית עמוס גזית הוא האפשרות לשלב בין הפריטים השונים בדרך להשגת אוויר נקי ומסונן היטב לעובדים הנדרשים לו.

ציוד מגן נשימתי והיכן להשיג אותו

חברות רבות וגופים מסחריים שונים, עוסקים בהפצה של ציוד מגן נשימתי. חברת עמוס גזית נמנית עם החברות הגדולות והמוכרות בתחום והמוכרות ביותר בשוק הישראלי. אם יש לך עניין ברכישה והספקה של ציוד מגן נשימתי הן עבור עצמך והן עבור העובדים איתך או בכפיפות לך, אתה בהחלט במקום הראוי והטוב ביותר האפשרי. כדאי ליצור קשר כבר כעת באמצעות האתר והמקצוענים שלנו יחזרו אלים בהתאם. הם יסייעו לך להתאים את הציוד הנדרש לך ולבחור את פריטי הציוד שיעניקו לעובדים שלך את מרב התועלת לאורך זמן.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf