פרגולה תלויה מעץ או מאלומיניום

פרגולה תלויה מעץ או מאלומיניום

פרגולה היא מבנה חיצוני שמורכב בדרך כלל מעמודים התומכים ברשת של קורות, או באמצעות סכך או גג. ניתן להשאיר רשת קירוי זו פתוחה או מכוסה כדי ליצור אזור מוגן מפני פגעי מזג האוויר.

טרנד חדש שתופס פופולאריות בשנים האחרונות בישראל הוא הטרנד של בניית פרגולות נתלות, אשר בניגוד לפרגולה הרגילה אינן נתמכות על עמודים אלה תלויות באמצעות מערכת של כבלים.

פרגולות עשויות להגיע במגוון סגנונות וגדלים, אך הן חולקות את אותה מטרה עיקרית: להגן על בעלי הבית מפני האלמנטים של הטבע ובמיוחד כנגד השמש החזקה. אז בין אם אתם קוראים ספר או מארחים ארוחת ערב משפחתית בחוץ, התוכניות שלכם יכולות להימשך ללא הפרעה באמצעות פרגולה תלויה מעץ או אלומיניום.

אמנם פרגולות נותנות לבעלי בתים הזדמנויות רבות יותר ליהנות מאזור המגורים החיצוני שלהם, אך זוהי רק מטרה אחת מני רבות שהפרגולות הללו משרתות. בבחירת פרגולה תלויה מאלומיניום או עץ אתם בעצם בוחרים בסגנון חדשני ויוקרתי שעונה על הצורך לסכך.

היתרונות של פרגולה תלויה

העיצוב המסורתי של פרגולות שייך לתחום הבנייה המפואר שהחל את דרכו בתקופה של הרנסנס האיטלקי. אבל המונח "פרגולה" משמש כיום לתאר מבנים חיצוניים שונים, וכולל מבני עץ וגזיבואים.

פרגולות מוצמדות לרוב לבתים, כך שהן יוצרות מרחב מחיה חיצוני המשמש בעצם הרחבה של החדרים הפנימיים של הבית. אך מה היתרונות העיקרים של הפרגולה התלויה לעומת פרגולות אחרות מעץ, אלומיניום אשר נתמכות באמצעות עמודים? אז כך שהיתרון המרכזי נעוץ בסגנון היוקרתי של פרגולות תלויות.

סגנון מודרני שמקרין יוקרה על אזור החצר או הגינה של הבית שלכם או לעסק שלכם, בין אם מדובר במסעדה, אולם אירועים ועוד. פרגולה תלויה יכול להיות הפתרון המושלם להוסיף עניין למראה החיצוני של הבית או העסק. בנוסף לכך פרגולה תלויה ניתן להתקין רק מהחומרים החזקים ביותר משום שהם אמורים לתמוך בכובד של הפרגולה, מה שאומר שאת הפרגולה התלוי יש להתקין בשימוש בחומרים הטובים ביותר.

חומרי גלם שמאריכים ימים כמו עץ איכותי ביותר. יתרון נוסף בפרגולה התלויה שניתן בקלות למצב אותה לקירות הבית מה שמאפשר לכם ליצור מרפסת של ממש בחצר שלכם.

פרגולה תלויה לעומת פרגולה נתמכת על עמודים

ההבדל המרכזי בין פרגולה תלויה לעומת פרגולה נתמכת על עמודים הוא הסגנון המיוחד של פרגולה תלויה. מלבד לסגנון הייחודי והצעיר יש לקחת בחשבון את המחיר שיכול להשתנות בין פרגולות נתמכות על עמודים לבין פרגולות תלויות. אך עם זאת בסופו של דבר מדובר בטעם של הלקוח ורצונותיו. תוך כדי לקיחה בחשבון של תנאי השטח.

אלופי העץ – אלופי הפרגולות בארץ

בחברת אלופי העץ עושים שימוש אך ורק בחומרי הגלם הטובים ביותר, כלומר בעץ האיכותי ביותר שניתן לייבא. זאת על מנת לספק לקהל לקוחותינו את הפרגולות הטובות ביותר, במיוחד כשזה מגיע לפרגולות תלויות מעץ.

חברת אלופי העץ פועלת כבר שנים רבות בפריסה ארצית ורחבה, ומזמינה אתכם להצטרף לקהל לקוחותיה, ולעזור לנו להגשים את החלום שלכם להיות בעלי פרגולה תלויה.

שיחת ייעוץ והכוונה

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר כבר היום ואנו מבטיחים לספק לכם בהקדם האפשרי שיחת ייעוץ. בשיחה תוכלו לשאול את צוות המומחים שלנו כל שאלה בנושא פרגולות, ולעזור לנו לעזור לכם למצוא את פרגולת העץ או האלומיניום המושלמת בעבורכם.

אם אתם זקוקים לעוד שכנועים אז נשמח להזמין אתכם לראות באתר החברה, מגוון רחב של עבודות עץ הכוללות פרגולות שהחברה התקינה עבור לקוחות שונים ברחבי הארץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf