פירסינג בתל אביב – מתי בפעם האחרונה עשית משהו למען עצמך?

פירסינג בתל אביב – מתי בפעם האחרונה עשית משהו למען עצמך?

הקיץ כבר עוד רגע כאן, וזה בדיוק הזמן להתכונן אליו. אנחנו לא מדברים פה על חיטוב, שיזוף מוקדם, הסרת שיער ועוד. חלק מההכנות לקיץ הם גם חירור פירסינג במקומות כמו הלשון, האף, האוזניים, ולקראת הקיץ הטבור כמובן.

אבל לפני שאתם כבר מתחילים לברר על מחירים ומקומות, חשוב שתעשו זאת כשאתם מקבלים המלצות על מכון שפועל לפי ההנחיות של משרד הבריאות  על מנת שלא תקבלו זיהומים חלילה, או דלקות שעלולות להופיע במידה והפירסינג לא נעשה כמו שצריך.

כשמדובר בפירסינג, אנחנו יודעים שזה לא טרנד חולף. הדבר השכיח ביותר אחרי קעקועים, הם פירסינגים, וכבר מזמן לא מדובר רק בבני נוער שעושים פירסינג. ניקוב הגוף הפך להיות ממש כמו תכשיטים, עם סגנונות, אבנים משובצות שונות, ואקט אופנתי לכל דבר.

אם אתם חושבים על ניקוב בודי פירסינג יש לכם כל כך הרבה אפשרויות אופנתיות שיכולות להתאים נפלא ולגרום לכם להיראות בדיוק כמו שאתם אוהבים, במקומות מקצועיים המתמחים בכך כמו פירסינג דיזנגוף תל אביב ועוד.

פירסינג בתל אביב – איפה אפשר לעשות?

ישנם הרבה מקומות בהם ניתן לעשות פירסינג, חשוב לבדוק היכן­. תהליך הביצוע מחייב תנאים סטריליים ושימוש במתכות אל-חלד וחשוב שתבררו היטב את הנושא הזה לפני שאתם מתחילים את התהליך. אל תתביישו לשאול כל שאלה. אפילו שאלה על כיצד מתבצע ניקוב החורים. ואגב, אם כבר שאלתם, אז חשוב שתדעו, ניקוב חורים יעשה באמצעות מחט מעוקרת למניעת סיבוכים.

ישנן הרבה אפשרויות לבדוק על פירסינג תל אביב מומלץ בין אם בקבוצות הפייסבוק השונות, קבוצות הוואטסאפ השכונתיות או העירוניות, או להסתמך על המלצות חברים שאתם סומכים עליהם.

אם אתם קוראים את המילים הללו זה מן הסתם הפירסינג הראשון שלכם, אל תעשו את הפירסינג הראשון במקום מוחבא מן העין, עשו אותו במקום חיצוני. הכאב יהיה מופחת, והסיכוי לקבל זיהום כלשהו או לפתח דלקת יהיה נמוך. והכי חשוב,

תתחדשו ותהנו! כי אין כמו להעניק לעצמכם מתנה שרציתם הרבה זמן.

לקבלת מידע על עשיית עגיל במקום מקצועי ואמין ולקביעת תורים לחצו כאן

צילום: piercings.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf