פינוי בינוי בירושלים- איך לשווק נכון את הפרויקט

פינוי בינוי בירושלים- איך לשווק נכון את הפרויקט

למרות כל היתרונות הברורים והמובהקים שמתקיימים בפרויקטים של פינוי בינוי בירושלים, בין אם במסגרת של התחדשות עירונית ותמ"א ובין אם ביוזמה פרטית של הקבלן או התושבים עצמם מתוך כוונה של יצירת רווח.

תמ"א 38 בירושלים – פרויקטים מהסוג הזה, לבד מהתפקיד החיוני של תמ"א 38 בירושלים מספקים שדרוג משמעותי הן במונים ביטחוניים, הן במונחים בטיחותיים והן במונחים של ערך הנכס, אבל הם לא מתממשים בקצב הצפוי מהם ואחת הסיבות לכך היא פחד.

אנשים מפחדים לעשות שינויים משמעותיים באופן כללי וכאשר הדבר מגיע אל הבית שלנו החשש גובר. האדם הוא ייצור טריטוריאלי ושינויים של הבית הם שינויים קשים באופן אובייקטיבי. בין אם זה שיפוץ ובין אם זה מעבר דירה, גם אם היא זמנית כדי לחזור לאותו הבית הקודם, רק מחודש או אפילו לאותו המקום בדיוק, אבל לבית חדש שנבנה מאפס.

ההיגיון מבין שזאת הבחירה הנכונה אבל אנחנו נשלטים על ידי הרגש ולא על ידי ההיגיון ותחושת הביטחון שנחוצה כדי להשלים מהלך שקשור במגורים הוא נובע ממקומות רגשיים.  איך מייצרים תחושת ביטחון אולטימטיבי שתאפשר להשלים תהליך של פינוי בינוי בירושלים היא שאלת מיליון הדולר ואנשים רבים מתמחים בדיוק בזה. אם גם אתם רוצים לקחת חלק בתהליך התחדשות עירונית ולהקפיץ את ערך הנכס שלכם, תוך שאתם מעלים את רמת המחייה והאיכות חיים בצורה חסרת תקדים כך תוכלו לשכנע את השותפים לדרך לעלות על המרכבה.

סבלנות, התמדה ומידע- פינוי בינוי בירושלים

על מנת לצלוח ולהוציא לפועל התחדשות עירונית יש כמה דברים שאפשר לעשות שיגדילו את הסיכויים להוציא את הפרויקט לפועל בזמן הקצר ביותר. המרכזית שבהן היא לשכור את שירותיה של חברה שמתמחה בביצוע פרויקטים מהסוג הזה. חברה שהמומחיות שלה היא בניהול פרויקטים של פינוי בינוי יודעת איך לנהל את תהליכי גיוס בעלי הנכסים ולהתגבר על המכשולים שבדרך. תוך זיהוי התנגדויות ומתן פתרון מדויק ומתוזמן היטב חברות אלו מצליחות למקסם את התהליכים ולייעל אותם הן מבחינת זמנים והן מבחינת עלויות.

לרוב, חברות מסוג זה יציעו גם פתרון של התנהלות מול קבלן, תוך אספקת כל המידע הנחוץ והתמיכה הרלוונטית על מנת לגשר בין הצרכים של הקבלן ומה שנדרש על מנת לבחור את הקבלן הנכון, לבין האוכלוסייה המקומית והצרכים שלה, על מנת להוציא את הפרויקט לפועל.

מיותר לציין שהסביבה המקצועית היא סביבה לא מוכרת ונגישה לאוכלוסייה הכללית, והרבה פעמים פערי השפה ברמה הפשוטה ביותר מהווים את הסלע המחלוקת המשמעותית ביותר משום שאלו משפיעים על תחושת ביטחון הציבור וכתוצאה מכך העסקאות פשוט מתפוצצות.

המיומנות של החברות מהסוג הזה באה לידי ביטוי ביכולת ניהול משא ומתן שמבוססת על הנגשת השפה והמידע ובהרבה מאד סבלנות ופניות לצרכים של האוכלוסייה.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf