פייס יוגה: הדרך הטבעית להצערת עור הפנים

פייס יוגה: הדרך הטבעית להצערת עור הפנים

מעוניינים באלטרנטיבה טבעית ואפקטיבית להצערת העור? אז כדאי שתכירו את השיטה הייחודית של פייס יוגה, שיטה עתיקת יומין שמתמקדת במיצוק וחיטוב עור דרך חיזוק שרירי הפנים.  

תחום האנטי אייג'ינג הפך בשנים האחרונות לאחד התחומים המפותחים והמתקדמים בעולם. עם טכנולוגיות חדשות, מחקרים רפואיים, ופיתוחים מהפכניים, הביקוש לטיפולים קוסמטיים (ובדגש על הצערת העור) התפשט בקנה מידה גלובלי, ואף ניתן כיום למצוא פתרון קוסמטי כמעט לכל "בעיה" בין אם מדובר בקמטים, פיגמנטציה, צניחת העור, אי סימטריה וכן הלאה. אממה, בעוד שאין עוררין על יעילותם של הטיפולים או על הממצאים המדעיים שעומדים מאחוריהם, אנחנו כאן כדי לומר לכם שיש גם דרך טבעית, נטולת כימיקלים ושאינה פולשנית להצערת עור הפנים. הכירו את שיטת הפייס יוגה, השיטה הטבעית והבריאה למיצוק וחיטוב העור.

אז מה זה פייס יוגה וכיצד זה מאפשר לנו להצעיר את עור הפנים בדרך טבעית?

פייס יוגה היא שיטה עתיקה וטבעית למיצוק עור הפנים אשר בשנים האחרונות צברה הכרה ופופולריות אדירה בכל העולם. השיטה מבוססת על חיזוק שרירי הפנים באמצעות תרגילים ממוקדים המפעילים את השרירים הקטנים באזור המצח, העיניים, הנזולביאל, הלחיים, הפה והשפתיים, קו הלסת, ואזור הצוואר. למעשה, רק כדי לסבר את אוזניכם, בשטח הפנים שלנו קיימים כ-60 שרירים קטנים שעם השנים נשחקים ומאבדים מהנפח שלהם, ובדיוק כפי ששרירי הגוף שלנו זקוקים לפעילות גופנית קבועה כדי לשמר את חוזקם, כך גם שרירי הפנים שלנו. לכן, באמצעות שגרה קבועה של תרגילי פייס יוגה ניתן לחזק ולחטב את שרירי הפנים ובכך לשמור על עור פנים מוצק ומתוח, וכל זאת בדרך טבעית ועצמאית.

אילו אזורים בפנים ניתן לשפר באופן טבעי בעזרת שיטת הפייס יוגה?

ובכן, השיטה של פייס יוגה כוללת מגוון רחב של תרגילי חיטוב המתמקדים באזורים שונים של הפנים. כלומר, בעזרת התרגילים של פייס יוגה ניתן לפסל את הפנים, למצק את העור, לחטב את קו הלסת, להפחית ואף להעלים קמטים, ולהיפטר מהסנטר הכפול שלרוב נובע מצניחת העור מתחת לסנטר. חשוב להבין, כל חלק בפנים שלנו תלוי באחר והתרגילים של פייס יוגה פועלים כדי לחזק ולמצק את כלל הפנים ולא רק אזור אחד.

האם השיטה של פייס יוגה יכולה למנוע היווצרות של קמטים?

התשובה היא כן! לפייס יוגה יש את היכולת למנוע קמטים עתידיים וקווים בולטים של הבעות פנים. כיצד? ובכן, כיוון שעם הגיל עור הפנים שלנו מאבד מהאלסטיות שלו (בעקבות דלדול חלבוני הקולגן והאלסטין), להבעות הפנים החוזרות שלנו יש השפעה ישירה על עור הפנים ועל אופן היווצרות הקמטים. שיטת הפייס יוגה מלמדת אותנו כיצד להפעיל את שרירי הפנים בצורה נכונה וכיצד להימנע מאותן הבעות שעלולות לייצר לנו קמטים בעתיד.

מעוניינים להצעיר את עור הפנים בדרך טבעית ובריאה?

הכירו את אילנית זיתוני,  מורה מוסמכת לפייס יוגה ואחת מן החלוצות המובילות בתחום בישראל. במשך שנים אילנית חקרה את תחום הבריאות ובפרט את תחום האנטי איגג'ינג ,במטרה למצוא דרך אורגנית ויעילה להצערת עור הפנים תוך שילוב של תזונה בריאה, איזון הגוף והנפש, וטיפולים הוליסטיים.

כיום אילנית זיתוני מסייעת לנשים וגברים בישראל להצעיר את מראה פניהם עם שיטת הפייס יוגה הטבעית והתוצאות בהחלט מדברות בעד עצמן. הקורסים של אילנית מעניקים לאנשים את הכלים לבצע פייס יוגה בפרטיות ביתם ולסגל לעצמם שגרת טיפוח יעילה ובריאה למיצוק וחיטוב העור, ללא הזרקות, שימוש בכימיקליים, והליכים פולשניים.

עצה שלנו? רגע לפני שאתם משתעבדים לטיפולים קוסמטיים ולהוצאות כבדות ושוטפות, נסו את שיטת הפייס יוגה ותנו לאילנית להראות לכם כיצד גוף האדם הוא הרבה יותר מופלא וחכם ממה שאי פעם חשבתם.

מוזמנים להיכנס לאתר של אילנית – https://faceyogailanit.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf