פוטובלוק – המתנה המושלמת לסוף שנה

פוטובלוק – המתנה המושלמת לסוף שנה

מכירים את התחושה הזאת, עוד רגע נגמרת השנה? בגן הילדים/ בבית ספר? סוף קורס בצבא? גם אנחנו נתקלנו בתחושה הזאת. כל שנה סביב יוני הוועד מתחיל לחפש מתנה לסוף השנה – אז לא צריך לחפש, מצאתם! פוטובלוק – תמונות על עץ.

מה זה פוטובלוק?

פוטובלוק/אינסטה-בלוק/הדפסה על עץ – כולם שמות של אותו מוצר מהמם. בלוק עץ, בדרך כלל בעובי 4-3 ס"מ שאפשר להניח או לתלות בכל מקום בבית. על הבלוק מדפיסים תמונה איכותית של מה שאתם רוצים.

למשל, אם מדובר במתנת סוף שנה מהגן לילדים – כל ילד מקבל תמונה של עצמו, בדרך כלל עם חיוך ענק. התמונה הזאת יכולה לעשות לו ולהורים שלו את היום.

או אם אתם רוצים לתת מזכרת לגננות – אפשר להדפיס תמונה של הגננת עם כל הילדים.

איזה תמונות מתאימות לפוטובלוק?

נכון שכולנו מצלמים היום הכל בטלפונים שלנו, אבל חלק מהתמונות האלו לא מספיק גדולות (איכותיות ברמת פיקסלים) כדי שנוכל להדפיס אותן בגדול, אם אתם לא בטוחים שהתמונה טובה מספיק, מומלץ להתייעץ לפני שמזמינים.

איך תולים את הפוטובלוק על הקיר?

יש כל מיני סוגים של פוטובלוקים בשוק, אנחנו ממליצים על פוטובלוק שיש בו חורים ייעודיים לתלייה. למה? בשלוש מילים – חבל על הקיר!
במידה וקניתם פוטובלוק עם דבק – תצטרכו להדביק אותו על הקיר – ההדבקה טובה ויפה אך מה קורה אם מחר אתם עוברים דירה? או ששינתם את דעתכם ואתם מעוניינים להעביר את התמונה למקום אחר בבית?
אם התמונה נדבקה לקיר היטב היא יכולה להוריד איתה את הצבע וכך להשאיר אתכם עם תמונה שהדבק שלה לא עובד וקיר מקולף, לא נעים.

הפתרון: פוטובלוק מותאם למסמרים/ברגים.

תחליטו איפה בבית אתם ממקמים את הפוטובלוק שלכם ותתלו/תניחו – כל אחד יכול.

מה לגבי המחיר?

המחיר של פוטובלוק בודד נע בדרך כלל בית 25 ₪ ל50 ₪ – תלוי בגודל ובאיכות התמונה שיוצאת. במידה ואתם מחפשים מתנת סוף שנה אולי אפילו תצליחו לקבל מחירים יותר אטרקטיביים כי ההזמנה שלכם גדולה.

אחד החוקים שמנחים אותנו בחיים – על זול משלמים יותר – אם ראיתם מוצר שנראה זול מידי יכול להיות שאיכות התמונה פחות טובה.

איכות התמונה של פוטובלוק

למה חשובה איכות ההדפסה? ניתן לכם השוואה שאתם בטוח מכירים. כמעט כל מקרר בארץ מלא במגנטים מאירועים, תסתכלו רגע על המקרר שלכם, יש שם חלק מהמגנטים שכבר דהו ואיבדו את היופי שלהם? לעומתם- יש מגנטים בני 10 שנים שעדיין מבריקים ומלאים צבע?

בדיוק אותה חוקיות תעבוד עם הפוטובלוק – אם תקנו זול יותר כנראה שתקלו חומרים באיכות פחות טובה, לעומת זאת – אם תישארו בטווח המחירים שציינו קודם התמונה שלכם תישאר איכותית לאורך שנים.

אז למה אתם מחכים? הגיע הזמן להזמין פוטובלוק ולשמח את הקירות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf