על חשיבותו של עיצוב ביתן לכנסים ותערוכות

על חשיבותו של עיצוב ביתן לכנסים ותערוכות

במהלך העשורים האחרונים גדל משמעותית מספרם של הכנסים המקצועיים והתערוכות השונות הנערכים בעולם. גם בישראל נערכות כיום אינספור תערוכות וכנסים שונים במגוון עצום של נושאים, חלקן לצורכי קידום מכירות או יצירת קשרים עסקיים מועילים וחלקן מסיבות אחרות. בעוד כנסים ותערוכות אלו עשויים להיות במגוון רחב של נושאים ולהכיל גורמים רבים בעלי אינטרסים שונים במהותם, בכל זאת ישנם כמה מאפיינים המשותפים למרבית המשתתפים באירועים אלו. ספציפית, עבור כל ארגון, עסק, חברה, מוסד או עמותה המעוניינים להציג עצמם ולמשוך את תשומת ליבם של הבאים לאותו כנס/תערוכה, חשוב לפעול על פי דרך התנהלות מסוימת. אחד הדברים הראשונים והחשובים ביותר שיש לבצע בהקשר זה הוא הקמה או עיצוב ביתן לתערוכה אשר ייצג אותנו בצורה אסתטית ואפקטיבית.

להציג עצמך לעולם ולמשוך את תשומת ליבם של העוברים והשבים

במידה ואתם משתתפים בתערוכה או כנס מסוימים, ומייצגים את עצמכם, את העסק שלכם, את הארגון בו אתם עובדים, העמותה בה אתם מתנדבים או כל גוף אחר, ביתן משלכם הוא הדרך המקובלת והיעילה ביותר ליצור לעצמכם נוכחות באותו אירוע ולהבטיח כי כל המשתתפים בו (או לפחות חלק ניכר מהם) אכן ייחשפו למסרים שאתם מבקשים להעביר ויכירו אתכם או את הארגון אותו אתם מייצגים.

על מנת לעשות זאת בצורה כמה שיותר אפקטיבית מומלץ כמובן להשקיע בביתן איכותי ומעוצב. כאמור, ביתנים הם דרך נפוצה ופופולארית להשגת "נוכחות" באירוע המוני כלשהו, וביתנים וסטנדים שונים כמו גם מתקני תצוגה מהווים את מרבית התוכן ותופסים את מרבית המקום ברבים מאותם אירועים. כלומר – צפויה לכם תחרות לא פשוטה בתערוכה, ולכן חשוב שבעתיים להשקיע בביתן מעוצב ומרשים אשר יתבלט ויתפוס את עיני האורחים.

עיצוב ביתן לתערוכה – השמיים הם הגבול

לאחר שמבינים את החשיבות העצומה של הקמת ביתן אסתטי, מעוצב ומושך את העין בתערוכה או כנס כלשהו, עדיין נשאלת השאלה – כיצד עושים זאת. בהתחשב בכך שעיצוב הביתן הוא אכן חשוב ומרכי כל כך בהשתתפות שלנו בתערוכה או בכנס – מה עושים? לאן פונים על מנת להבטיח עיצוב ביתן איכותי ומספק?

ובכן, למרבה המזל כיום עיצוב ביתן מהווה כבר פעולה פשוטה הרבה יותר מאשר בעבר, ובמקרים מסוימים כל שיש לעשות הוא לבחור מבין מספר אופציות שניתנות לנו על ידי החברה המתמחה בעיצוב ביתנים וסטנדים לכנסים ותערוכות. ביתנים כיום כוללים סוגים שונים של מסכי לד המקרינים כל מה שרק נרצה, באנרים גדולים, מודפסים ומושקעים ביותר, כורסאות ומקומות ישיבה נוחים שונים ועוד מגוון כלים שונים המאפשרים ליצור נוכחות במרחב התערוכה, למשוך תשומת לב, להעביר מידע חשוב בצורה אפקטיבית ופשוטה ובעיקר לעניין את העוברים והשבים במה שיש לכם להציע ולקדם.

ללא ספק, השקעה בעיצוב ביתן עבור תערוכה או כנס זה או אחר היא השקעה הכרחית ומשתלמת אשר תאפשר לכם להשיג בדיוק את מה שאתם רוצים מהשתתפותכם באותו אירוע, ומעבר לכך.

צילום: icatch

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf