עיצוב קירות – הדרך לעצב אחרת

עיצוב קירות – הדרך לעצב אחרת

כאשר אתם מעצבים קירות, או בוחרים בקירות לבית שלכם, חשוב שתשימו לב כי אתם מעצבים אחרת, כי הרי קירות לבנים יכולים להיות משעממים מידי, סטנדרטים וללא מעוף. בשל כך ישנן כיום כמה ומכה אופציות לעיצוב קירות, בין אם מדובר בעיצוב באמצעות טפטים, עיצוב באמצעות צביעת הקירות בגוונים שונים, כמו גם עיצוב בעל טקסטורות שונות והוא כזה שעשוי מחיפוי דקורטיבי של בטון.

אחת השיטות לעצב חללים וקירות בצורה יצירתית יותר,  היא באמצעות יצירת מרחב מעוצב בסגנון תעשייתי: מראה ששואב המון השראה משנות ה20 של המאה העשרים. בכך אפשר ליהנות חידושים בתחום ולעצב כל חלל בין אם פרטי או עסקי, בצורה יוצאת דופן. סגנון זה הפך אהוב במיוחד על אדריכלים, מעצבים כמו גם על אנשים פרטיים אשר רוצים לבצע שינוי בחלל המוגרים באופן עצמאי.

אבל מהו חיפוי קירות?

חיפוי קירות היא דרך לבצע חיפוי דקורטיבי לקיר ובכך להפוך אותו למעניין הרבה יותר. חיפוי קירות נעשה בדרך כלל באמצעות בטון אדריכלי והוא בטון המעורבב עם גוונים שונים של צבעי קיר, כמו לדוגמא צבעים ורוד בהירים היוצרים צבע וטקסטורה יוצאת דופן.

לאחר ערבוב הבטון עם הצבעים ייווצרו לוחות בטון בעובי של 6 עד 8 מילימטרים אותם מעגנים על גבי הקיר בבנייה קלה ובצורה בטיחותית.

את הקירות המחופים ניתן לעצב בטקסטורות שונות וצורות שונות כמו ריבועים, צורות של כוורות, מלבנים, שלל צורות גיאומטריות, ושלל צורות מעוגלות ובצורות שונות המשוות סוג של פרספקטיבה מעניינת הרבה יותר לקירות.

היכן משתמשים בקירות מעוצבים מבטון?

כיום יותר אנשים פרטיים בוחרים בעיצוב קירות לבית הפרטי, כאשר עד היום המגמה הייתה להשתמש בבטון אדריכלי בעסקים, מלונות, בתי קפה ומסעדות, במשרדים ועוד. עם זאת כיום המראה המהוקצע, התעשייתי והנוסטלגי כובש גם את הבתים הפרטיים והוא הופך אותם למעוצבים בצורה יוצאת דופן!

מראה תעשייתי באמצעות קירות בטון

המראה התעשייתי ששולט כעת בבתים פרטיים הפך לאחרונה לשם דבר וכיום יותר ויותר אנשים משתמשים בבטון גלוי ומעוצב לעיצוב הבית והקירות. בשל כך ניתן לחזות בשילוב של קירות בטון דקורטיבי עם משטחי עבודה גדולים, נורות פחם המקנות מראה תאורה ייחודי, חפצים עתיקים וכל מה שמהווה אלמנט משלים למראה התעשייתי הנוסטלגי והאחר.

אספקת בטון אדריכלי  – מהיכן?

כדי ליהנות משלל עיצובים ומקבלת מראה בית מושלם עם קירות בטון אדריכלי, חשוב לפנות לחברות המתמחות בעיצוב קרות בטון. בכך ניתן להתייעץ עם המומחים, לקבל השראה וליהנות מחלל מעוצב בטוח ויפה יותר.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf