עורך דין פלילי

עורך דין פלילי

עורך דין פלילי מספק שירות לאנשים אשר נחשדים בביצוע עבירות אשר מוגדרות על ידי החוק כפליליות. מדובר על עבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, הונאה וכן, עבירות צווארון לבן, הלבנת הון, מיסים ועבירות כלכליות אחרות. אחד האקטים הנלווים להאשמת חשוד הוא הרישום הפלילי שלמעשה, הינו סוג של כתם לכל החיים. השירות שלו הינו מגוון מאוד ויכול להינתן החל מרגע זימון החשוד לחקירה משטרתית תחת אזהרה ועד לייצוג בבית משפט. במידה והחשוד נידון למאסר אזי, במידת הצורך, הליווי יימשך גם בתקופת המאסר.

טיפול במקרים פליליים הינו מאתגר מאוד בגלל החומר האנושי המורכב והמגוון המבצע פשעים או הנחשד בביצועם, בגלל ההתמודדות השוחקת מול המשטרה וגורמי האכיפה ומול בתי המשפט למיניהם ועוד. בכל שלב מופעלים לחצים על החשודים והם זקוקים לסיוע של עורך דין פלילי מקצועי היכול לייעץ, להקל בתנאי מאסר, להשיג הקלות משמעותיות אחרות, ובאופן כללי, ללוות את החשוד ובני ביתו. ייעוץ בשלבים המוקדמים יכול למנוע ביצוע טעויות מהותיות העלולות לפגוע בחשוד במשפט. התנהלות נכונה, מאידך, עשויה להשיג הקלות שונות, לרבות, הסרת החשדות וזיכוי.

לכל חשוד יש זכויות שונות כבר בעת המאסר ועוד לפני שהתיק מגיע לפרקליטות לצורך בדיקה והחלטה על הגשת כתב אישום או הימנעות ממנו. הוא יכול לשמור על זכות השתיקה, לקבל ייעוץ מעורך דין ועוד. עורך דין מקצועי יכול להשיג עבורו הסדרים מותנים אשר למעשה, סוגרים את התיק ללא רישום פלילי תמורת התחייבויות שונות שלו. בעבירות כלכליות פליליות ניתן, לעיתים, להמירן לעבירות מנהלתיות ולתשלום קנס בתמורה לביטול אישום פלילי וכדומה.

גם כאשר התיק מגיע לבית המשפט לשם בירור יש לפרקליט אפשרויות רבות. הוא ישתמש בכל הכלים המשפטיים והאחרים העומדים לרשותו. יביא חוות דעת ועדויות תומכות, יציג תקדימים משפטיים, וינסה ככל האפשר להביא להקלה בעונש. מאסר לתקופה מופחתת, לקבל מעצרי בית במקום כלא, להשגת עונש על תנאי, עבודות שירות במקום מאסר ועוד. כל אלו הן הקלות מבורכות שיסייעו לו לעבור את התקופה הקשה. עורך דין פלילי מקצועי מתמחה בכל הנושאים הללו ומומלץ לקבל ממנו ליווי ושירות מסור.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf