עורך דין אובדן כושר עבודה – מנצחים את השיטה ביחד

עורך דין אובדן כושר עבודה – מנצחים את השיטה ביחד

אובדן כושר עבודה הוא אחת מעוגמות הנפש הגדולות ביותר, שכן בנוסף לפגיעה הנפשית והגופנית אנו מאבדים את היכולת להתפרנס. כשזה קורה, יש לפנות לשירותיו של עורך דין אובדן כושר עבודה שיאבחן את המצב שלכם; אם מדובר באובדן כושר עבודה מלא המשמעות היא שהאדם לא יכול לעבוד יותר בשום עבודה, או באובדן כושר עבודה חלקי שמשמעותו שהאדם לא יוכל לעבוד באותה כמות שעות, באותה יעילות או לעתים אף לא באותה עבודה שעבד בה, אך כן יוכל להתפרנס ממשרות אחרות.

בנוסף לזה קיים מצב שבו אובדן כושר העבודה הינו זמני, לרוב עד שלושה חודשים במהלכם הנפגע מחלים וחוזר לעבודה כרגיל, ואובדן כושר עבודה לצמיתות כאשר הפגיעה היא בלתי הפיכה.

מה כדאי לדעת על עורך דין אובדן כושר עבודה ועל תפקידיו

מכיוון שסכנת אובדן כושר העבודה מרחפת מעל ראשיהם של רוב האנשים, הפכה פוליסת ביטוח אובדן כושר העבודה לשכיחה במיוחד. עורך דין אובדן כושר עבודה יכיר את כל הנוסחים והמסלולים האפשריים של הפוליסה, כאשר ברוב הפוליסות נקבע כי המבוטח ייחשב לבלתי כשיר כאשר נשללות ממנו לפחות 75% מהיכולות להמשיך לעסוק בעבודה שבה עבד טרם התאונה. עליו להוכיח כי אינו מסוגל להמשיך לעבוד באותה עבודה, או בכל עיסוק סביר אחר התואם את נסיונו, הכשרתו והשכלתו;

  • עיסוק סביר – המשמעות של עיסוק סביר אחר, היא עבודה המתאימה את ההשכלה, ההכשרה ונסיונו בפועל של המבוטח. כלומר, העיסוק החלופי חייב להיות שווה לערך לעבודה בה עבד המבוטח לפני שאיבד את יכולתיו לעבוד.
  • שלב ההוכחה – על המבוטח להוכיח כי הוא אכן איבד את כושר העבודה באותה משרה, וכי לא יוכל לעבוד בעיסוקים סבירים אחרים. בדרך כלל בשלב ההוכחה המבוטח מוצא עצמו נכשל כנגד הבירוקרטיה, ובדיוק כאן על עורך דין אובדן כושר עבודה להתערב לטובתו.
  • דורשים את הזכויות שמגיעות לכם – עבור רוב האנשים, אין דבר נורא יותר מלאבד את הפרנסה; לפתע כל שגרת החיים מתהפכת, הכל כל כך מסורבל ולא ברור. כשעורך דין מקצועי לצדכם, כזה שמכיר את המערכת מקרוב ויודע איך היא עובדת, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את הזכויות שמגיעות לכם.

זכויות, פוליסות ופיצויים

עורך דין אובדן כושר עבודה יפעל לבירור והחזרת הזכויות שלכם מול הביטוח הלאומי, קופות החולים, ושאר הגורמים המעורבים בתהליך. עורך הדין יבצע בדיקה יסודית של הפוליסה כנגד חברות הביטוח, ייכנס לעומק העניין ויבחן את המקרה לגופו בהתאם לתחום העיסוק של הנפגע, מצבו הפיזי והנפשי – וכל זאת עד לקבלת הפיצוי הכספי המלא.

אנו מפצירים בכם שלא לוותר על הזכויות שמגיעות לכם; זו ההזדמנות שלכם לאפשר לאנשי המקצוע לעבוד בשבילכם, להלחם למען הזכויות שלכם ולעשות הכל כדי שתוכלו להמשיך בשגרה בצורה הבריאה ביותר שאפשר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf