עוד לא מאוחר ליישר את השיניים- יישור שיניים מהיר

עוד לא מאוחר ליישר את השיניים- יישור שיניים מהיר

לכולנו חשוב שהשיניים שלנו יהיו בריאות, ללא חורים או עששת. אך מה בדבר מראה השיניים, הצבע והמבנה שלהם? זהו משתנה חשוב לא פחות שכן הוא משפיע בצורה ניכרת על מראה הפנים שלנו בכלל ומראה החיוך בפרט. לכן, אנשים רבים כל כך עוד בצעירותם משקיעים ובוחרים לעבור טיפול ליישור השיניים, כך הם זוכים במראה אסתטי ובחיוך מושלם. ישנן שיטות שונות ליישור שיניים, כולל אפשרות לעשות תהליך יישור שיניים מהיר ו וכיום יש טכניקות מתקמדות ליישור שיניים סלתי נראה, כדוגמת הטיפול בשיטת אינויזליין..

סיבות לעשות יישור שיניים

אנשים בוחרים לבצע תהליך של יישור שיניים מכל מיני סיבות. בין הסיבות הנפוצות ניתן למנות סיבות אסתטיות, ליקויים דנטליים, מבנה שיניים אשר מוביל לבעיות נשימה וכן, צורך בביצוע תהליך שיקום לפה, לשיניים ולחניכיים. בשל שלל סיבות אלו ואחרות אנשים פונים לאורטודנט. כאשר מבנה השיניים לקוי הדבר יכול להוביל לבעיות שונות ולגרום הן לקשיים בריאותיים ולהן לקשיים רגשיים ולכן מומלץ לפנות לקבלת טיפול רפואי מוקדם ככל האפשר.

שיטות ליישור שיניים

בשנים האחרונות חלה התפתחות דרמטית בטכנולוגיות השונות המאפשרות יישור של השיניים. אם בעבר הטיפול היה יחסית זהה בקרב כל הפונים, הרי שכיום ניתן לבצע טיפול בעזרת מכשור המותאם אישית למטופל – Customized Orthodontics. זהו טיפול שנחשב יעיל מאוד.

ישנה שיטה נוספת המאפשרת יישור שיניים מותאם והיא שיטת אינסיגניה. בשיטה זו נעזרים בסריקות ממוחשבות של שיני המטופל ולסתותיו. בעזרת סריקות אלו בונה מומחה יישור השיניים את תוכנית הטיפול המכילה מרכיבי מכשור שמותאמים באופן אישי לכל שן ושן. זוהי שיטת טיפול מדויקת מאוד וכן קצרה יותר. גם שיטת אינויזליין היא שיטה מותאמת אישית ליישור שיניים. בשיטה זו נעזרים בהצגה תלת ממדית של הפה בתחילת הטיפול והדמיה של הפה בסוף הטיפול, כאשר הטיפול עצמו מבוצע בעזרת קשתיות שקופות.

שיטת PADO

שיטת PADO היא שיטה ליישור שיניים מהיר. כמוה גם שיטת FIBEROTOMY. שיטות אלו עושות שימוש בפיתוחים טכנולוגיים של שתלים אורתודנטיים שבזכותם הופך הטיפול לקל, נוח ומהיר יותר מבעבר. השתלים יכולים גם למנוע מראש מצבים של עקירת שיניים או ביצוע של טיפולי שיניים כירורגיים מורכבים.

לכל מטופל מתאימה שיטת יישור שיניים אחרת בהתאם לבעיה שהובילה לבחירת לבצע את התהליך וכן בהתאם למבנה הפה ומצב השיניים של כל מטופל. רופא השיניים המומחה ביישור שיניים יבחן את המצב לעומק ולאחר בדיקה מקיפה יוכל לקבוע איזו שיטת תתאים למטופל הספציפי שמולו.

יישור שיניים עוברים רק אצל אורטודנט מומחה כמו ד"ר שמואל עיני. ד"ר עיני, בעל תואר מוסמך ברפואת שיניים ומרצה בעל שם בארץ ובעולם, מתמחה בכל שיטות הטיפול ליישור שיניים, הוא נחשב לאחד המומחים הטובים בישראל ליישור שיניים מהיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf