עוברים דירה באופן מסודר

עוברים דירה באופן מסודר

עבור רבים מאתנו צמד המילים "מעבר דירה" הוא סיוט מתמשך שאין כדוגמתו. אריזות הפזורות בכל מקום, בגדים מבולגנים, כלים שאריזתם עדיין לא נשלמה או ספרים זרוקים בכל מקום. וזה עוד לא הכול. כי בעוד כמה ימים יגיעו אליכם המובילים, ואתם עדיין לא ארגנתם דבר לקראת המעבר. ובכן, גם מאורע מלחיץ מעט כמו מעבר דירה יכול להפוך לחוויה חיובית, אם תדעו לקחת זאת למקום הנכון.

דבר ראשון – זורקים את מה שלא צריך

תחשבו על זה, מעבר דירות יכול להיות חלון הזדמנויות שנועד למיין את כל הכבודה שיש לכם בבית, לעשות מיני סדר פסח (או מגה סדר פסח, אם תרצו) ולהוציא מהבית את כל מה שאתם לא צריכים. אז לפני שאתם הולכים לאיבוד בין כל הספרים, ארונות הבגדים וכלי המטבח, חישבו מה אתם יכולים לזרוק או לתרום לאחרים. כך בסופו של דבר תגלו שאתם אורזים הרבה פחות ממה שנדמה לכם.

לא יכולים לארוז לבד? יש לכך פתרון יצירתי

קיימות סיבות רבות וטובות לכך שאין לכם פנאי לארוז באופן עצמאי. ייתכן שאתם מנהלים חשובים בעבודה, אולי החלטתם שמהיום אתם מקדישים זמן רב יותר למשפחה או שיש לכם סידורים שאינם סובלים דיחוי. כך או כך, חברה מקצועית המציעה אריזת ופריקת דירה מציעה לכם את מיטב שירותיה. תוכלו להזמין שירותי אריזה לפני המעבר ולאחר מכן גם שירותי פריקה לאחר שיפוץ דירה או מעבר לדירה חדשה. צמד של מקצוענים יכול לסייע לכם בכל הדרוש, על מנת שתוכלו לבצע את המעבר בשלום. כמו כן, הצוות מתייחס במיומנות לפריטים מורכבים שיש לפרק ולהרכיב מחדש כמו סלון, מיטות עץ, ארונות וכדומה.

אצלנו עוברים בסדר

הכירו את חברת עוברים בסדר המציעה לכם שירותי מעבר דירה איכותיים שכדאי להכיר. אנשי החברה עובדים בכמה שלבים. בשלב הראשון הם מגיעים אליכם כדי לסייר בדירה ולבדוק אותה. בשלב השני יתבצע סיור במקום משכנכם החדש כדי לבדוק אם קיימים בו פתרונות אחסון טובים כמו מחסנים וארונות ולהיערך לקראת המעבר. לאחר מכן, מתבצעת העבודה בפועל: הצוות ממיין את החפצים שלכם ואורז אותם בקפידה, תוך שימוש בחומרי אריזה איכותיים. השלב הרביעי והאחרון הוא שלב הפריקה, הרכבת הרהיטים שלכם ופיזור החפצים בבית. בסיומו של הליך עבודה ארוך אתם מקבלים בית נקי ומסודר שכיף ונעים לגור בו.

כמובן, במקרה זה מומלץ לשמור על הסדר. זה לא אומר שאתם צריכים לעשות ספונג'ה בכל יום. די אם תסדרו פינה קטנה באופן יום יומי והבית לא יתבלגן.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf