עדיף להיזכר לפני החורף – איטום קירות הבית לקראת העונה הגשומה

עדיף להיזכר לפני החורף – איטום קירות הבית לקראת העונה הגשומה

מדי חורף מתגלים באינספור בתים בישראל כתמי רטיבות על הקירות, הנובעים מנזילות שונות של מי הגשמים דרך המבנה עצמו. כפי שיודע כל מי שנאלץ אי פעם להתמודד עם נזקי רטיבות בקירות הבית – מדובר בכאב ראש רציני. הרבה פעמים לא ברור בדיוק מהיכן נכנסים המים למבנה ולכן קשה מאוד לטפל בבעיה. עובש עלול להתחיל להצטבר על הקירות, והרטיבות מעלה את הלחות החדר והופכת אותו למעופש בהרגשה, ולבתי אסתטי בעליל במראה. למרבה המזל, ישנה דרך יעילה ופשוטה יחסית להתמודד עם התופעה – איטום קירות מקדים.

לעשות את עבודת האיטום עוד כשמסביב הכל יבש – איטום קירות דווקא במהלך הקיץ

ניתן לאטום את קירות הבית או הבניין בצורה יעילה אשר תמנע את חדירת המים ותפתור עבורנו בעיות קיימות של רטיבות בקירות כמו גם בעיות עתידיות פוטנציאליות. לפני שנגיע לדרך בה מומלץ לבצע איטום קירות על מנת שבאמת יהיה אפקטיבי, כדאי קודם כל להבין את חשיבות העיתוי של ביצוע העבודה – איטום קירות מקצועי יכול במקרים מסוימים לקחת כמה ימי עבודה, ובימים אלו על האזור להיות יבש (אחרת חומרי האיטום לא מספיקים להתייבש כהלכה וכו'). במידה ונקלעים לעונה הגשומה עם נזילות במבנה ורטיבות בקירות, ייתכן כי יהיה קשה למצוא חלון זמנים בו נוכל לבצע את עבודת האיטום בצורה יסודית, ולכן הסיפור עלול להתארך ולהיגרר עוד ועוד. כמובן שאם הגעתם אל החורף עם נזילות בקירות עדיף לבצע את האיטום בכל מקרה, שכן עדיף מאוחר מאשר כלל לא, אך הדבר החכם לעשות יהיה להימנע מלהגיע לסיטואציה זו בכלל, ולהשלים את עבודת איטום הקירות והמבנה עוד לפני שהגשם הראשון בכלל מגיע. כך, תיכנסו לחורף עם ראש שקט ועם ידיעה כי הבית שלכם מוגן מפני רטיבות, למשך כמה שנים טובות לפחות…

עבודה לאנשי מקצוע – איטום קירות מקצועי על ידי חברה המתמחה בתחום

ומה בנוגע לדרך בה מומלץ לבצע את עבודת איטום הקירות? ובכן, זה כבר תלוי במספר משתנים שונים, דוגמת מיקום הדירה/בית שלכם, הצדדים בהם הוא חשוף לגשם, סוג הקירות והגג, מערכות האיטום הקיימת ומצבה וכו'.

בגדול, איטום קירות מקצועי נעשה על ידי אנשי מקצוע ובאמצעות חברות איטום המתמחות בתחום ספציפי זה. זאת מכיוון שעבודת איטום קירות איכותית מצריכה כאמור ידע רב והבנה של התחום, כמו גם כלים וחומרים ייעודיים שונים, את הידע והניסיון הנדרש על מנת להשתמש בהם כהלכה ועוד.

מכיוון שאיטום קירות וגגות מקצועי נעשה על ידי חברות המתמחות בתחום ואנשי מקצוע, הם גם צפויים להיות עסוקים ועמוסים במיוחד בפניות מלקוחות בחודשי הסתיו ובתחילת החורף, כשכולם נזכרים פתאום שהעונה הגשומה בפתח.

לכן, כדאי להיות חכמים – צרו קשר עם קבלן איטום מקצועי עוד בתקופת הקיץ, הרבה לפני שהגשם הראשון בכלל נראה באופק. כך לא תצטרכו לחפש יותר מדי או לחכות שבועות ארוכים וחודשים עד לביצוע העבודה.

לפרטים נוספים אודות איטום קירות הכנסו לאתר איטום פז המבצעת במקצועיות עבודות בתחום האיטום https://itumpaz.co.il/איטום-קירות-חיצונים/

צילום: פוטוליה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf