סרטי ילדים – לשעות של הנאה

סרטי ילדים – לשעות של הנאה

הילדים חסרי מעש? אחר הצהריים גשום במיוחד ואי אפשר לצאת לשחק עם החברים? מזל שישנם אין סוף סרטי ילדים שיכולים להעסיק אותם במשך שעות ארוכות, להעניק להם מוסר השכל ואפילו לחשוף אותם לילדות הנפלאה שהייתה לכם, ההורים. שירותי הסטרימינג כיום מציעים סרטים לילדים במגוון רחב של קטגוריות וז'אנרים, כך שלא משנה בני כמה הם – בלחיצת כפתור אחת תוכלו למצוא סרט שיצליח להשאיר אותם מרותקים למסך, לפחות לשעה וחצי הקרובות.

סרטי ילדים מומלצים

כאמור, המגוון הוא אין סופי ורק החיפוש אחר הסרט שהילדים יסכימו לראות, מרגיש ארוך מידי. אז מה עושים? משתמשים בניסיון שלכם וההיכרות עם הסרטים השונים, שואלים את הילדים על הטעם שלהם ומה שמתחשק להם לראות עכשיו, ומתחילים לעבור בין סרטי ילדים שממתינים שיצפו בהם. כדי להקל על החיפושים, הנה כמה מהאפשרויות הטובות והמומלצות ביותר:

  • הסרטים של דיסני – מאז שהייתם קטנים ועד היום, דיסני ממשיכים להפתיע אותנו עם סרטים מעולים שמצליחים לרתק ילדים בכל רחבי העולם ובכל הגילאים. אתם יכולים לבחור סרט מהשנים האחרונות, אבל לא יזיק גם לחשוף את הילדים לקלאסיקות שליוו אתכם כשהייתם בגילם. רק חשבו על החוויה לצפות בחתולים בצמרת, סינדרלה או טרזן כהורים לילדים שצופים בסרטים הקסומים האלו בפעם הראשונה.
  • הסרטים של פיקסאר – חברת ענק נוספת שבמשך שנים ארוכות דאגה להעשיר את חיינו בסרטים מצוינים היא כמובן פיקסאר; עם צעצוע של סיפור ומפלצות בע"מ שמצליחים לכבוש לבבות עד היום, וסרטים חדשים מהשנים האחרונות כמו קוקו, לוקה ודומיהם – כל הילדים נהנים לצפות באנימציה ממוחשבת, ואתם תוכלו לחזור לעיסוקיכם לזמן הקרוב.
  • קלאסיקות שאינן מצוירות – מה דעתכם ללכת דווקא על כיוון מעט שונה? דווקא לא מצויר הפעם. סרטים כמו 'המסע המופלא הביתה', 'ג'ומאנג'י' וכדומה, מיועדים לילדים וניתן אפילו למצוא אותם בגרסאות מדובבות לעברית. ברור שיש קסם שאי אפשר להתנגד לו בסרטים המצוירים, אבל כשבוחרים נכון, מגלים שהילדים יכולים ליהנות מאוד גם מסרטים מצולמים.
  • לא כל המצויר, לילדים – זכרו כי סרטי ילדים מוגדרים כך, ובדקו היטב שאתם מחפשים במקום הנכון בספריית הסרטים שלכם. בעיקר בישראל, קיימת סטיגמה שלפיה סרטים מצוירים הם לרוב לילדים. זה לא ממש נכון, וברגעים של חוסר תשומת לב הילדים עלולים להיחשף לתכנים שאינם מתאימים להם. שימו לב לקטגוריות ולהגבלת הגילאים!

והעיקר, שתהיה צפייה נעימה

סרטי ילדים הם קסומים, צבעוניים, משעשעים ומלאים במוסר השכל בדרך כלל, הם אמצעי נהדר לשמור על הקטנים מרוכזים ושקטים, לפחות לשעתיים. כל עוד יש לכם שליטה על התכנים שהם צורכים, ההמלצה היא לשאוף תמיד להראות להם את הסרטים הטובים ביותר, הקלאסיקות שליוו אתכם כשהייתם ילדים. ספרו להם על כך, זה ייצור עניין וסקרנות!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf