ספקי כוח ממותגים למגוון שימושים

ספקי כוח ממותגים למגוון שימושים

ספקי כוח נמצאים בשימוש נרחב בכל ענפי התעשייה והאלקטרוניקה, הם משולבים במכשירים רבים, החל ממחשבים וציוד תקשורת ועד כלי רכב ותעופה. יש מגוון דגמים של ספקי כוח, את הספק כדאי לרכוש רק מחברה מקצועית ומובילה המתמחה ביבוא, שיווק, פיתוח וייצור ספקי כוח סטנדרטיים ומעבדתיים, ממירי מתח, ספקים הניתנים לתכנות ועוד.

חשוב לדעת כי יש מגוון דגמים של ספקי כוח ממותגים וליניאריים, לכן הבחירה אינה פשוטה ואין לוותר על ייעוץ מקצועי. חברה מובילה בתחום מציעה היצע רחב של ספקים ממותגים מוכרים ואמינים או בייצור עצמי, לפי תכנון מקצועי ובהתאמה לצורכי הלקוח ודרישותיו הספציפיות.

מה זה ספק כוח וכיצד הוא עובד?

ספק כוח הוא רכיב אלקטרוני שתפקידו לספק למעגל האלקטרוני במכשיר חשמלי את המתח והזרם החשמלי הנדרשים להפעלתם. הספק חייב לספק מתח וזרם חשמלי מדויקים ויציבים בצורה אמינה. דגמים איכותיים של ספקי כוח, באנגלית POWER SUPPLY, הם בעלי יכולת ספיגה של מכת אנרגיה רגעית גבוהה, לדוגמה במהלך סופת ברקים, וכמו כן הם עמידים בפני הפרעות EMI, כלומר הפרעות אלקטרומגנטיות, ועליהם לפעול בשקט ולמנוע פליטת קרינה מסוכנת.

ספק כוח רגיל נראה כיחידה אלקטרונית פשוטה למדי, אך למעשה זהו רכיב מתוחכם ואמין. ספק כוח מורכב משלושה רכיבים עיקריים הנחוצים לתפקודו התקין ולהספקת המתח הנדרש, הרכיבים הם שנאי, מעגל יישור ומעגל סינון. תפקידו של השנאי להפחית את מתח הכניסה המגיע לרוב מרשת החשמל. השנאי שומר על המתח בצורה של מתח חילופין – AC. למעגל היישור תפקיד חשוב ליישור האות המתקבל מהשנאי ולהפיכתו למתח מיושר.

ישנם דגמים של ספקי כוח המיועדים להפחתת ולייצוב מתח הכניסה, בעוד דגמים אחרים מאפשרים למשתמש לקבוע את מתח היציאה הנדרש, זהו ספק ממותג המתאים למגוון שימושים בתעשייה, במעבדות ועוד.

מי מוכר ספקי כוח והאם ניתן לייצר ספק כוח בהתאמה אישית?

כדי לרכוש ספקי כוח מומלץ לאתר חברה מובילה המייבאת ספקים איכותיים מיצרנים מוכרים בארץ ובעולם. כדאי לדעת כי חברה מקצועית בתחום ספקי כוח וציוד למעבדות ולתעשייה, מציעה אפשרות לתכנן ולייצר ספקי כוח בהתאמה אישית. הלקוח יכול לספק מפרט טכני או לקבל שירות הכולל תכנון Custom made בהתאם לדרישותיו ולמאפייני המכשיר החשמלי בו יש לשלב את הספק.

כדאי לדעת כי יש אלפי דגמים של ספקי כוח, המוצר יכול להגיע עם או ללא מארז, ישנם דגמים מיוחדים הכוללים מערכת יעילה לאוורור כדי למנוע מהספק להתחמם, ויש גם דגמים הניתנים לתכנות. ספק כוח הניתן לתכנות מיועד בעיקר למעבדות מחקר ותיקונים, זהו ספק חיצוני עם צג נוח לקריאה ואפשרות לתכנות באמצעות המחשב או אפליקציה ייעודית.

את הספקים כדאי לקנות רק מחברה אמינה ומוכרת, בגלל האחריות, השירות, המחירים ובעיקר בגלל הייעוץ והסיוע המקצועי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf