ספסל לחדר שינה – פריט שהוא חובה

ספסל לחדר שינה – פריט שהוא חובה

מתעניינים ברכישת ספסל חדר לחדר השינה שלכם? ישנם מספר שימושים וסוגים של ספסלים. ספסל לחדר שינה הוא פריט עיצובי חשוב מאוד ובחירת הספסל המתאים ביותר תבטיח לכם שדרוג משמעותי לחדר השינה שלכם.

מהו ספסל לחדר שינה

ספסלים לחדרי שינה מגיעים בצורות שונות ומשמים לייעודים שונים. ספסל לחדר שינה בדרך כלל עשוי מעץ טבעי ויכול להיות בצורת דרגש, משטח בעל רגלי עץ, ארונית או ארגז אחסון. ספסלים לחדרי שינה העשויים מעץ יהיו בדרך עשויים מאחד מהחומרים הבאים:

אלון – עץ איכותי מאוד ונוח לתחזוקה. מחירו אינו גבוה בדרך כלל. החיסרון שלו הוא חוסר עמידות למים ולכן ספסל העשוי מעץ אלון רצוי שלא להניח במטבח או בחדר רחצה.

אורן – עץ בעל מראה מחוספס ומשמש בדרך כלל לבניית פרגולות, דקים ומדפים. הוא משמש גם עבור ספסלים מכיוון שהוא זול יחסית ונוח לשימוש נגרים.

טיק – זהו עץ שנחשב ליוקרתי יותר ובזכות העמידות שלו ניתן להשתמש בו גם עבור בניית ספסלים לחצר.

אגוז – רהיטים שעשויים מעץ אגוז מקבלים גוון ומראה ייחודי ויוקרתי. יחד עם זאת גם המחיר שלהם גבוה מאוד ואם יש צורך בספסל יוקרתי ודומיננטי בחדר השינה, זהו כנראה העץ המתאים ביותר.

 

למה משמש ספסל חדר שינה

ספסל שמציבים בחדר שינה בדרך כלל ימוקם מול המיטה, ליד הכניסה או מתחת לחלון וזאת כדי להבליט אותו. הסיבה כך מפני שהשימוש העיקרי של ספסל בחדר שינה הוא לצורך עיצובי. ספסל בעל גימור יוקרתי ועיצוב אלגנטי יקנה עיצוב מיוחד לחדר כולו, כמובן שזה אמור להתאים לשאר הסגנון העיצובי של החדר. ישנם גם ספסלים שמכילים ארגז לאחסון נעליים או מצעים. ספסלים לחדר שינה משמשים גם עבור מקום ישיבה לחליצת ונעילת נעליים כדי לחסוך את הצורך לשבת על המיטה אם היא גבוהה או כדי לא להרוס את הסדר במצעים.

 

כמה עולה ספסל לחדר שינה

ספסלים לחדרי שינה מגיעים במגוון צורות, צבעים, ריפודים ומסוגי עץ או מתכת שונים. ספסל בסיסי בעל ריפוד סטנדרטי לשיבה יכול להתחיל במחיר של 250 ₪. ספסלים איכותיים יותר עולים יותר ואלה הם המחירים בממוצע שניתן למצוא באינטרנט:

ספסל בצורת מלבן ישיבה בעל רכות מוגברת עטוף בעור טבעוני מסגרת ברזל – 900 ₪.

ספסל מרופד בבד קטיפתי רק ואיכותי בעל מסגרת ורגלי נחושת – 2,200 ₪.

ספסל בסיסי בכל צורה מלבנית, מסגרת ברזל וריפוד כריות ספוג עטופות בד – 800 ₪.

ספסל עשוי עץ טיק תבעי שלם מגולף בעל טקסטורות ייחודיות – 1,800 ₪.

הדום נעליים בעל 3 מגירות מעץ אורן טבעי וריפוד בד בחלקו העליון – 1,700 ₪.

ספסל לחדר שינה מצופה עור במגוון צבעים עם ידיות למרפקים ורגלי מתכת פשוטות – 650 ₪.

 

 

מאיפה כדאי להזמין ספסל

ספסל איכותי, מעוצב ויוקרתי ניתן למצוא בקלות לרכישה באינטרנט. כל מה שאתם צריכים לדעת זה את מידות הספסל שאתם זקוקים לו ומה התקציב שלכם לשם כך. כדי להפוך את התהליך לפשוט יותר, היועצים של מג'יק מומנט ישמחו לסייע לכם בבחירת הספסל המושלם לחדר השינה שלכם ולהספק אותו עד לפתח ביתכם ללא עלות נוספת ובאחריות מלאה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf