סל מלא של מענה עבור יועץ כלכלי

סל מלא של מענה עבור יועץ כלכלי

אין זה קשור בין אם אישה או גבר מבצעים השקעה או חשבון בדירה שלכם, עליכם לתת את הדעה של שני בני הזוג להיות בהכרה של ביצוע של החלטה ולדעת איזה נציב פיננסי ייבחר. לצד עדכן אשר הינו קבוע בשינוי וחלופה אשר נמצאת בתוך השטח. על מנת להקל בידכם להתעדכן באורח של פיננסי, צברנו עבורכם את התחום של ביצוע החלטה אשר עקרוני לקבל מדי עשר שמים – על פי מטרות ועל פי אתגרים אשר לרוב מגדירים גיל זה.

סל מלא של מענה עבור יועץ כלכלי –

יועץ כלכלי הינו אמצעי נהדר עבור גדילה של עובד שלכם, במקום לבקש כל הזמן כסף, שמעת לעת מתבזבז על שגרה של חיי מותרות או השקעות אשר אינן מושכחות. עשוי עובד ומשפחה שלו ליהנות מתוך תכנית אשר הינה פיננסית בהלימה פרטית, לצד בדיקה של סך של הכנסה של הדירה שלכם ולתור אחרי עוד מקור של מימון. בצורה זו למשל, קיימת בקרה על הוצאות פר חודש והבאה של כסף בצורה קבועה אל תכנית חיסכון בכל מיני נתיבים. עשויה להיות ראשית של דרך במשפחה שלכם שתיתן בידכם עוד מספר שנים קדימה רווחה פיננסית. למי מבינכם אשר עדיין לחוץ על רכישה של בית וצר אחר נציב עבור גיוס של ממון אשר מחויב מן המציאות, אפשר לבדוק חלופה של רכישת דירה עבור השקעה – שברבות השנים יעלה הערך שלה ויתכן רווח מעשי לקראת קנייה של רכוש משפחתי. במצב שונה אפשר לבצע בחירה של חלופה  השקעה בשוק ההון הלימה של תכנית תשלום עבור סיטואציה פיננסית נתונה וגיבוש של עיצוב של חיים שלכם אשר הולם את הרווח פר חודש – באופן זה שבעת כי העובד חוסך, הינו עשוי ליהנות מן אורח חיים נחמד ושליו. אתי קרקו מייסד פלוס לבינת מימון של משפחה מציינת, כי הרבה מן המשפחות באות אליה ומצהירות כי בעיה פיננסית נאגרת בקרבם, שלא ניתן בידי בני הזוג להגות על הטבה ברמת החיים שלהם בשנים הקרובות. לרוב תמצאו לנכון כי הבעיה לא כרוכה בשכר חודשי, כי אם בהתנהגות מול המציאות הפיננסית אשר קיימת בשטח. שינוי מיטבי בתוך רמת החיים שלכם, ארגון בחשבונות שלכם והגות מושכלת עבור השנים הבאות הינם אמצעים ודאיים להגשמה של מטרה פיננסית של משפחה.

השחרור של שנות העשרים –

שנות העשרים הם השנים בהן תסגננו את התשתית עבור האישיות ועבור משלח היד שלכם עבור השנים הבאות. במקביל לכך, מדובר בשנים שאינן פשוטות מן ההיבט הפיננסי – מצד אחד אף השכר החודשי אינו מבטיח, על מנת שיהיו באפשרותכם ליהנות מן תשתית יציבה כבר החל מן השנים ההתחלתיות לעצמאותכן הפיננסית. מן הצד השני, רובכם עדיין לא מטפלים בגידול ילדים ובמשפחה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf