סטודנטים? הנה כמה אתרים ששווה לכם להכיר

סטודנטים? הנה כמה אתרים ששווה לכם להכיר

לא קל לשמור על הקצב
תקופת הלימודים האקדמאיים היא אמנם מעניינת אבל ביחד עם זאת – מלחיצה, מאתגרת ולפעמים אולי מעט שוחקת. הלימודים מסקרנים ומעניינים, אבל העומס לא פעם יכול להכביד על רבים מאיתנו. האינטרנט הוא כלי מופלא שיכול להקל על הסטודנטים שביננו לצלוח את הלימודים בקלות יותר, לחסוך זמן וכמובן – למצוא מאגרי מידע שיסייעו להם בהצלחה בבחינה הבאה. בשביל לעזור לכם לצלוח את תקופת המבחנים הקרבה, ריכזנו עבורכם כמה אתרים שכנראה שווה לכם להכיר. בהצלחה!

התרגום הכי איכותי שיש – מורפיקס
אם אתם יושבים על מאמר מדעי ופשוט לא מבינים מה התוכן שלו אומר, כנראה שיצא לכם להיעזר בתרגום האוטומטי של גוגל. מדובר בפונקציה מצוינת עבור מאמרים ארוכים וכמובן, לקבלת הקשר כללי על תוכן המאמר. עם זאת, במידה ואתם רוצים להבין את תוכן המאמר לפרטי פרטים כנראה ששווה לכם לבצע העמקה יותר משמעותית בתוכן. המילון האיכותי ביותר ששווה לכם להכיר הוא ללא ספק מורפיקס. מורפיקס אמנם לא יסייעו לכם לתרגם את הטקסט כולו, אך יאפשרו לכם להנות מתרגום למבחר מילים ומושגים מדעיים, שלא פעם התרגום של גוגל זונח.

תשמרו על ריכוז שעות ארוכות – Softmurmur
כולנו מכירים את הקושי במהלך תקופת הבחינות להצליח ללמוד במשך שעות ארוכות ברציפות. אנשים רבים מעידים כי שילוב של מוזיקה או רעשי רקע במהלך הלמידה מסייעת להם לשמור על ריכוז וחשוב לא פחות – על תחושה של נחת במהלך הלימודים. האתר softmurmur בא לתת לסטודנטים ולמעשה כולנו מענה לבעיה הזאת. באתר תוכלו ליצור את קולות הרקע האידיאליים עבורכם בשילוב של צליל הגשם, המדורה, הרוח, הציפורים וצלילים רבים נוספים.

תחסכו לעצמכם זמן – מחשבון בקליק
מכירים את זה שמביאים לכם תרגיל ביחידות של מיקרומטר ומבקשים תשובה בסנטימטר? נמאס לכם לעשות לבד את ההמרות בין פרנהייט לטמפרטורה? ואולי באו להתחכם איתכם בשאלה שדורשת מכם לעשות המרה של אינץ לס"מ? האתר מחשבון בקליק הוא ללא ספק אתר ההמרות הישראלי הגדול ביותר שיש כיום. באתר תוכלו להנות ממבחר המרות, להזכיר לעצמכם איך עושים אותם וכמובן – לחסוך לעצמכם על הדרך המון זמן.

מאגד ידע לא נגמר – Khan Academy
לכל אחד מאיתנו יש את המרצה הזה שלא יודע להעביר את החומר בצורה מספקת. יכול להיות שהוא רץ על החומר, בולע מילים, משתמש במושגים שהוא לא הסביר אף פעם או פשוט, מלמד לא טוב – אבל האמת היא שזה לא באמת משנה. בשורה התחתונה, יש חומר שאתם צריכים לדעת לבחינה ואתם פשוט לא מבינים אותו. באתר של קאן אקדמי, תוכלו למצוא מבחר עשיר של סרטונים בשלל נושאים ותחומים – החל מכימיה ופיזיקה ועד לביולוגיה, פסיכולוגיה, מתמטיקה ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf