סוף סיפור או התחלה חדשה ?!?

סוף סיפור או התחלה חדשה ?!?

יש שם באוהל שם. ישראל וילוז'ני. המנהל החדש של התיכון. בהצלחה

עיריית רמת גן הודיעה הערב על מינויו של מנהל חדש לתיכון אוהל שם היוקרתי. לאחר שבחושדים האחרונים בית הספר עבר טלטלה, שכללה גם שביתה ביוזמת ההורים, עקב הליך פיטוריה של המנהלת איריס דורון הערב התבשרנו על מינויו של ישראל וילוז'ני כמחליפה של המנהלת היוצאת.

וילוז'ני מכהן כמנהל בית הספר הניסויי על שם רבין בתל מונד. בית הספר שניהל ב-7 השנים האחרונות הינו ב"ס שש שנתי (חטיבה ותיכון). וילוז'ני בן 52 נשוי ואב לשלושה מתגורר בתל אביב יקבל לידיו את הובלת התיכון המשוסע עם תחילת שנה"ל הקרובה.

וילוז'ני שהינו אמנם איש חינוך מנוסה (בעל כמעט 30 שנות ניסיון ועל פניו נראה כ-אדם הנכון במקום הנכון ובהחלט עושה רושם של בחירה ראויה אך עם היוודע דבק מינויו כבר החל להבין את המערכת הפוליטית העירונית ברמת גן ואת ה"חום" שמלווה בתפקיד אליו נכנס. עם פרסום הידיעה החלו לצוץ ברשתות החברתיות ברמת גן הודעות בדבר קשריו המשפחתיים.

מסתבר שוילוז'ני נשוי למנהלת בית קרניצי, הגב' עדית קמין וילוז'ני אשר מדווחת למשנה לראש העיר מסיעתו של ראש העירייה אדווה פולק. אותה קמין, כך נטען בהודעות השונות, מקורבת למשרד יחסי הציבור המלווה את העיריה. בנוסף מתברר שוילוז'ני עבד כמורה בתיכון תחת ניהולה של מנהלת אגף החינוך בעיר הגב' דליה לין.

לא בטוח שהקשר המשפחתי אמור לפגוע בתPקודו כמנהל תיכון ואף יכול שההיסטוריה המשותפת שלו עם מנהלת אגף החינוך אף יועילו ויעזרו להצעיד את בית הספר חזרה לקדמת הבמה מעידים בכירים בעירייה, חשוב לזכור, ציינו אותם בכירים, כי חלק גדול מהקשיים עם המנהלת היוצאת נבעו ממערכת היחסים הבעייתית שלה עם הנהלת אגף החינוך כך שבהחלט קיימת הזדמנות כעת.

מערכת רמת גן פור יו שולחת למנהל החדש ברכות ומאחלת לו הצלחה בתפקידו החדש והחשוב כל כך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf