סוכן ביטוח רכב – פורטל הביטוחים של ישראל    

סוכן ביטוח רכב – פורטל הביטוחים של ישראל    

לפני 10 שנים סוכן ביטוח רכב היה הדרך היחידה שלכם לעשות ביטוח רכב. לפני עשור עדיין לא היה נהוג לקנות און ליין ובטח לא לעשות ביטוח דרך האינטרנט. אם רציתם לעשות ביטוח הייתם צריכים להיפגש עם סוכן ביטוח רכב במשרד שלו או אצלכם בבית וכך היו נסגרים הדברים. היום המצב שונה לגמרי ותופעת הרכישה ברשת און ליין כוללת גם רכישת ביטוח רכב אונליין. סוכן ביטוח רכב הפך למקצוע שנעלם מהעולם או לפחות השתנה בצורה חדה, יש עדיין סוכני ביטוח שעוברים מבית לבית גם היום אבל רוב העבודה מתרכזת באינטרנט ובטלפון.

השוו ביטוחים ומצאו סוכן ביטוח רכב שמתאים לכם          

מצאו מגוון ביטוחים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל החל מביטוחי רכב משתלמים, ביטוחי חיים, ביטוח בריאות, ביטוח משכנתא וכל ביטוח אחר שאתם צריכים. בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו לקבל פרטים של סוכן ביטוח רכב מוביל השייך לחברות הביטוח הטובות ביותר ואם אתם לא מסתדרים עם רכישת ביטוח רכב אונליין תמיד תוכלו להתקשר אל חברת הביטוח ולדבר עם סוכן ביטוח רכב שמכיר את העבודה ויכול להסביר לכם אפילו בצורה טובה יותר מה מכילה כל פוליסה ולתת לכם טיפים ומידע שאי אפשר לקבל באינטרנט כי עם כל הכבוד למדיה הדיגיטלית, אין כמו מפגש אמיתי עם בעל מקצוע מנוסה…

סוכן ביטוח רכב טוב יותר מכל בוט או תוכנה שתמצאו באינטרנט ואם אתם חוששים לרכוש ביטוח רכב אונליין, הזמנה דרך סוכן ביטוח רכב תשיג לכם את אותה תוצאה ואולי אפילו תצליחו להשיג הנחה שלא הייתם מקבלים על ידי הזמנה של ביטוח רכב או כל ביטוח אחר און ליין…

ביטוחים משתלמים לחיים ארוכים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

סוכן ביטוח רכב יכול לעזור לכם להבין בצורה ידידותית יותר מה ההבדל בין ביטוח חובה לביטוח מקיף וביטוח צד ג' למשל. לא כולם מצליחים להבין מהמידע הרשום באותיות קטנות באינטרנט באתר חברות הביטוח מה ההבדלים. סוכן ביטוח רכב יכול לתת לכם הצעות מחיר בלעדיות על ביטוחים שיש רק בסמכותו להציע ללקוחות וותיקים למשל ואם אבא שלכם מגיע מהדור הישן ולא מסתדר עם המחשב ובטח לא מסוגל לרכוש ביטוח און ליין, סוכן ביטוח רכב הוא האדם שיכול לעזור לו בנושא ולכן אל תמעיטו בחשיבותו של הסוכן האנושי עדיין…

אפשר לומר שהאתר עצמו של חברת הביטוח הפך להיות סוכן ביטוח רכב עם יתרונות שסוכן אנושי לא יכול לספק כמו שירות 24/7, משהו שסוכן אנושי לא יכול לספק. סוכן ביטוח רכב דיגיטלי גם לא מנסה לשכנע אתכם לרכוש עוד ביטוח שזה יתרון לטובת הסוכן הדיגיטלי…

כל רכב חייב לעשות ביטוח רכב, בין אם חובה, מקיף או צד ג' – סוכן ביטוח רכב

גם סוכן אנושי וגם אתר אינטרנט יסבירו לכם שכל רכב חייב שיהיה לו ביטוח. ביטוח הרכב מתייחס לרכב עצמו אך משויכים אליו הנהגים הנוהגים ברכב. כדי להבין איזה ביטוח רכב הכי טוב למשפחה שלכם תצטרכו להתייעץ עם סוכן ביטוח או לקבל את המידע ישירות באתר של חברות הביטוח או טוב יותר: לקבל את המידע של כל חברות הביטוח בפורטל הביטוחים של ישראל!

בעיקרון יש כמה תנאים לפיהם מחליטות חברות הביטוח איך לתמחר את ביטוח הרכב. פרמטרים חשובים הם גיל הנהג וסטטוס רישיון הנהיגה שלו כאשר נהג צעיר מוגדר נהג עד גיל 24. נהגים צעירים ונהגים חדשים עולים יותר בביטוח הרכב אך ניתן להוזיל את העלות עבורם על ידי רכישת ביטוח לפי קילומטרים בלבד בהנחה שרוב הנהגים החדשים והצעירים הם חיילים שלא מרבים לנסוע על הרכב אלא רק בסופי שבוע. אם אין לכם ילדים הנוסעים ברכב ואתם מעל גיל 50  וללא עבר של תאונות תשלמו הכי פחות על ביטוח הרכב

ביטוח הרכב  מתחלק ל-3 חלקים: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'.

ביטוח חובה לרכב – ביטוח חובה מכסה את הנהג ברכב מפני פגיעות גוף בלבד כלומר אם תעשו תאונה חלילה ורכבכם ייפגע או רכב אחר בתאונה ייפגע, ביטוח החובה לא יכסה על הנזק שייגרם לכל אחד מהרכבים או נזק שייגרם לתמרור עירייה למשל וכדומה, ללא קשר לאשמת הנהג.

ביטוח מקיף לרכב – ביטוח מקיף לרכב הוא ביטוח משלים או ביטוח נוסף על ביטוח החובה ואינו מחליף אותו. ביטוח החובה מכסה אתכם גם במקרים של נזק לרכב שלכם או לרכב אחר המעורב בתאונה וכמו כן מכסה אתכם במקרה של פריצה לרכב וגרימת נזק כתוצאה מכך או גניבת הרכב.

ביטוח צד ג' לרכב – ביטוח צד ג' לרכב גם הוא ביטוח משלים המכסה מפני נזקים הנגרמים לרכב אך רק לרכב אחר המעורב בתאונה ולא לרכב שלכם. ביטוח צד ג' זול יותר אך במקרה שייגרם לכם נזק בעקבות התאונה הוא לא יכסה את עלות התיקון שלכם. לעומת זאת הוא כן יכסה את עלות התיקון של הרכב האחר שהיה מעורב בתאונה ולכן רבים מעדיפים לעשות אותו ולחסוך כסף למרות שביטוח מקיף מעכה גם נזקים שיגרמו לרכב שלכם וממילא תצטרכו לשלם למוסך כדי לתקן את הנזק שייגרם לכם, לכן אין הגיון בעשיית ביטוח צד ג' בלבד ולא ביטוח מקיף כשחושבים על זה לעומק.

כל הביטוחים במקום אחד – פורטל הביטוחים של ישראל

צריכים לבחור ביטוח רכב ולא יודעים מאיפה להתחיל? בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תקבלו את כל הכלים והמידע הדרושים לבחור נכון את הביטוח המתאים ביותר להרכב המשפחתי שלכם ולרכב שלכם במחיר המשתלם ביותר ובכיסוי המקיף ביותר! היעזרו במנועי השוואת המחירים, הטיפים ומחשבוני המידע על מנת להזין את הפרטים שלכם ולקבל מספר הצעות מחברות הביטוח הטובות ביותר בתחום!

עוד בפורטל הביטוחים של ישראל: מידע מקיף על כל פוליסות ביטוח החיים, ביטוחי בריאות ביטוח פנסיוני, קרנות השתלמות, קופות גמל, ביטוח מנהלים ועוד!

עצמאים או שכירים? בעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו לחסוך כסף!

גלו איך אפשר ליהנות מהטבות מס על הפרשות לפנסיה לקופת גמל ולקרן השתלמות וכיצד אפשר להוזיל את עלות ביטוח הרכב וכל ביטוח אחר בצורה משמעותית בלי לפגוע באיכות הפוליסה!

לא ידועים איזה ביטוח לבחור? פורטל הביטוחים הגדול בישראל יעזור לכם להבין בתחום הביטוחים ולדעת בדיוק מה זה כל ביטוח, מה היתרונות והחסרונות של כל חברת ביטוח, מה ההבדלים באותיות הקטנות בין הצעות חברות הביטוח בכל תחום וכדומה.

בטחו את הרכב שלכם בצורה הטובה ביותר בעזרת פורטל הביטוחים של ישראל! מצאו את תוכניות החיסכון וההשקעה המשתלמות בישראל שבעזרתן תוכלו לחסוך לגיל פרישה ולהשקיע את הכסף שלכם בצורה חכמה שתשיג לכם תשואה טובה ולא תיתן לכסף שלכם להתייבש ולהישחק בבנק.

מוזמנים ליצור קשר עם כל שאלה, לחייג עכשיו לפרטים נוספים על כל שירותי הפורטל או ליצור קשר למטרה של שיתופי פעולה או פרסום בפורטל!

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf