סוגי מסאז' מומלצים

סוגי מסאז' מומלצים

אין כמו לקחת פסק זמן מהחיים ולהתמסר להנאה, לתת לגוף ולנפש להתחבר זה לזו באווירה שלווה והרמונית. אם חשקה נפשכם בהיכל ספא, חפשו מקום הפונה לירוק המציע לכם שלל עיסויים לבחור מתוכם את המועדפים במסגרת חבילות מפנקות. בחרו את המסאז'ים המועדפים עליכם וגלו איך מגע יכול לשחרר. מתלבטים איזה מסאז' להזמין? לפניכם מספר דגשים חשובים בבחירת סוגי המסאז' המובילים. בחרו מה יעשה לכם טוב…

משבדיה באהבה

עיסוי שוודי הוא אחד האהובים בעולם בו דווקא מכנים אותו עיסוי קלאסי או אירופי. המקור שלו הוא בפרופסור שוודי בשם הנדרקי לינג שפיתח את היסודות לעיסוי במאה ה-19, אבל מאז הוא עבר שינויים רבים והפך לשילוב הוליסטי מעניין בין טכניקות מגע. מטרת העל של העיסוי היא לעורר את זרימת הדם, לשחרר שרירים, להרחיב את טווח התנועה ולהקל על כאב. בעיסוי זה המטפל משמן את העור ומשתמש בתנועות שלמעשה מחממות את רקמת השריר, משחררות מתח והתוצאה היא תחושה של אנרגיה והרפיה בו זמנית. אחרי העיסוי תחושו רעננים יותר מאי פעם.

עמוק לרקמות

שילוב משגע בין מזרח למערב הוא עיסוי רקמות עמוק הנועד להגיע במהלך העיסוי לשכבות העמוקות של השרירים ורקמת החיבור סביב השרירים. עיסוי זה נהדר למי שסובל מכאבים כרוניים או התכווצויות בגב העליון או התחתון, כתפיים דואבות והתכווצויות ברגל. לרוב אפשר להרגיש מיד עם סיומו בשיפור בטווח התנועה. הוא מגיע בגרסאות שונות לפי חוזק ועוצמה, תלוי בסוג הטיפול ובמטפל וכמובן בבעיה של המטופל או במה שהוא מעוניין לחוות מבחינת עוצמה. העבודה בטיפול היא איטית ויכולה להתמקד באזור ספציפי בגוף.

המסע להודו

קשה להגיע להודו? אז אפשר ליהנות מהטיפול ההודי המסורתי איורוודה ממש כאן בלי לחצות את גבולות הארץ. העיסוי משלב שמן על הגוף ותנועות שונות מלחיצות חזקות דרך לחיצות פאסיביות ועד לישה של השרירים הקטנים באמצעות אגודל ואצבע. הטיפול מתמקד באזורים האנרגטיים לרבות נסיכת שמן על העין השלישית ועיסוי הקרקפת. התחושה היא של התחדשות פיזית ומנטאלית. העיסוי מפיג לחצים ומותיר את העור עדין ונעים למגע.

מתחמם – לוהט – רותח

אבנים חמות מהוות מסאז' מומלץ ואהוב נוסף במהלכו משתמשים באבנים חמות בנקודות נבחרות על הגוף כאשר המשקל והחום של האבן מפעילים ביחד לחץ עמוק על אזורים בגוף בצורה נעימה. האבנים כמובן מחוממות לטמפרטורה מדויקת ונעימה ומונחות בנקודות אנרגטיות ומשלבות גם טכניקות עיסוי, לרוב ששואבות השראה מהעיסוי השוודי. החמימות מרגיעה את השרירים ומסייעת גם במצבים רגשיים שונים כמו דכדוך וחרדה. לרוב מניחים את האבנים לאורך עמוד השדרה, על הרגליים והבטן, כמו גם אבנים קטנות בין הבהונות או על המצח.

בחרו היכל ספא מפנק המציע לכם תפריט עיסויים עשיר כך שתוכלו לבחור את המסאז' המועדף ולחוות רגיעה טוטאלית באווירת התחדשות מופלאה.

הכתבה באדיבות ספא גולף קיסריה spagolf.co.il

תמונה: ספא גולף קיסריה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf