סוגי טיפולי פנים: כל מה שצריך וחשוב לדעת

סוגי טיפולי פנים: כל מה שצריך וחשוב לדעת

בשנים האחרונות, בייחוד עם פריצתן של הרשתות החברתיות לחיים של כולנו, אנחנו רואים איך העיסוק במראה החיצוני הולך ותופס תאוצה. אנחנו לא כאן כדי להגיד האם מדובר במגמה שלילית או חיובית, מה שבטוח הוא שפעמים רבות, טיפול בעור הפנים, יכול להעלות את תחושת הערך והביטחון העצמי בקרב ילדים ומבוגרים. עולם הקוסמטיקה החדש מציע מגוון רחב של טיפולים, בניסיון לתת מענה לכל בעיה שיכולה להיות בעור, כל מה שיכול להעיב על עור הפנים. במאמר הבא נדבר בהרחבה על האפשרויות העומדות בפניכם בתור לקוחות ועל הדרך הנכונה להתאים את הטיפול הרלוונטי עבורכם בהצלחה.

למה חשוב לקבל סיוע מקצועי בלי להתפשר על כך

רגע לפני שנדבר על סוגים שונים של טיפולי פנים, חשוב לנו להסביר מדוע חשוב כל כך לפנות לעזרה מקצועית בדרך לעור הפנים המושלם. היום, השוק מוצף באינספור תכשירים שונים, של חברות קוסמטיקה מתקדמות יותר ופחות. באופן טבעי, המבחר ובעיקר, עודף המידע המסתובב ברשתות החברתיות, יכול ליצור הטעיה. זאת משום שכל אחד מאיתנו שונה ולכל אחד יש בעיה אחרת אותה הוא מעוניין לפתור. במגזין פיישל אונליין תמצאו רשימה ארוכה של קוסמטיקאיות אשר תפקידן הוא להתאים לכם את התכשירים המתאימים ביותר עבורכם. חשוב לזכור, רק טיפול פנים קלאסי משמעותי וליווי מקצועי לאורך פרק זמן משמעותי, יביאו תוצאות. כל עוד תשתמשו בתכשירים שאינם מתאימים לכם ולא פותרים למעשה את הבעיה אותה אתם מעוניינים לפתור, לא רק שלא תשפרו את המצב של העור, אלא תהפכו את המצב לגרוע בהרבה.

רשימה מלאה של הטיפולים הנפוצים

כאמור, טיפול פנים נמצאים כאן כדי לתת מענה לכל אחת ואחד, לכל סוג של עור על יתרונותיו וחסרונותיו. אנחנו כאן גם כדי להזכיר כי מי שרוצה לשמור על עור הפנים לאורך שנים, לא יכול שלא לבקר קוסמטיקאית אחת לכמה חודשים לכל היותר. זאת משום שגם אם אנחנו לא רואים עכשיו את נזקי החשיפה לשמש או החשיפה לאבק והפיח של הרחוב וכן הלאה, הרי שאת התוצאות ואת הפגמים על העור נראה בעוד כמה שנים. לכן, טיפול קבוע בשנות העשרים, השלושים והארבעים, יעזרו לכם לשמור על עור הפנים גם בשנים שעוד יבואו.

אילו סוגים של טיפולי פנים אפשר למצוא:

  1. טיפול פנים קלאסי:  טיפול פנים קלאסי נועד בדיוק עבור אלו שרוצים לשמור על עור חיוני וקורן לאורך השנים. במהלך הטיפול הקוסמטיקאית תנקה את העור היטב, שכן גם אם אין הופעה של פצעונים, כולנו חושפים את עור הפנים שלנו ללכלוך, קרינה ואבק בחיי היום, יום. במהלך הטיפול תחדיר הקוסמטיקאית לחויות לתוך העור באמצעות תכשירים מצויינים המתאים לסוג העור שלכם.
  2. טיפול פנים שגרתי ומהיר יחסית: אם אתם בוחרים לערוך שורה של טיפולים כדי להזין את העור לאורך זמן, לעיתים,אפשר יהיה להשלים את הטיפול במסגרת 'טיפול מקוצר'. הטיפול אורך משהו כמו שלושים דקות בדרך כלל וחשוב שוב לציין, מדובר על חלק מסדרה קבועה של טיפולים אשר מטרתם לתת כמו 'בוסט', של לחות לעור כדי לעזור לו להתחדש.
  3. ניקוי פנים עמוק: הטיפול מתאים גם למי שלא היו אצל קוסמטיקאית כבר הרבה זמן ובעיקר, לאלו הסובלים או סובלות מאקנה. הוצאה של 'שחורים' באופן קבוע, תאפשר לנקבוביות כמו 'להתאוורר', מה שיכול למנוע הופעה של פצעונים בעתיד. חשוב לציין כי מדובר על טיפול מורכב, אשר במהלכו קוסמטיקאית מקצועית צריכה להוציא את השחורים אבל בלי לפצוע את העור. במילים אחרות, אנחנו מדברים על טיפול מקצועי ולא מומלץ לנסות את הפרקטיקה הזו לבד בבית.
  4. טיפול ייעודי באקנה: אם אתם סובלים מאקנה קשה, טיפול פנים קלאסי לא יהיה רלוונטי במקרה הזה. בדרך כלל טיפול באקנה יהיה טיפול הכולל ניקוי והחדרה של לחויות כמו בטיפולים אחרים, אלא, שבמקרה הזה התכשירים בהם תשתמש הקוסמטיקאית לאורך הטיפול אלו תכשירים המיועדים למצב העור במקרה כזה.
  5. טיפול בפיגמנטציה: אם אתם סובלים מהופעה של כתמי שמש או פיגמנטציה פוסט דלקתית, טיפול בפיגמנטציה יהיה טיפול במסגרתו הקוסמטיקאית תשתמש בחומרים מיוחדים כדי לעשות כמו פילינג עדין לעור, בנוסף על החדרה של לחויות ובעיקר, ויטמינים מיוחדים, אשר יידועים בתור כאלו המונעים חימצון ועוזרים בניסיון להבהיר את עור הפנים.

כאמור, במגזין פיישל אונליין תמצאו רשימה של אינספור קוסמטיקאיות מצויינות כמו גם טיפים שיעזרו לכם לשמור על עור הפנים בהצלחה. 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf