נפגעי תאונות דרכים – יש מה לעשות לאחר התאונה!

נפגעי תאונות דרכים – יש מה לעשות לאחר התאונה!

כמעט כל צעיר שרק מגיע לגיל בו אפשר לעלות על הכביש מרגיש דחף בלתי נשלט לעשות את זה – בדרך הכי מגניבה שאפשר. צעירים רבים מתהדרים בבית הספר בגיל בו הם מתחילים ללמוד לתאוריה ועל היום המיוחל בו הם עושים את הטסט, בתקווה לצלוח בו על הניסיונות הראשונים. רבים בוחרים להוציא רישיון על אופנוע, שנחשב לכלי תחבורה מגניב ואטרקטיבי ביותר בעיקר עבור בחורים צעירים. אלא שרמת הבטיחות הירודה שיש לאופנוע בהשוואה לכל כלי תחבורה אחר, לצד חוסר הניסיון, התודעה הבוסרית של הצעירים וההתלהבות שלהם יכולים לגרום למיקס של אסון חלילה.

מעורבות צעירים בתאונות דרכים – סכנה המחייבת גיבוי של ביטוח

תאונות דרכים בהם מעורבים צעירים רוכבי אופנוע היו ונשארו לצערנו הרב גבוהים מדי. תאונת אופנוע עלולה בקלות להיות קטלנית, עם צעד פזיז ולא נכון, המתלווה אל חוסר הניסיון הרב וחוסר שליטה בכל מה שקורה על הכביש וקריאת כלל משתמשי הדרך שמגיעים מכל צד. לכן, כל אחד שעולה על הכביש על אופנוע חייב להיות מצויד בביטוח חובה שידאג לפיצוי כספי ברגע של אסון. ברגע שחלילה אופנוען עובר תאונת דרכים ולא משנה מי הגורם לכך, רשאי ואף נדרש ממנו להשתמש בביטוח החובה שלו על מנת להוציא כספי פיצויים שיכסו על הטיפול בפציעות, החבורות והחבלות שלו.

להוציא פיצוי על תאונת אופנוע – לא קל כמו שחשבתם!

אנשים שלא ממש מבינים בכל הנושא של ביטוחים עשויים לסבור כי הביטוח עומד אך ורק לטובתם ורוצה ברווחתם, אך התדמית הזו מתנפצת מול העיניים ברגע האמת בו נדרשים לפנות אליהם ולבקש פיצויים. אז רואים כי חברות הביטוח יעשו הכל על מנת להקשות על התהליך, למנוע מהמבוטח לקבל את הכסף המגיע לו וגם אם כבר משלמים הם יעדיפו לשלם סכום סמלי, חלקי וקטן יחסית. אחרי הכל, חברות הביטוח הן חברות שכל מטרתן לצבור הון ולא להוציא אותו, וברגע שיש תאונת אופנוע שהן מבטחות (ולצערנו כמו שאמרנו יש הרבה מדי תאונות אופנוע) הן אמורות להוציא תחת ידן המון כסף שהן מעדיפות לא להוציא כלל. לכן, הכי כדאי זה לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בנושא של תביעות פיצויים על תאונות דרכים – עורך דין תאונת דרכים ובייחוד תאונות אופנוע קטלניות.

עורך דין תאונת אופנוע – ליווי צמוד ברגע האמת

רק דרך עורך דין תאונת אופנוע כל מבוטח שעובר תאונת אופנוע יכול להרגיש סמוך ובטוח כי יעשו בשבילו הכל על מנת שמלוא הפיצויים יגיעו עד אליו. אין מדובר בתהליך זר, רחוק ומנוכר. המשרד מלווה את הנפגע התובע פיצויים שלב אחר שלב, תוך ליווי אישי וצמוד בכל פרט בתהליך, עם הסברים פשוטים ומפורטים לגבי ההליכים המשפטיים וכל המידע שהוא חייב לקבל על מנת לזכות במגיע לו. צריך לזכור כי מבוטחי אופנוע משלמים המון כסף על ביטוח חובה, הרבה יותר ממה שמשלמים נהגים של רכבים אחרים, והם זכאים עבור כל שקל שהם משלמים.

למה עורך דין זה הפתרון היחיד להתמודדות מול חברות הביטוח?

רוכב אופנוע תמים שאינו מודע למצב עלול לנסות ולפנות באופן אישי ולתבוע את חברת הביטוח בה הוא מבוטח בגין תאונת דרכים שהיה מעורב בה. הם מצידם ישתמשו בכל הטכניקות והשיטות שיש תחת אמתחתם כדי לגרום לו למשוך את התביעה, להגיע לפשרות והסכמים חלקיים בגין כספי הפיצויים. הם ינסו אפילו להפעיל סוכנים סמויים שינסו לחלוב ממנו מידע, על כך שהוא לא באמת זכאי לכל כספי הפיצויים אם בכלל, ויגרמו לו לתסכול וכאבי ראש. זוהי מלחמה של אדם אחד מול חברת ענק המצוידת במיטב הכלים שישמרו על האינטרסים הכלכליים שלה.

בוחרים בטובים ביותר לייצוג נפגעי תאונות דרכים

לכן, אין צורך להרחיב בגין כך את החשיבות והנחיצות של עורך דין תאונת דרכים ובעיקר עורך דין תאונת אופנוע שיעמוד לצידכם ויעשה הכל על מנת שתקבלו כל שקל שמגיע לכם בדין ובצדק. המשרד מלווה אנשים שעברו תאונות דרכים ותאונות אופנוע על הצד הטוב ביותר, עם מלחמה חסרת פשרות נגד חברות הענק. כך תקבלו את כספי הפיצויים במלואם לפי איך שבאמת אתם אמורים לקבל. אל תתפשרו – תבחרו בטובים ביותר על מנת שייצגו אתכם!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf