נמאס לי לשטוף כלים! הגיע הזמן לבחור מדיח כלים

נמאס לי לשטוף כלים! הגיע הזמן לבחור מדיח כלים

כבר הרבה שנים שאתם מבלים כמה שעות בשבוע מול הכיור, מעבירים את הסקוץ' והברזלית עם הסבון על הכלים. אם גם לכם כבר נמאס מהשגרה והטרחה, כנראה שהגיע הזמן להתקדם אל מדיח כלים שיקטין  באופן משמעותי מאוד את ההתעסקות. במאמר הבא נבחן מספר פרמטרים עיקריים בבחירת מדיח כלים חדש.

קודם כל, חשוב להבין שכמו מוצרים רבים אחרים, גם מדיחי הכלים מגיעים במגוון רחב של סוגים ודגמים מבית יצרניות שונות. בין היתר, הם נבדלים בהיותם אינטגרליים, רגילים או חצי אינטגרליים, במספר התוכניות שלהם, בגודלם, במספר הפילטרים שלהם וכדומה, כמו גם בתקופת האחריות הניתנת ובעלותם. לכן, כדאי להכיר קצת את השוק לפני שמבצעים את הרכישה, ולהבין מהם הצרכים שלכם שאליהם יש להתאים מדיח כלים הולם.

פרמטרים לבחירת מדיח כלים

קודם כל, בחירת מדיח כלים מתחילה בהגדרה של הצרכים שלכם. כך לדוגמא, יש לבחון את המקום הפנוי במטבח לצורך הצבת המדיח, לשאול האם יש לכם דרישות מיוחדות מהמדיח (למשל המאכלים שאתם אוהבים נוטים להידבק חזק אל הכלים), ולקבוע את מסגרת התקציב המוקדשת למטרה זו. כעת ניתן לעבור לבחינת מדיחי כלים העונים להגדרות.

כך למשל, מבחינת היופי והזרימה של המטבח כמובן שקיים יתרון למדיח אינטגרלי שלמעשה לא רואים אותו, לעומת מדיח חצי אינטגראלי שבו רואים בקביעות לפחות את לוח הפיקוד, ואילו מדיח כלים רגיל הוא הפחות נאה מכולם. לכן, אם עיצוב המטבח חשוב לכם במיוחד, השקיעו עוד קצת משאבים וקנו מדיח אינטגרלי או חצי. מצד שני, גם אין צורך להוציא יותר מדי כסף על דברים שלא ממש צריכים, בין אם מדובר בפן האסתטי ובין אם בפן התפקודי – למשל רכישת מדיח כלים עם הרבה תוכניות, כאשר מה שבאמת משתמשים בו הכי הרבה הוא תוכנית לשטיפה רגילה ואינטנסיבית.

עוד פרמטר שחשוב לבדוק הוא את צריכת החשמל של המדיח, ועדיף שהיא תהיה כמה שיותר קרובה לדירוג החסכוני ביותר שמיוצג על ידי האות A. באותו האופן, קיים דירוג לטיב ורמת הניקוי שמספק המדיח, וגם כאן כדאי לבחור במכשיר כמה שיותר קרוב ל- A. עוד חשוב לזכור כי מדיחי כלים עושים רעש, וכדאי לבחור במכשיר מרעיש כמה שפחות, בעדיפות לרמה של חמישים דציבלים לכל היותר. ומעבר לכך, בחרו מדיח כלים עם תקופת אחריות כמה שיותר ארוכה ומקיפה, לכיוון ה-3 שנים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf