ניקוי מזגן מיני מרכזי

ניקוי מזגן מיני מרכזי

בכל בית ובכל עסק בישראל יש כיום מזגן. ברוב בתי העסקים, משרדים, בתי קפה, מסעדות, רשתות שיווק, בבתים ובעיקר דירות בבתים משותפים, מזגן מיני מרכזי נפוץ יותר מאשר מזגן עילי, בגלל שהעלות שלו נמוכה יותר או בגלל הגבלות הקשורות בהתקנת מזגנים עיליים.

ניקוי מזגן מיני מרכזי חשוב גם מבחינה בריאותית, גם מבחינה אסתטית וגם מבחינת תפקוד המזגן עצמו וצריכת חסכונית בחשמל.

אבל כדי ליהנות מהיתרונות שלו לאורך זמן, ניקוי מזגן מיני מרכזי הוא חובה. יש פעולות פשוטות שחובה לעשות כל חודשיים או שלושה חודשים (תלוי ברמת השימוש במזגן) כמו ניקוי פילטרים וניקוי תריסי המזגן.

ניקוי מזגן מיני מרכזי – למה זה חשוב?

אחת הבעיות שקיימות במזגן היא התפתחות והתרבות של עובש, חיידקים ופטריות. לא תמיד אנחנו שמים דגש ותשומת לב לניקוי המזגן כיוון שהלכלוך והעובש הרבה פעמים מוסתר, לא ויזואלי ולא גורם לבעיות אסתטיות לנראות של הסלון או חדרי השינה.

העובש מתיישב ומתפתח באזורים לחים בחלקי המזגן מבלי שנוכל לראות זאת ולאט לאט הוא מתפשט ומתפזר עד שהוא מגיע לתעלות ונישא באוויר בכל חדרי הבית.

ניקוי מזגן מיני מרכזי מעובש

ניתן לזהות שהעובש מתפשט ממזגן מיני מרכזי לרחבי הבית כאשר יש ריח לא נעים בבית כשהמזגן עובד וכשיש סימנים וכתמים שחורים על תריסי המזגן. כאשר העובש מתפשט מהמזגן אל החדרים הוא עלול להידבק וליצור כתמים על הקירות ועל התקרה, יגרום לנזק אסתטי בנראות של הבית, להתנפחות הקירות ולפגיעה וקילוף צבע הקירות.

נקודה חשובה נוספת היא הפגיעה הבריאותית של העובש. העובש עלול לגרום לפגיעה במערכת הנשימה, אסטמה ותגובות אלרגיות בדרגות שונות. קראו עוד על ניקוי מזגן מעובש .

ניקוי מזגן מיני מרכזי לעומת מזגן עילי

ניקוי מזגן מיני מרכזי שונה מניקוי מזגן עילי רגיל באופן שהמאייד שלו נמצא לרוב בתקרת גבס ואופן הפירוק ופתיחת המזגן הוא שונה לעומת מזגן עילי. יש מספר תעלות שמגיעות לחדרים מהמאייד וחשוב לנקות אותן, מה שלא קיים בניקוי מזגן עילי רגיל.

במזגן מיני מרכזי יש תריסים כמספר החדרים שאותם הוא ממזג ולכן מדובר ביותר תריסים לנקות מאשר מזגן עילי. דבר נוסף ששונה הוא מיקום הפילטרים במזגן מיני מרכזי לעומת מזגן עילי.

 

ניקוי פילטרים

אחד השלבים החשובים בניקוי מזגן מיני מרכזי הוא ניקוי הפילטרים או המסננים. הפילטר מסנן את האוויר שממזג את הבית שלנו, לכן אבק, עובש, חיידקים, לכלוך ועוד נעצרים בפילטר. כדי שתפוקת המזגן תהיה יעילה, שהמזגן יקרר כפי שאנחנו רוצים תוך כדי צריכת חשמל חסכונית, אנחנו צריכים לנקות את הפילטר אחת לחודשיים שלושה.

היתרון בניקוי פילטר במזגן מיני מרכזי היא שניתן לעשות זאת בעצמנו מבלי להזדקק לשירותי חברה מקצועית לניקוי מזגנים. פותחים את פתח השירות ויניקת האוויר של המאייד, שולפים את הפילטר ממנו ומנקים אותו היטב במים מהלכלוך, האבק והמזהמים השונים שנדבקו בו. חשוב לוודא שהפילטר יבש לפני שמחזירים אותו למקומו.

 

ניקוי מזגן מיני מרכזי – מג'יק קלין

אם אתם מחפשים חברת ניקוי מקצועית לניקוי מזגן מיני מרכזי, מנוסה, שירותית, בזמינות מיידית ובמחירים אטרקטיביים, אל תתפשרו. תקחו את  מג'יק קלין – המובילים בניקוי מזגנים מרכזיים.

מג'יק קלין משתמשים בחומרי ניקוי בטיחותיים וידידותיים לסביבה שאינם גורמים נזק לנו, אינם גורמים נזק לסוללת המזגן ולפגיעה בציפוי של דפי הסוללה. הטיפול והניקוי של מג'יק קלין מאריך את חיי המזגן, חוסך בצריכת החשמל שלכם ושומר על הבריאות שלכם.

 

המאמר נכתב ע"י צוות התוכן של צריח מדיה – קידום אתרים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf