נטרול ריחות רעים – מהי הדרך הכי יעילה?

נטרול ריחות רעים – מהי הדרך הכי יעילה?

אם בעבר אנשים רבים חשבו, שריחות לא נעימים ניתג להפיג רק באמצעות השפרצת ספריי עם בושם, הרי שהיום רוב האנשים מודעים לבעיות שנוצרות על ידי ספריי עם ניחוח שכזה. הסובלים מריחות רעים בסביבת העבודה שלהם, או בבית, נרתעים מלהשתמש בבישום ובכימיקלים היכן שאפשר להימנע מכך. נטרול ריחות רעים אפשר לעשות בימינו דווקא על ידי חומרים מחטאים טבעיים, שאינם מזיקים לבריאות ושאפשר להגיע באמצעותם לאזורים מלאי חיידקים – ולחטא את הריחות הנוצרים שם בצורה מצוינת, תוך השמדה של החיידקים, העובש ואולי הפטריות אשר צמחו באזור זה.

באילו מקומות בבית עלול להיווצר ריח רע?

למעשה כל חדר וחדר ברחבי הבית הוא מועד לפורענות, בכל הנוגע לריחות. חדר התינוקות יכול להיות מקור לריחות לא נעימים בגלל חיתולים משומשים, חדר האמבטיה – בגלל הכביסה המלוכלכת, אך החדר המאתגר מכולם הינו כמובן המטבח. נטרול ריחות רעים במטבח מהווה משימה מורכבת, זאת כיוון שפוטנציאל הלכלוך בחדר זה הוא הגדול ביותר. ישנם כמה וכמה אזורים "נסתרים", שבהם עלולים להיווצר ריחות רעים באופן איטי, אשר בסופו של דבר הופכים לבעיה גדולה ואז פעולת הניקיון נעשית קשה יותר.

נטרול של ריח רע במטבח, צריך להיעשות היכן שעולה ניחוח בעייתי: ארגז ירקות השורש כמו בצל ותפוחי האדמה, המזווה, המקרר וכמובן פח האשפה. מזונות שנזרקים לפח הביתי אך אינם מפונים החוצה, אל האשפה הכללית של הבניין, עלולים לייצר ריח רע ביותר שיכול לחדור לכל מקום בבית. פעולות של נטרול ריחות רעים וכן חיטוי בכל אותם מתחמים, ימנעו את המשך צמיחת החיידקים אך לא ימנעו חזרה שלהם, אלא אם בני הבית יהיו ערניים יותר לכל נושא ריקון האשפה ובדיקה שוטפת של המזונות הנמצאים בתוך הבית.

למה חשוב לבדוק את מקור הריח?

לעניין הזמן, ישנו מרכיב חשוב בהתמודדות עם ריח לא טוב. נטרול ריחות רעים יהיה פשוט הרבה יותר לביצוע, אם דעו מהיכן בדיוק מגיע הריח. למשל בנוגע לירקות שנרקבו: לוקח זמן לתפוח אדמה להתקלקל אבל כאשר זה קורה – הניחוח לא מותיר מקום לספק. כדאי לבחון אחת למספר ימים את מצבם של המזונות הטריים ולבדוק אם הם באמת ראויים למאכל, או שהתחיל אצלם תהליך של ריקבון שעלול להוביל לזיהום וריח לא טוב.

נטרול ריחות רעים בצורה האולטימטיבית

בחינת תכולת המקרר והמזווה חשובה גם היא, כדי לאתר בזמן מאכלים שעומד לפוג תוקפם, למנוע בזבוז על ידי שימוש מיידי בהם וכמובן – למנוע לכלוך וזיהום מיותר, שעלול להוביל לריח רע. נטרול ריח מקרר למשל, יעזור לאחר ניקוי יסודי שלו ויאפשר את השימוש במכשיר החשוב הזה, בלי חשש ובהנאה רבה מהניקיון והריח הנעים, העולה מהמקרר אחרי שהוא מנוקה היטב.

כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר בפעולת נטרול הריח הרע בבית, חשוב להתייעץ עם מומחים אשר יידעו להתאים אליכם ולבית שלכם, את שיטת החיטוי הטובה ביותר, שתתן מענה נכון וכמובן תהיה יעילה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf