נדל"ן ברמת גן

נדל"ן ברמת גן

רכישת דירה למגורים, ובמיוחד ברמת גן היא ללא ספק אחת העסקאות הכי גדולות, אם לא הגדולה ביותר שאנחנו עושים במהלך החיים שלנו. עבור רבים מאתנו מדובר בסוג של קפיצה למים כשאנחנו לא באמת יכולים לדעת, למרות כל הבדיקות שלנו, מה מצפה לנו בדירה, מה יש בדירה והאם אכן שווה לנו להשקיע בדירה הזו.

לא פעם קורה ואנשים ששילמו במיטב כספם על נכס כלשהו ואף השתעבדו לתשלומי משכנתא ארוכים, מגלים כי הנכס שהם קנו הוא לא נכס אמין. כלומר יש ליו צו הריסה או שהוא לא רשום בטאבו בצורה חוקית ועוד כהנה וכהנה תופעות המובילות להפסד כספי גדול מאוד.

אז מה אפשר לעשות על מנת שדברים מהסוג הזה לא חקרו? בדיוק לשם כך יש את המומחים לתחום הספציפי הזה של בדק בית לפני שרוכשים דירה.

אנשי מקצוע שיעשו לכם ראש שקט

ברור שכל מי שקונה דירה רוצה ליהנות מראש שקט ולדעת שהוא עושה עסקה טובה ובטוחה. הדרך לוודא את הדבר זה אך ורק על ידי פנייה אל אנשי מקצוע מהתחום הזה שיודעים מה צריך לבדוק, יש להם את כל הכלים לבדוק והם יבטיחו לכם שהנכס שאתם קונים הוא הנכס הכי בטוח וטוב עבורכם.

איש מקצוע מומחה לתחום הזה יכול להיות איש בדק בית שמכיר את כל המרכיבים של נכסי נדל"ן מכל הסוגים והוא יודע מה ואיך צריך לבדוק כל פרט ופרט. זה כולל הן את בדיקת הנכס מקרוב, על כל המרכיבים החיצוניים והפנימיים, כמו צורת הבנייה, בדיקת המערכות השונות של האינסטלציה, החשמל ועוד. כמו כן כוללת הבדיקה את כל הרישומים של הנכס מול הרשויות. כך תוכלו לדעת באופן ברור אם אין שעבודים של הנכס לגורמים כלשהם, אם אין בעיות ברישום בטאבו ובאופן כללי שאין כל בעיה עם רישיונות הבנייה של הבית.

עו"ד מקרקעין ברמת גן נכנס לתמונה

מעבר לבדיקת הבית מקרוב, חשוב להיעזר גם בשירות של עורך דין מתחום המקרקעין. זאת משום שקנייה של נכס היא כמו כל עסקה גדולה הדורשת הבנה מקצועית וידע נכון איך וכיצד להתנהל. אז נכון שבהרבה מאוד מקרים, במיוחד כאשר מדובר בקניית דירה מקבלן, ישנו עורך דין מטעם הקבלן שמנהל את כל העניינים החוקיים בכל מה שקור למכירה של הנכס. אך כמו שבכל בעיה אחרת מול אדם אחר, לא תסתפקו רק בעורך הדין של הצד השני, גם כאן, לא כדאי לוותר על ליווי של עורך דין מטעמכם.

נכון שזה ייקר לכם עוד יותר את כל הפרוצדורה. אך אין ספק שההשקעה כאן היא בהחלט נחוצה ומשתלמת. זאת כי הודות לכך תוכלו להיות הרבה יותר רגועים עם רכישת הנכס, כאשר תדעו שיש עין מבינה ויד מקצועית המסייעת לכם לכל אורך התהליך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf