מתקני שעשועים לילדים מעץ מלא הם החברים הכי טובים שלכם

מתקני שעשועים לילדים מעץ מלא הם החברים הכי טובים שלכם

אנחנו מייצרים יותר מציוד כושר רגיל. המתחמים שלנו יהפכו לחברים אמיתיים עבור ילדכם. לא מאמינים? למעשה, מתקני שעשועים לילדים מעץ מלא הם מקום מצוין למשחקים ובילויים. בעזרת מגוון ציוד נוסף, ילדים יכולים בקלות להפוך את האימון להרפתקה מרגשת! קפצנים קטנים יאהבו לכבוש גבהים חדשים ברשת גלדיאטור, לעוף על טבעות, להתנדנד בנדנדה או לרדת ממגלשה. וזה לא כל התוספות הזמינות.

מתקני שעשועים לילדים מעץ מלא המבוססים על סולמות שוודיים. הם יכולים לעמוד במשקל של 120 ק"ג, כך שכולם יכולים ליהנותמצעירים ועד מבוגרים. אז לכל המשפחה יש הזדמנות ליצור זיכרונות מאושרים חדשים. לדוגמה, לארגן תחרויות ידידותיות.

מתקני שעשועים לילדים מעץ מלא מושלמים לאותם הורים שאין להם זמן לקחת את ילדם לחוגים או ללכת לחדר כושר בעצמם.

עדיין יש לכם ספקות? תנו לנו להפריך אותם!

1. "אבל זה בטח יעלה המון כסף!"

לא נכון! אנו מציעים מתחמים מוכנים במחירים המשתלמים ביותר. ניתן לחלק כל רכישה ל-12 תשלומים.

2. "איפה אשים את הכל?"

אל תפחדו! כל מה שאתם צריכים זה 90 ס"מ של קיר פנוי. מתחמים גדולים עם הליכון ידיים ופינות ספורט לקטנים מתקפלים ומפרקים תוך כמה דקות. במבחר יש גם מיטה "פיראט" עם סולם שוודי בערכה. מושלם לדירות ישראליות קטנות.

3. "מעולה, התקנו אותם. ואיך אני עובר דירה עכשיו?"

אל תדאגו! המתקן עבר אחריכם. ניתן לפרק אותו ללא בעיה בכל עת, ואת העקבות מחסמים בטיח.

4. "האם העץ יחזיק מעמד?"

בהחלט! מתקני שעשועים לילדים מעץ מלא קיבלו אישור ממכון התקנים הישראלי. הם עומדים בכל דרישות הבטיחות. בנוסף, אפר הוא חומר עמיד וגמיש מאוד. אנו מאמינים שילדים יאהבו את הפינות. בניגוד למתכת קרה, העץ מושך עם החמימות והקלילות שלו.

ידאג לבריאותכם ולבריאות של יקיריכם

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf