מתנות קסומות לילדות

מתנות קסומות לילדות

אחד הדברים הכי מרגשים זה להעניק לילדים ולילדות מתנות. לחוש את הציפיה שלהם ואת הסקרנות, להביט בעיניים הנוצצות הרואות את החבילה הארוזה בנייר צבעוני וסרט ולתת להם לפתוח בהתלהבות ולהשמיע קולות של אושר והנאה.

הורים רבים, סבתות וסבים ולא מעט דודים מפנקים את ילדי המשפחה ומרעיפים עליהם מתנות רבות. ימי הולדת, חגים תעודה טובה, כל דבר הוא סיבה למתנה. פעמים רבות הם רוכשים מתנות יפות ויקרות, בלי לבדוק מה הילדים בכלל מעדיפים והאם יש צורך או מקום. ברוב המתנות בכלל לא עושים שימוש והן נטמנות עמוק בארון עד שמישהו נזכר להוציא ולגלות שהמשחק כבר לא רלוונטי לגיל. למען האמת, לרכוש מתנה שווה זה ממש קל, כל מה שצריך זה לבדוק על מה הילד חושב ועל מה הילדה חולמת ולרכוש מתנה אחת משמעותית, המתנה המושלמת.

רכישה של מתנה לילדה, בגן או בכיתות הנמוכות, היא בדרך כלל משימה המשלבת קסם, פנטזיה ונסיכות. ישנן אפשרויות נפלאות הכוללות בין היתר, מגוון רחב של בתי בובות לילדים, מחשב פעילות ראשון, תיאטרון בובות מאובזר, בובות בארבי עם שלל אקססוריז מדליקים ועוד. אחת המתנות האהובות ביותר על רוב הילדות בגילאי 3-7 היא בית בובות. כיום קיים שפע של אפשרויות בחירה מבין דגמי בתי בובות לילדים וניתן להתאים את המוצר לגיל הילדה, להעדפות שלה וכמובן לתקציב.

בניגוד אולי למה שניתן לחשוב, להענקה של בית בובות יש כמה יתרונות:

  • עצמאות – הילדה בוודאות תשמח לקבל בית בו היא אחראית על הכל. הרצון להיות עצמאית, לרהט את הבית, לקבוע בו כללים, לבשל, להעלות את הבובות במעלית, לנוח כשרוצים, לצאת לטיולים… הבובות הן הילדות והיא ה"מבוגר האחראי".
  • פיתוח מיומנויות פיזיות – בית הבובות מגיע בחלקים אותם יש להרכיב. כאשר משלבים את הילדה בתהליך ההרכבה היא רוכשת ידע טכני, הבנה על מבנה הבית, החדרים, הגג וכד' בסיוע בבניה מתנסה הילדה במוטוריקה גסה ועדינה.
  • פיתוח מיומנויות רגשיות – סיוע בבניה והבטה על המוצר המוגמר מייצרים אצלה תחושת סיפוק והבנה שיש לה יכולות "אפילו לבנות בית". העובדה שהיא גם בילתה זמן איכות עם אבא או אמא במהלך הבנייה, מוסיפים לתחושה שהיא חלק מפרויקט בו היא הקטנה סייעה בבניה של בית יציב ונעים, אותו היא מרהטת ומכניסה את כל הציוד לחדרים כפי שהיא רוצה.
  • דמיון – באופן כללי, משחק בבובות מפתח את הדמיון, באמצעותן מציפה הילדה שאלות ותהיות ויוצרת סיטואציות שמטרידות אותה, היא מייצרת לבובות חיים ואישיות ושגרת יום אשר מסייעת לה ולהורים ללמוד מה עובר עליה, מה מעניין אותה ומה מעסיק את מחשבותיה.
  • משחק נטול מסכים – במציאות של ימינו כאשר רוב הילדים מבלים שעות מול המסכים, אין כמו בית בובות עם כל האביזרים משלימים כדי לייצר זמן משחק מהנה ויצירתי.

כאמור, רכישה של בית בובות לילדים מהווה מתנה אולטימטיבית לילדות ולילדות שבלב, ניתן לרכוש בית עץ ענק מרוהט, בית עץ עם פטיו, מרפסת חצר וריהוט מדהים בתוספת מעלית פנימית, בית בובות פליימוביל בשלל דגמים, בית בובות מתקפל ועוד. בכל בית כזה ניתן לייצר אווירה נפלאה, להוסיף בני משפחה, ריהוט ואקססוריז משלימים שמשדרגים את חווית המשחק ואת ההנאה.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf